20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Stoke 20:45 Onsdag 16 Januar  (Lest 42583 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Stoke 20:45 Onsdag 16 Januar
« Svar #285 på: 19. Jan. 2008, 15:28 »
Kan stickyen på denne tråden fjernes nå?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 19. Jan. 2008, 21:52 »
Vi slakter ikke Emre totalt, men dette var det styggeste jeg har sett fra noen NUFC-spiller denne sesonge.
Barton sin var også stygg, men den var ikke like farlig som Emres.
Jeg synes ikke Emres takling så så voldsomt stygg ut. Det var mer usportslig og veldig unødvendig. Taklingen PÅ Emre ser mye, mye verre ut enn den egentlig er.

Jeg syns den var veldig stygg jo.
Men ja, den mot Emre var styggere, men hva kalkuner på andre lag gjør er dog ikke like viktig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 20. Jan. 2008, 11:46 »
Vi slakter ikke Emre totalt, men dette var det styggeste jeg har sett fra noen NUFC-spiller denne sesonge.
Barton sin var også stygg, men den var ikke like farlig som Emres.
Jeg synes ikke Emres takling så så voldsomt stygg ut. Det var mer usportslig og veldig unødvendig. Taklingen PÅ Emre ser mye, mye verre ut enn den egentlig er.

Veldig enig. Etter å ha sett høydepunktene (takk til den som la de ut i en annen tråd her) syns jeg det røde kortet til Emre var strengt. Spesielt når man ser hva han Stoke spilleren slapp unna med i forkant.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 20. Jan. 2008, 14:17 »
Akkurat det er jeg enig i chickenman, dommeren setter ikke akkurat noen standard der! Rødt kort til Emre, mens den stygge taklingen i forkant ikke en gang blir belønnet med frispark! ???
Det fritar ikke Emre fra skyld i den handlingen, men jeg synes det var et strengt rødt kort......

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 20. Jan. 2008, 18:05 »
Jeg syns begge taklingene skal være rødt.
Det var en forferdelig takling fra Eustace, men Emres takling var et rent hevntokt, og på ingen måte nødvendig da han gikk ene og alene etter leggen på Eustace. Dermed var det også et soleklart rødt kort.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 20. Jan. 2008, 18:22 »
Dommeren var selvfølgelig inkonsekvent. Selvfølgelig burde han ha gitt Emre frispark da han ble taklet.

Men jeg er fullstendig enig i det røde kortet til Emre, bortsett fra at jeg ikke synes den var så fryktelig stygg at det gjør noe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon