20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 168348 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #195 på: 02. Sep. 2008, 12:49 »
Jeg tør ikke tenke på hva som skjer hvis Keegan forsvinner, publikum kommer til å svikte oss det er jeg helt sikker på. Alle husker jo hvordan billettsalget eksploderte når Keegan ble presentert som ny manager.
Som man sier på n-o-forumet: "The Hull game will be f***ing crazy."

Jeg tror ikke Ashley står ilag meg supporterne hvis Keegan sparkes.
Han kom, ble mett og dett var dett....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 02. Sep. 2008, 12:49 »
Det verste som kunne skje.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 02. Sep. 2008, 12:50 »
link ?
Dette er jo en selvfølge, Benson.
Det er da vel ingen som tror at en klassemanager vil godta å ha jyplingen Dennis Wise over seg i rang, og det er da vel ingen riktig naglet manager som ikke vil ha full kontroll med hvilke spillere som går inn og ut?

Da er Dennis Wise eneste alternativ. Dessuten har han da vært en manager in-spe helt siden han ble ansatt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 02. Sep. 2008, 12:51 »
Jeg tør ikke tenke på hva som skjer hvis Keegan forsvinner, publikum kommer til å svikte oss det er jeg helt sikker på. Alle husker jo hvordan billettsalget eksploderte når Keegan ble presentert som ny manager.
Som man sier på n-o-forumet: "The Hull game will be f***ing crazy."

Jeg tror ikke Ashley står ilag meg supporterne hvis Keegan sparkes.

Ikke jeg heller..

Han ansatte Keegan for å hente en gammel helt som kunne få supporterne på godfot. Vel, han skyter seg selv i foten forsvinner etter kort tid etter en krangel.

Dersom Keegan går bør fansen sørge for at Ashley går også.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 02. Sep. 2008, 12:52 »
link ?
Det er da vel ingen som tror at en klassemanager vil godta å ha jyplingen Dennis Wise over seg i rang, og det er da vel ingen riktig naglet manager som ikke vil ha full kontroll med hvilke spillere som går inn og ut?

Da er Dennis Wise eneste alternativ. Dessuten har han da vært en manager in-spe helt siden han ble ansatt.

Ingen manager med vettet i behold vil ta over en klubb som Newcastle. Og det var vel derfor vi fikk Keegan forrige gang, for han er jo faktisk spik spenna gæren :) Positivt ment altså ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 02. Sep. 2008, 12:52 »
BBC website: FOOTBALL: Newcastle boss Kevin Keegan meets with club's board amid speculation over his future.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 02. Sep. 2008, 12:53 »
link ?

Sikta til det som blei heve ut på forumet uten link..
Mike har ikkje lurt meg så er klar over dette før eller seinare måtte skje.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 02. Sep. 2008, 12:54 »
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/newcastle_united/7593683.stm

Newcastle boss Kevin Keegan has been holding talks with the club's board on Monday, BBC Radio Newcastle understands.

Reports have suggested that Keegan has been unhappy as speculation mounts over his future at St James' Park.

The club's only business on transfer deadline day was a £5.7m swoop for Spain's Xisco and the loan signing of midfielder Ignacio Gonzalez.

Keegan, 56, made a dramatic return to Tyneside in January.

More soon.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VÃ¥gelg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #203 på: 02. Sep. 2008, 12:55 »
Hvis Keegan går så er vi føkt. Jeg håpet på litt stbilitet når vi fikk nytt styre og keegan kom tilbake. men er jo akkuratt samma smørja som før, bytte manager hver sessong... blir aldri en bra klubb av det, MANAGERE MÅ FÅ TIF OG TILiTT. Faen ass.. hvertfall keegan han er jo kongen, er så sykt kjipt om han går nå. sportselig har vi jo gjort det ganske bra etter han kom. Alle ser at vi spiller bedre fotball en på lenge nå... Jeg orker ikke denne regla her i år også! ny manager, nye løfter, om penger og og støtte, nytt håp. så får han sparken midt i neste sessong så er vi pån igjen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 02. Sep. 2008, 12:55 »
Fansen kan vanskelig sørge for at Ashley går. De kan bare gjøre livet hans et rent helvete. Med halvfulle tribuner på hver hjemmekamp, "Ashley Out"-plakater og rop på hver eneste kamp, enten det er borte eller hjemme, og protester utenfor SJP vil selvfølgelig føre til et enormt press på mannen. Men hvor sterk Mikes psyke er, det vet vi jo ikke.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 02. Sep. 2008, 12:55 »
link ?

Ingen manager med vettet i behold vil ta over en klubb som Newcastle. Og det var vel derfor vi fikk Keegan forrige gang, for han er jo faktisk spik spenna gæren :) Positivt ment altså ;)

Ikkje om me hadde hatt ein gavmild sjef med penger.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 02. Sep. 2008, 12:56 »
Hvis vi hadde hatt en gal sjef med uvettig mye penger, så ville vi nok hatt en sjanse på det meste.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #207 på: 02. Sep. 2008, 12:58 »
Tror nok Ashley selger seg ut rimelig kjapt hvis Keegan går!   Kommer til å bli en så spent stemning mellom fans og klubb at Ashley ikke har annet valg enn å selge, og putte en fin fortjeneste i lomma.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 02. Sep. 2008, 12:59 »
Tja, jeg vet ikke. Å ta over Newcastle betyr at du får sparken innen året er gått, samme hva faen som skjer. Hvor mange managere har vi hatt de siste 5 årene...!?

Vi kan ikke tvinge Ashely til å dra, men dersom han kun er her for å tjene penger så gidder han ikke å eie en klubb hvor det møter opp 20.000 på kamp..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 02. Sep. 2008, 13:00 »
Hmm ser ut so London tur i November og Fulhamkamp verte uaktuelt