20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Stoke 20:45 Onsdag 16 Januar  (Lest 42695 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Stoke 20:45 Onsdag 16 Januar
« Svar #255 på: 17. Jan. 2008, 14:34 »
Den siste kontringen var veldig god og ellers imponerende at vi scorer tre mål med en mindre spiller. Hvis det slik at om vi legger inn klage på det røde kortet til Emre så kan han spille mot Bolton så syntes jeg vi skal gjøre det. Slik jeg ser det på videoen er det ikke et veldig klart rødt kort og vi sliter med sentrale midtbanespillere. Syntes det skulle vært gult kort, men uansett veldig unødvendig.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 17. Jan. 2008, 14:39 »
Du må vel innrømme at den er orange, Frode? Jeg hadde ikke hoppet i stolen hvis det hadde blitt gult, men syns det er like nærme rødt som det er gult. Knottene først, langt oppe på leggen - og altfor sent. Hvis det er gult, da må man jo faen meg voldta noen for å få direkte rødt!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 17. Jan. 2008, 14:45 »
Mulig, men jeg synes det var vel strengt å gi direkte rødt for den når Emre ikke en gang får frispark på den stygge taklingen han fikk mot seg!
Men for all del, Emre var jo kun ute etter hevn, og slikt er særdeles uprofesjonelt og lite voksent........

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 17. Jan. 2008, 15:06 »
Har sett høydepunkta no, og eg kan bare si end of story! Emre sitt var soleklart, og taklinga på Emre blei nok av Rennie sett på som ett uhell der to spillere glir inn i hverandre.

Ellers, kanonbra kontringspill ;D Detta ser bra ut ass :-*

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #259 på: 17. Jan. 2008, 16:35 »
Den taklingå te Emre er soleklart rødt kort. Det lyser jo hevn lang vei. Den på Emre er mer 2 mann på samme ball situasjon. Så det røde kortet til Emre er greit.
Newcastlesupporter siden 1992

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 17. Jan. 2008, 17:48 »
Veldig soleklart rødt kort er det ikke, men ja, det er ingen grunn til å klage på Rennie. Han går overhodet ikke etter ballen, og er utelukkende ute etter hevn. Det er ikke noe uhell, det er en bevisst handling.

MEN, taklingen på Emre litt tidligere burde selvfølgelig ikke gått ustraffet hen. Ikke noe rødt kort, men et gult kort for farefullt spill, synes jeg er på sin plass. Greit nok, Stoke-spilleren går etter en løs ball, men han treffer Emre på leggen, og det er helt klart farefullt spill. Skjønner at Emre har mye frustrasjon innestengt, og at han vil hevne seg på Stoke-spilleren, men han burde heller brukt omgangen til å psyke ham ut. Kjør en Bellamy, skjell ham ut på det groveste hver gang du møter han til duell, og hvis sjansen byr seg og dommeren ikke ser det, send et lite fysisk hint om at du ikke er særlig fornøyd. Deretter si deg ferdig med saken. Å ta igjen på den måten Emre gjorde var bare dumt, og han har bare seg selv å takke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 17. Jan. 2008, 17:51 »
Tror ikke han ble utvist pga albuen med knottene. Etter å ha sett taklingen noen ganger så må jeg si meg enig med dommeren...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #262 på: 17. Jan. 2008, 18:43 »
Har vært i begravelse til mormoren min osv og var opptatt med andre ting i går kveld. Så det var først nå jeg fikk med meg både dette gledelige resultatet og ansettelsen av legenden Keegan.

Og jeg kan meddele at dette var en fantastisk nyhet. Kanskje det er håp for Newcastle allikevel?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 17. Jan. 2008, 22:39 »
At det var rødt kort var det jo ingen som helst tvil om. Mildt sagt idiotisk takling.
Men, det velger jeg å drite i. Det positive var jo selvsagt måla som ble scora!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #264 på: 17. Jan. 2008, 23:07 »
Tror ikke han ble utvist pga albuen med knottene.
Hadde jeg vært dommer, hadde jeg vist ut alle spillerne med knotter på albuen... :P
« Siste redigering: 17. Jan. 2008, 23:25 av bjørni »

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #265 på: 18. Jan. 2008, 08:44 »
Tror ikke han ble utvist pga albuen med knottene.
Hadde jeg vært dommer, hadde jeg vist ut alle spillerne med knotter på albuen... :P

Hoho! Dette blir for mye for meg på mårraskvisten...sitter og rister med kaffekoppen løst plassert i høyre hånd...men når det er sagt så tror jeg at jeg må si meg enig da det hadde vært mye mere farefullt spill om alle hadde vært utstyrt slik.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 18. Jan. 2008, 08:50 »
Skulle aldri vært rødt kort, men gult er det.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 18. Jan. 2008, 12:12 »
Skulle aldri vært rødt kort, men gult er det.

No må du gi deg då! :) hehe det var jo soleklart raudt! Og den første taklingen var på grensa til raudt meina no eg. Så ja eg skjønnar han vert sint og frustrert og skal ta igjen, samme som eg skjønnar at Smith vart det mot Scums. Men det er jo ganske dumt å gjer då, spesielt for Emre som fekk sjansen til å visa seg fram men kasta den vekk.

Hadde det vore Butt eller Smith som gjorde akkurat det samme so hadde du sagt det var det mest soleklare raude du noken gang har sett.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 18. Jan. 2008, 12:30 »
Til og begynne med syntes ikke jeg det var rødt kort heller, men når jeg har sett den noen ganger så er jeg enig, det er soleklart rødt. Emre prøver ikke å ta ballen, han sikter med knottene for å treffe beinet, overfall og rødt kort.

Men taklingen til Stoke spilleren var også grusomt stygg!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #269 på: 18. Jan. 2008, 12:36 »
Det utrolige er jo at vi scoret tre mål etter at Emre ble utvist.