20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 166582 ganger)

0 medlemmer og 16 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #105 på: 08. Mai 2008, 01:33 »
Okei...da er jeg med. På poeng så var den svakere. Fjorårsesongen var dårlig, men den hadde sine høydepunkter. Resultater mot de 4 store, noe vi nesten ikke har klart i år f.eks

Det er vanskelig å si om vi hadde berget plassen eller ikke, men jeg tror vel egentlig vi skulle klart det også med Allardyce. Men jeg må innrømme at en slik rekke med kamper vi har hatt nå virket utenklig med Allardyce..Men jeg tror vi ville sanket poeng litt mer jevnt og trutt med Allardyce i vinter. KK trengte nok litt tid før han fikk noe ut av gutta, har hvertfall virket slik..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 08. Mai 2008, 02:14 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1138119.ece

Dukket opp en nyhet nå nettopp(tror jeg).....Ashley har innkalt KK til et møte i London i dag(torsdag). Ashley skal være misfornøyd med utalelsene til KK etter Chelsea kampen, og ta opp temaer som kontrakter, spillerkjøp, fremtidsplaner osv. Spillerne skal heller ikke ha vært fornøyd med det KK utalte på mandag.

The Sun gjør selvsagt alt de kan for å dramtisere dette møtet....

Håper resultatet av dette møtet blir en god slump transfermidler og fortgang i kontraktsarbeidet!

PS! Nattjobbing er livsfarlig, det resulterer i at man blir sittende oppe om natta når man har fri også :P Faen heller.....nå er det senga :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 08. Mai 2008, 07:36 »
Det var jo faen i meg noen latterlige kommentarer fra Keegan da, og jeg skjønner faktisk at spillerne kan reagere på dette! Og hva tenker evt. nye spillere om ambisjonene våre? Nei, slike utspill burde en så rutinert manager ha holdt seg for god for.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 08. Mai 2008, 07:38 »
Er enig i at det kanskje var litt bastante uttalelser han kom med, men han er jo helt ærlig og det han sier er jo også 99 % sant. Dette er nok bare enda en medieskapt tullesak, når skal vi lære oss at London-pressen elsker å rakke ned på Newcastle?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 08. Mai 2008, 07:42 »
Det kan godt hende han synes at en eller annen spiller i klubben er møk ræva også, men han går jo ikke ut med dette i pressen...Noen ganger er det lurest å holde kjeft, noe han burde gjort her. Som jeg skrev i forrige innlegg: Hva skal spillere vi jakter foran neste sesong tenke? Her skal vi prøve å hente spillere fra øverste hylle, men neida, kommer du til Newcastle er det ingen sjanse for å ende blandt topp-4...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 08. Mai 2008, 07:46 »
Men herregud da mann, enhver spiller med litt vett i topplokket ser jo at toppklubbene i England har vært de samme i flere år nå, og at det stort sett er de samma klubbene hvert år som hevder seg i toppen. At Keegan ikke tror vi når topp fire innen de neste tre årene syns jeg bare er en nøktern uttalelse, og å blåse opp dette til en stor sak blir altfor dumt.

Jeg har en våt drøm om at Mike Ashley vil ha Keegan ned til London for å fortelle han at han får £100 mill til å kjøpe spillere for,håhå
« Siste redigering: 08. Mai 2008, 11:30 av Tommy Sten »
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #111 på: 08. Mai 2008, 14:59 »
We?re still alive and kicking ? Keegan

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/05/08/we-re-still-alive-and-kicking-keegan-72703-20880596/

Sitat:
He said today: ?You can queue-jump teams like Everton ? look at Portsmouth and Blackburn.
The chance is there for us and that?s what the focus is all about.
We should be aiming as high as we can.
Some people are disappointed I?m not talking about winning the League, but I?m in danger of getting carted off to the nuthouse if I did, because there is a big gulf."

Mannen vet i allefall å sette ord på ting :D

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 08. Mai 2008, 16:09 »
haha
- carry on!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 08. Mai 2008, 16:44 »
Kevin Keegan er jo litt som Nils Arne Eggen. Han stortrives foran mikrofoner, ivrig noterende skrivende jounralister og TV-kameraer. Han greier alltid å lire ut av seg et eller annet hysterisk morsomt. Ikke fullt så dyktig på å skape uforglemmelige sitater som hr.Eggen, men Kevin Keegan er et følelsesmenneske, han sier det han føler der og da, og er ikke den som tenker seg om to og tre ganger før han snakker. Da hender det at vi må drive litt brannslukking i ettertid, men det er jo sjarmen ved Keegan.

Hvem glemmer vel utbruddet hans om Ferguson og ManU for 12-13 år siden?
Det er vel omtrent bare Mourinho som kunne funnet på å sagt noe lignende av dagens dresskledde herrer. Det trenger ikke være det strategisk smarteste å si, men han sa det han følte der og da, og skapte vel et uforglemmelig radioøyeblikk i England.

Det er nok litt dårlig kommunikasjon på toppen. Men det er neppe noe mer dramatisk i dette enn at både Keegan og Ashley ønsker å møte hverandre for å slippe flere slike hendelser. Kan godt hende at Keegan selv har troppet opp på Morts kontor etter dette utbruddet, og bedt om å få snakke med Sjefen sjøl. Ingresser og overskrifter bør unngås. Les brødteksten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #114 på: 08. Mai 2008, 16:50 »
http://youtube.com/watch?v=nW8p8xppxwA

"I would loov' it we beat them." ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 08. Mai 2008, 16:51 »
Som sagt, man må bare elske den mannen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #116 på: 08. Mai 2008, 22:55 »
Fantastisk denne mannen. Bare se på ansiktsutrykke hans under hele intervjuet. Akkurat som en opprørt newcastlesupporter med passion!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #117 på: 09. Mai 2008, 01:30 »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #118 på: 09. Mai 2008, 04:28 »
Disse uttalelsene er jo blåst ut av alle proporsjoner. Han sier jo bare det pressen og bransjen ellers har konstatert lenge nå. Det ER et stort gap mellom "the big four" (ikke Keegan som fant på denne betegnelsen) og lagene under. Å hevde at det må mer enn noen hundre millioner til for å løfte en klubb som kjempet mot nedrykk etter 30. serierunder til Champions League på 2-3 år, er jo heller ikke særlig kontroversielt. Dette er konstatering av fakta. Begynner å bli j***** lei av at denne sirkuspressen skal lage svære nummer ut av ingenting for Newcastle.

Det er klart at med gode, smarte spillerkjøp, transferbudsjett i hundremillionersklassen, en god porsjon flaks, lite skader og spillere som slår til så kan det gå. Men slik jeg ser det er det ingen katastrofal svartmaling å hevde at dette er urealistisk.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #119 på: 09. Mai 2008, 07:20 »
Keegan er i London for å hente transferbudsettet ;) 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.