20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: KEVIN KEEGAN NY MANAGER I NEWCASTLE  (Lest 23406 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: KEVIN KEEGAN NY MANAGER I NEWCASTLE
« Svar #60 på: 16. Jan. 2008, 19:19 »
Først og fremst. Det å få inn Kevin "Messias" Keegan som manager er selvfølgelig et kjempeboost for moralen. Og det er lett å tenke seg at det er mange offensive spillere som vil kunne få en ny vår under The King.

MEN, greier Keegan å gjøre mirakler på nytt? Det å gjenta suksess er langt, langt, langt vanskeligere enn å oppnå suksess første gang. Jeg tror Keegan vil få en veldig tøff jobb, med å leve opp til det han gjorde på 90-tallet. Jeg tror også vi kan få det langt vanskeligere hvis vi skal spille samme type fotball som vi gjorde den gang. Hvis vi kjører på med 10 angrepsspillere på banen samtidig så rykker vi ned, fordi vi vil være altfor dårlig defensivt til å kunne greie å vinne fotballkamper. Jeg håper Keegan tenker litt mindre naivt second time around.

Jeg er en aldri så liten tanke usikker på om Keegans fotballfilosofi holder stand i dag. Og jeg er livredd for at det arbeidet Sam Allardyce begynte defensivt, vil være til ingen nytte nå. Vi trenger fortsatt forsvarsspillere og en defensiv midtbanespiller. Spillere som tåler å bli overlatt til seg selv, uten å drite seg loddrett ut.
Men det er jo et håp om at vi ihvertfall beholder de beste av spillerne Allardyce kjøpte. Da er vi i det minste et lite stykke på vei. Beye og Enrique virker bedre enn Barton og Beresford.

Beklager om jeg dreper noe av gleden, men jeg er en tanke skeptisk.

Men misforstå meg rett, jeg forguder Kevin Keegan, og er veldig, veldig glad for at han er tilbake som manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 16. Jan. 2008, 19:23 »
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 16. Jan. 2008, 19:26 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 16. Jan. 2008, 19:54 »
ahh deilig. Jeg nå kan vi endelig se kamper med sjangser igjen:D Hvis Shearer kommer inn om assistent kommer jeg til å ha ereksjon i en uke.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 16. Jan. 2008, 19:58 »
ahh deilig. Jeg nå kan vi endelig se kamper med sjangser igjen:D Hvis Shearer kommer inn om assistent kommer jeg til å ha ereksjon i en uke.
Okey.... Litt mer enn jeg hadde interesse av å vite egentlig. Jeg får ikke ereksjon av mannlige fotballspillere. Jeg får ei heller ereksjon av 50 år gamle fotballmanagere. Kanskje hadde jeg fått ereksjon om jeg hadde vokst opp med fotballspilleren Kevin Keegan på sitt beste. Men jeg er født ett år før Kevin Keegan la opp, og var bare 9 år da han kom tilbake som manager, og da var jeg knapt nok opptatt av Rosenborg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #66 på: 16. Jan. 2008, 19:58 »
- Hæ? Hva sa du? Vokste du opp under krigen?
- Nei. Keegan. Jeg vokste opp under Keegan

Herlig Pondus stripe.  ;D

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #67 på: 16. Jan. 2008, 20:00 »

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #68 på: 16. Jan. 2008, 20:02 »
Må bare henge meg på gledesbølgen og ønske King Kev velkommen og lykke til! Jeg skal støtte hele veien!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 16. Jan. 2008, 20:06 »
Okey.... Litt mer enn jeg hadde interesse av å vite egentlig. Jeg får ikke ereksjon av mannlige fotballspillere. Jeg får ei heller ereksjon av 50 år gamle fotballmanagere. Kanskje hadde jeg fått ereksjon om jeg hadde vokst opp med fotballspilleren Kevin Keegan på sitt beste. Men jeg er født ett år før Kevin Keegan la opp, og var bare 9 år da han kom tilbake som manager, og da var jeg knapt nok opptatt av Rosenborg.

Vi tenner alle på ulike ting :)  neida- men tanken om å få se god offensiv fotball er fantastisk. får bare håpe han får det til. Gleder meg til å se oss angripe andre lag. At vi prøver å drpee kampen med en ekstra skåring, istedenfor å sikre en 1 måls ledelse. DETTE BLIR GØY!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 16. Jan. 2008, 20:13 »
- Hæ? Hva sa du? Vokste du opp under krigen?
- Nei. Keegan. Jeg vokste opp under Keegan

Herlig Pondus stripe.  ;D

Ja ikke sant. Leste den senest i går og da drømte jeg meg faktisk vekk. Så kommer jeg hjem fra en hard studiedag og får den gledelige beskjeden.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #71 på: 16. Jan. 2008, 20:13 »
Helvete, her våkner jeg opp til full oversvømmelse å kaos i stua >:(
Men hva gjør vel det når jeg plutselig for denne gledlige nyheten ;D ;D
VELKOMMEN HJEM ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #72 på: 16. Jan. 2008, 20:24 »
Få inn Shearer i staben. Da snakker vi. La keegan og shearer bygge laget de vil ha. Howay the lads

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 16. Jan. 2008, 20:27 »
Noen som har bilder/videosnutter av King Kev nå/i dag etter at han signert? Eller får vi ikke se fyren før kampen i kveld?

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 16. Jan. 2008, 20:27 »
Få inn Shearer i staben. Da snakker vi. La keegan og shearer bygge laget de vil ha. Howay the lads

Javisst. For meg er nettopp det helt opplagt. Så la oss bare håpe det blir en realitet.