20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Stoke 20:45 Onsdag 16 Januar  (Lest 42700 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Stoke 20:45 Onsdag 16 Januar
« Svar #270 på: 18. Jan. 2008, 13:24 »
Barton burde ha fått meir enn 3 kampar for taklinga på Etuhu i derbyet tidlegare i sesongen. Synst ikkje Emre sin takling var so stygg. Alan Smith har klinka til med langt styggare taklinga hittil i år.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 18. Jan. 2008, 14:20 »
Barton burde ha fått meir enn 3 kampar for taklinga på Etuhu i derbyet tidlegare i sesongen. Synst ikkje Emre sin takling var so stygg. Alan Smith har klinka til med langt styggare taklinga hittil i år.

Tøv!
Greit at Smith kan moderere taklingene sine, men han har da aldri gått så hardt til verks for vårs. Emres takling var styggeste NUFC-takling denne sesongen, og konstruert for å skade. Barton sin var også stygg, men denne tar kaka.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #272 på: 18. Jan. 2008, 14:55 »
Skjønner meg ikke på de idiotene som sier at det var en feil utvisning. Han gikk rett i beina på en motspiller uten ball med knottene først. Utvilsomt rødt kort.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 18. Jan. 2008, 15:06 »
Skjønner meg ikke på de idiotene som sier at det var en feil utvisning. Han gikk rett i beina på en motspiller uten ball med knottene først. Utvilsomt rødt kort.

Takk! Å si noe annet vitner om liten fotballforståelse, spør du meg..

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #274 på: 18. Jan. 2008, 18:05 »

Dette er utruleg usakleg. Må ein vere idiot for å vere uenig i noko? Skjerpings.

Barton stempler ein Sunderland spelar i ballane med KNOTTANE først, var ingen intensjon å ta ball. Synst den var betrakteleg styggare enn Emre sin. Emre sitt raude kort er greit nok, men 3 kampar? Uenig. Synst forøvrig Smith sin akilles takling på Simpson (?) var frykteleg. Han har hatt endel alt for seine taklingar som har vore stygge.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 18. Jan. 2008, 18:06 »
Både Barton og Emre fortjente selvsagt røde kort. Begge var like horrible!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 18. Jan. 2008, 19:57 »
Skulle aldri vært rødt kort, men gult er det.
Hvis du mener Stoke-spillerens takling, så kan jeg være enig. Hvis du mener Emre, så lurer jeg på hva for en bil fair play er.
For i mine øyne er det straffbart å stemple en spiller på leggen, og det med overlegg. Hadde det vært et uhell, så kunne jeg kanskje vært enig. Hadde Emre vært stående i den situasjonen der han ble taklet, så hadde han sikkert mistet bena, og det hadde vært et soleklart rødt kort, men siden de begge kjemper om en løs ball, og Stoke-spilleren kommer sent inn, så holder det med gult i den situasjonen. Ihvertfall for meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 18. Jan. 2008, 20:02 »
Gidder ik slakte Emre på den så lenge Stoke spilleren stempla Emre like før. Hadde Emre komt inn sånn heilt uten videre så kunne ein jo begynnt og lure. Men det er jo ein kjent sak at Emre blir litt vel hissig til tider. Heldigvis virker det som han klarer og holde tempramanget uttafor bana ifalfall.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 18. Jan. 2008, 20:14 »
Joda, Emre klarer å styre seg most of the times. Men både Souness og Roeder måtte bytte ham ut iav og til, før han gjorde noe dumt, som ville få konsekvenser for resten av laget. Emre er en hissig, liten tyrker, som av og til kan la ting gå seg til hodet. Men stort sett greier han å unngå å tabbe seg ut. Og denne gangen fikk det heller ingen konsekvenser, så da er det ikke noe poeng i å reagere nevneverdig skarpt mot Emre. Derfor tilgir jeg ham lett denne gangen. Men vær så snill å hold deg selv i ørene, Emre. Det vil hjelpe deg og laget ditt utrolig mye.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 18. Jan. 2008, 21:51 »
Vi slakter ikke Emre totalt, men dette var det styggeste jeg har sett fra noen NUFC-spiller denne sesonge.
Barton sin var også stygg, men den var ikke like farlig som Emres.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 18. Jan. 2008, 22:09 »
Sjå positivt på det. Det gjorde seieren meir inponerende 4-1 med 10 mann  :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 18. Jan. 2008, 22:13 »
Vi må tåle at våre spillere av og til mister hodet og slenger ut en fot de aldri burde slengt ut.. sånn er fotballen!!

Før kampen mot Manu sto vi uten et eneste rødt kort..

Vil også legge til at vi ikke har noen grisespillere i stallen..Slike som Eboue, Mikel, Essien for å nevne de værste i PL.. Det nærmeste vi kommer er tofots-taklings kongen A.Faye..De pleier å være timet ok, men en gang vil det smelle!! Da blir det veldig stygt! Noen vil kanskje si at Butt og SMith er grisespillere, men faktum er at de generelt takler knallhardt, uten at de på noen måte kommer med de virkelig STYGGE taklingene som skader motstandere.

Jeg lever fint med utvisningen til Emre, det var usportslig, men jeg har spilt fotball i mange år og jeg vet hvor sint man kan bli hvis man blir taklet hensynsløst først uten å få noe...Dessuten så det MYE værre ut i slow-motion enn i normal speed.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 18. Jan. 2008, 22:17 »
Er på ingen måte meningen at jeg skal gjøre veldig mye ut av det. Slikt hender, poenget var bare at det var en helt fortjent utvisning.
Vi har ingen grisespillere nei, men spillere som Emre, Smith og Barton er spillere som kan finne på å hevne seg i opphetede situasjoner!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 18. Jan. 2008, 22:21 »
Var ikke nødvendigvis deg jeg svarte kristoffer, var bare sånn generelt hva jeg mener om saken..og at jeg synes vi ikke skal legge noe særlig i det.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 19. Jan. 2008, 12:56 »
Vi slakter ikke Emre totalt, men dette var det styggeste jeg har sett fra noen NUFC-spiller denne sesonge.
Barton sin var også stygg, men den var ikke like farlig som Emres.
Jeg synes ikke Emres takling så så voldsomt stygg ut. Det var mer usportslig og veldig unødvendig. Taklingen PÅ Emre ser mye, mye verre ut enn den egentlig er.