20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 168777 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #1110 på: 05. Des. 2008, 20:33 »
Nå må du huske å skille mellom "The Times" som 8mp er hentet fra, og "The Sun" som en milliard er hentet fra.

Men jeg vil gjerne ha svar på det jeg spurte om tidligere, og som Frode sa her. Hva om Ashley vinner rettsaken? Er det rettferdig? Da har han jo alt på det rene.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1111 på: 05. Des. 2008, 21:32 »
Da har han juridisk sett ikkje gjort noke galt i kontraktsforholdet til Keegan ja.
Greia er at det ashley kan gjøre ka han vil nå uten og betale for det fordi da går det utover klubben. Den holdninga blir så feil.
Sei han hadde begynnt og skyte personale som heva lønn nå. Da hadde vel enkelte ånei ikkje faen om han skal i fengsel det går jo utover klubben!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1112 på: 05. Des. 2008, 22:10 »
Jesus.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1113 på: 05. Des. 2008, 23:34 »
Greit at han på papiret saksøker Newcastle United, men det er Ashley som "er" Newcastle United, det er han som er eier, det er hans penger, og det er han som har skjøtet denne saken. Jeg tror som sagt ikke Keegan sin sak er så god at han kan få så mye penger som det spekuleres om i media, men jeg blir ikke forbanna om klubben må betale noen penger til han.
Håper på et kompromiss, jeg. Så slipper vi rettsak.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1114 på: 06. Des. 2008, 03:29 »
Hvis jeg driver en bedrift. Så kan ikke jeg bare ta alle pengene ut av den bedriften, putte dem i min egen lomme og gjøre hva faen jeg vil med dem. Det er stor forskjell på mannen Ashley og bedriften Newcastle. De har rent økonomisk ingen sammenheng. Ashley kan hente utbytte ifra klubben, men hvis klubben går konkurs så er det selskapet som går konkurs, og ikke Ashley.

Og han som tar eksemplet med Ashley skyter ansatte. Da gjør Ashley et lovbrudd! Da er det ikke klubben Newcastle som gjør et lovbrudd, og da straffes faktisk mannen Ashley. Hvis Keegan slutter i jobben for at han ikke er fornøyd med vilkårene sine, så er det ikke begått et lovbrudd, og da skal det ikke utdeles straff, og ennå mindre burde klubben straffes for hans missnøye.

Det er jo en kjennsgjærning at rike jævler har bedrifter som går konkurs, men de sitter igjenn med ekstrem mengde penger etterpå.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1115 på: 06. Des. 2008, 04:41 »
Men seriøst tror du KK går til rettsak pga han ikkje var fornøyd med vilkåra ? Det ligger ikkje noke brutte løfter og kontraktsbetingelser ein plass inni bildet ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1116 på: 06. Des. 2008, 09:53 »
Men seriøst tror du KK går til rettsak pga han ikkje var fornøyd med vilkåra ? Det ligger ikkje noke brutte løfter og kontraktsbetingelser ein plass inni bildet ?

Jeg tror ikke det.

Jeg tviler på at det står i kontrakten til Keegan at det er han som skal ha det siste ordet i alle avgjørelser angående kjøp og salg av spillere. Og dersom det ikke står i kontrakten har ikke Keegan en dritt å stille opp med! Dere tror at Ashley vil få seg en på tryne av dette, Ashley nok mest sannsynlig bry seg minimalt da det er klubben som mister penger, IKKE ASHLEY!!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1117 på: 06. Des. 2008, 12:51 »

Jeg strever med å se hva slags kontraktsbetingelse dette skal være. "Jeg skal være fornøyd på jobb"? Greit nok at Ashley ikke akkurat har opptredd perfekt i denne situasjonen, men jeg har vanskelig for å se et stort juridisk overtramp.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1118 på: 06. Des. 2008, 14:31 »

enig med de 2 andre som har svart deg, men jeg lurer på hva du egentlig tror står i den kontrakten?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1119 på: 31. Des. 2008, 15:30 »
Andy Cole snakker om Kevin Keegan og hans avgang.

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/12/31/andy-cole-talks-about-kevin-keegan-s-shock-exit-72703-22581663/

Utdrag: Cole said: ?It was massive news all over the world when he went, but I wasn?t too surprised that KK left.

?He?s his own man and fair play to him ? he does what he thinks is right. Basically, he takes no prisoners and wears his heart on his sleeve.

?He will always do what he thinks is right and nobody can change that.?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1120 på: 31. Des. 2008, 21:40 »
Skål for en fantastisk mann!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

toontoon

• Benkvarmer
  • **
  • Meg og Oba Martins pÃ¥ flyplassen i Newcastle 2007
    • Vis profil
« Svar #1121 på: 05. Jan. 2009, 15:18 »
Han burde få tittelen ¨Sir¨ Kevin Keegan  ;D
he's a dwarf, a dwarf
 its plain to see,to see
  he's smaller than you and me
    he's a dwar ,a dwarf  (Dennis Wise)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1123 på: 11. Jan. 2009, 17:15 »
Savne King Kev!  :'(

Ja hvem gjør ikke det

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1124 på: 11. Jan. 2009, 17:31 »
Den videoen betyr tårevåte øyne. Perfekt sangvalg også!
Would love it å se han tilbake. Ting var helt annerledes for noen måneder siden med han bak roret. Har ikke vært slik en stemning rundt Newcastle siden Sir Bobbys dager, og jeg trodde faktisk på fremtiden. Den mannen er spesiell, one of a kind. Magisk.