20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 166507 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #150 på: 30. Aug. 2008, 14:24 »
Interessant at Keegan sier det han sier om Milner-saken, med tanke på det som har stått i media.

Må forøvrig si at jeg liker denne formaningen om "de riktige spillerne". Tidligere har vi mange ganger kjøpt bare for å kjøpe. Skal vi komme noen vei må vi tenke litt mer over HVEM vi kjøper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 30. Aug. 2008, 14:26 »
Det er jeg HELT enig i, Jokke.
La meg få det klart at jeg ikke vil svartmale alt Ashley og co. Jeg er på mange måter enig i måten de har fremstått i sommer hva transferpolicy angår. Men denne Milner-saken har gjort meg så smått forbanna, så jeg vil nok trenge litt tid på å komme over den. Lettere sagt kommer jeg vel aldri helt over den uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #152 på: 30. Aug. 2008, 14:43 »
Det er jeg HELT enig i, Jokke.
La meg få det klart at jeg ikke vil svartmale alt Ashley og co. Jeg er på mange måter enig i måten de har fremstått i sommer hva transferpolicy angår. Men denne Milner-saken har gjort meg så smått forbanna, så jeg vil nok trenge litt tid på å komme over den. Lettere sagt kommer jeg vel aldri helt over den uansett.

det er jo nettopp den policien som angår milner....... hadde han virkelig ville spillt for newcastle og virkelig ville det så hadde han ikkje bett om ei ny kontrakt som skulle vise at han var verdt over 9 mill pund.
- carry on!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 30. Aug. 2008, 14:46 »
Policyen går ut på å bygge et lag av unge, sultne spillere med fremtiden fremfor seg. Hadde klubben virkelig kjørt denne ut til det fulle kunne Milner enda vært her. Tror ikke du hadde funnet noen annen spiller som ville gitt like masse uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 30. Aug. 2008, 14:50 »
Det er forskjell på å be om å få oppjustert kontrakten din litt, og å kreve å bli solgt når det ikke skjer.
Det er på det siste punktet her, jeg ikke skjønner hvordan det er mulig å tilgi Milner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 30. Aug. 2008, 14:52 »
Det var et pressmiddel. Ja, han gikk langt, men grunnen til at han ikke ville at det skulle offentliggjøres tror jeg hadde mye å gjøre med at han egentlig ville spille i Newcastle.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 30. Aug. 2008, 14:56 »
Nufc seier det så bra

No Hello Magazine appearances, no pimp my ride or cribs -type nonsense, no car crashes, no night club antics, no grappling in the street. A game of darts appeared to be his major vice....

To see a trio of gutless wonders who've done sweet FA for this club in the shape of Duff, Barton and Smith remain here on mega money while Milner goes sticks in our throat.
And we've not even started on the £100K+ horserace owner and his future.

If a football club is to go forward, then players that leave the team have to be replaced by an improved player in that position - note that we don't consider Duff to be in that category.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 30. Aug. 2008, 15:02 »
Hele den artikkelen rundt Milner som står på nufc.com er brilliant skrevet!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 30. Aug. 2008, 15:07 »
Jepp!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 30. Aug. 2008, 15:22 »
Hele den artikkelen rundt Milner som står på nufc.com er brilliant skrevet!

Hvis man er enig i den svært så subjektive vinklingen de to som driver det nettstedet har, så ja, da er den sikkert bra skrevet! Men dersom man har et annet syn på saken i utgangspunktet så virker det mer som propaganda for min del.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 30. Aug. 2008, 15:28 »
Selvfølgelig er de subjektive, ingen som mener noe annet. De er fortsatt den siden som slår hardest ned på primadonnaer, sytpeiser, egoister og golddiggers. Av hvilket Milner er alt annet enn.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 30. Aug. 2008, 15:32 »
Du som kommer med propaganda Kesse :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 30. Aug. 2008, 15:33 »
Begynner å bli jævla lei av alt dette, jeg også nå. Kan vel bare konkludere med at vi har rett og at dere tar feil, Milner er en kjernekar - og vi trenger noe å juble over i kveld og frem til mandags kveld! ;D

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #163 på: 30. Aug. 2008, 15:43 »
Policyen går ut på å bygge et lag av unge, sultne spillere med fremtiden fremfor seg. Hadde klubben virkelig kjørt denne ut til det fulle kunne Milner enda vært her. Tror ikke du hadde funnet noen annen spiller som ville gitt like masse uansett.

policyen går ut på å finne dei riktige spillerene som har veldig lyst til å spille for newcastle. unge spillere med fremtiden forran seg er kriterie nr.2
- carry on!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #164 på: 30. Aug. 2008, 15:48 »
Begynner å bli jævla lei av alt dette, jeg også nå. Kan vel bare konkludere med at vi har rett og at dere tar feil, Milner er en kjernekar - og vi trenger noe å juble over i kveld og frem til mandags kveld! ;D

James Milner er ein kjernekar ja. Det er det vel ingen som er uenig i?  ;D
Men må vere lov å ha andre meininger om hans ferdigheter ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!