20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 166148 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #120 på: 09. Mai 2008, 10:56 »
Keegan er i London for å hente transferbudsettet ;) 8)

Du, det trengs mer enn en person for å bære alle de pengene vi skal bruke i sommer  :P

RHCP14

• Gjest
« Svar #121 på: 09. Mai 2008, 12:02 »
Keegan snakker fra hjertet, og det syns eg er bra! Han spiller ikkje noe skuespill som Mourinho eller skaper seg som Allerdyce. Han er seg sjøl på godt og vondt. Eg må ærlig innrømme at eg ikkje heilt skjønner peset han har fått for uttalelsene mot Ferguson. Slike utsagn og kommentarer blei jo slengt veggimellom blandt Ferguson og Wenger ei tid tilbake. Keegan går ut og forsvarer Pearce og Leeds Utd også...noe galt i det? Kva hadde egentli Keegan å tape på det?

Når det er sagt...trur at spillere rundt om i verden veit kor stor Keegan er, og dei veit at han snakker fra leveren. Det er ikkje nødvendigvis negativt. Fotball-spillere er mennesker med ein hjerne som forstår at det Keegan seier er heilt forbanna sant. Trur ikkje dei ser på Keegan som ein mindre ambisiøs manager enn O`Niell, Ramos eller Moyes fordiom.

Er ikkje redd for at spiller vi kjøper, bruker Newcastle som eit springbrett. Berre se på Martins. Han vil være i klubben.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #122 på: 09. Mai 2008, 19:34 »
Keegan er en rå type ;D.Blir spennende å se hvem han kommer til å hente i sommer nå!.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 09. Mai 2008, 19:47 »

Du, det trengs mer enn en person for å bære alle de pengene vi skal bruke i sommer  :P
Ja, det var jo derfor både Mort, Llambias, Jimenez, Wise og Ashley var der sammen med Keegan.
Jeg tror vi driter i pressen, og skaper vår egen virkelighet jeg. Livet blir så mye, mye bedre da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 09. Mai 2008, 19:53 »

Ja, det var jo derfor både Mort, Llambias, Jimenez, Wise og Ashley var der sammen med Keegan.
Jeg tror vi driter i pressen, og skaper vår egen virkelighet jeg. Livet blir så mye, mye bedre da.

Drite i pressen? Med den holdningen der er du snart fast ansatt i den engelske tabloidpressen. Tror de "driter i virkeligheten og skaper sin egen virkelighet og syns livet blir så mye, mye bedre da." :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 09. Mai 2008, 19:55 »

jeg tror ikke jeg skjønner helt hva du vil med innlegget ditt og håper virkelig du skjønner at jeg tuller  :P

forresten tar jeg det katastrofeavisene skriver med en stor klype salt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 09. Mai 2008, 20:00 »
Poenget mitt er at vi driter i pressens virkelighetsforståelse, og prøver å tolke tingenes tilstand på vår egen måte. Da er det, ihvertfall hos meg, stor sjanse for at livet blir mye mer levelig. Dette er mer bare en generell oppfordring, dersom noen sliter med humøret, på grunn av krigstypene i avisene om dagen.

Og jeg forsto selvfølgelig utmerket godt at du ikke var seriøs, Geir. Derfor poengterte jeg hvor mange som faktisk var på "oppvaskmøtet" i London.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 09. Mai 2008, 20:04 »
Poenget mitt er at vi driter i pressens virkelighetsforståelse, og prøver å tolke tingenes tilstand på vår egen måte. Da er det, ihvertfall hos meg, stor sjanse for at livet blir mye mer levelig. Dette er mer bare en generell oppfordring, dersom noen sliter med humøret, på grunn av krigstypene i avisene om dagen.

Og jeg forsto selvfølgelig utmerket godt at du ikke var seriøs, Geir. Derfor poengterte jeg hvor mange som faktisk var på "oppvaskmøtet" i London.

Ok, jeg trodde du var ironisk og at vi skulle ta pressen seriøst. Skreven ironi/ikke ironi er ikke veldig enkelt  :-\

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 09. Mai 2008, 20:05 »
Nei, skreven ironi er ikke enkelt, og det bør være ganske opplagt, hvis man først skal prøve seg på det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 10. Mai 2008, 00:00 »
For å komme tilbake til saken. Skal vi tro Evening Chronicle er all snakk om krisestemning og "showdown talks" i London betydelig overdrevet.
Journalist Lee Ryder har blogget om saken, selv om han kanskje ikke avslutter med altfor lystige fremtidsutsikter...

Les mer: Crisis? What Crisis?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #130 på: 16. Mai 2008, 18:25 »
Ja er ikke akruatt noen stor bombe det Joakim.Pressen har en stor vane for å dikte opp bullshit..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 25. Mai 2008, 15:34 »
http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-utd/newcastle-utd-news/2008/05/25/marcelino-in-king-kev-out-79310-20970575/

Nå kommer faktisk lokalavisa Sunday Sun med nye rykter om at den spanske treneren Marcelino har vært i jevnlig kontakt med klubben denne våren.
Marcelino er jo et navn som i seg selv oser negativitet av, men dette er altså treneren som tok Racing Santander til en overraskende 6. plass i Primera. Han sa opp fordi han mente den klubben ikke kunne rekke like langt som hans ambisjoner.
Klubben skal ha forbindelser via den spanske 21 årige  talentspeideren Pablo Longoria, som har speidet for Marcelino, og som nå speider for oss via Jeff Vetere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #132 på: 25. Mai 2008, 15:44 »
må være noe forbanna tull...
skjer ALRDI....
om det gjør det så er ashley en liten drittunge...fuck han da..

slipper han bruke penger en sesong te..og sparke han med jan..så ansette en ny...så sparke han te sommeren så slipper han bruke penger i det hele tatt..nye managerer får jo ikke penger te spillerkjøp...

men heldigvis er dette bare tull...

Keegan fører oss te europa denne sesongen:)
oger

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 25. Mai 2008, 15:50 »
Hvorfor fyrer du deg så jævlig opp og kommer med en avhandling som du avslutter med "heldigvis er dette bare tull". Det erinnlegget ditt som er tull.
Og ang saken så er jo den så klart så langt fra sannheten som man får det, nok om den saken.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #134 på: 25. Mai 2008, 15:50 »
søndagsavisene i england er noe av det minst seriøse som finnes i denne verden, så bare å slappe av- dette skjer nok ikke.