20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Emre klar...?!  (Lest 30039 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Emre klar...?!
« Svar #120 på: 11. Juli 2005, 23:12 »
Emre har landet i Newcastle

Skrevet av Jarle, 11 Juli 05

Emre landet i Newcastle mandag kveld, og skal gjennomgå den medisinske sjekken med det første. Pressekonferanse, med bekreftelse på overgangen, er ventet å bli holdt ut på dagen tirsdag.

Emre hadde følgende å si til den offisielle Newcastle siden:

?Jeg er utrolig glad nå. Newcastle er en stor klubb, og manageren er en viktig person for meg.

Souness? Vi skal bare diskutere de siste detaljene. Det er noen småting, men jeg er sikker på at dette vil gå i orden.?

?Han kommer til å gjøre det bra i Premier League. Han mener selv at denne ligaen vil passe han ypperlig. Jeg vil være en meget glad mann, når denne overgangen er i boks?

Emre gikk til den tyrkiske storklubben Galatasaray som 13-åring. Han debuterte for klubben som 17-åring. Tre år senere (2001) gikk han til Inter, som bosman spiller.

Han debuterte for det tyrkiske landslaget mot Norge i 2000. Han har foreløpig notert seg for 26 landskamper og 3 mål.

Mer tirsdag!
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #121 på: 11. Juli 2005, 23:17 »
Endelig. Etter all ventinga. Håper dette går i boks. Også får vi håpe at han speler mot deportivo!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #122 på: 12. Juli 2005, 01:25 »
Det gjør han ganske sikkert så lenge vi når så langt!
Uansett, herlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Emre klar...?!
« Svar #123 på: 12. Juli 2005, 16:34 »
Det er strålende at vi nå endelig ser ut til å kapre Emre fra Inter. En meget god spiller som vil passe godt inn i Premier League håper og tror jeg... :D  :D  :D  :D

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #124 på: 12. Juli 2005, 16:58 »
Jah, nå er han vertfall i Newcastle, så håper vi på at han består legesjekken, og at han blir en hit hos oss, det tror jeg han blir, så lenge han finner seg til rette i PL!
Emre har jo flere ganger sagt i det siste at han ønsker seg til PL og NUFC, så dersom han ikke klarer seg bra i PL blir jeg meget skuffet. Tror likevel ikke dette skal bli noe problem ettersom han kommer fra Serie A og Inter, så burde han være vant med forventningspress.

Blir bra dette håper jeg, så kommer det forhåpentligvis noen bra til før PL kjører i gang, så vinner vi mot Arsenal i første, åsså rett mot PL-gull!

Oki, noe vel optimist her nå, men det er lov i blant.

Bjørn - regn å vind
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #125 på: 12. Juli 2005, 17:39 »
for a logical solution!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #126 på: 12. Juli 2005, 18:06 »
God på chipper virker det som ;)

Var jo ikke så altfor mange mål fra tiden i Inter, vertfall ikke som det var video av, menmen, tipper det blir noen i Newcastle-trøya, håper veffal....

Bjørn - tjukk
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #127 på: 12. Juli 2005, 18:33 »
Håper han klarer å banke inn noen mål, trenger en målfarlig midtbane igjen

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #128 på: 12. Juli 2005, 19:58 »
Emre har 5 mål på fire sesonger i Inter...
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Emil

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #129 på: 12. Juli 2005, 20:25 »
Sitat fra: "Bjørn"
Bjørn - tjukk

Det var da fint!! :D
abio Cannavaro, Hala Madrid!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #130 på: 12. Juli 2005, 20:42 »
Emre signerer på fredag

Skrevet av Asbjørn, 12 Juli 05

Emre har idag dratt tilbake til Milano, for å ordne opp i noen småting. Souness sier til Sky Sports at Emre har blitt enig med Newcastle, og han forventer at den tyrkiske midtbanespilleren vil skrive under for Newcastle kommende fredag.

Souness forteller følgende til Sky Sports News:

?Vi har blitt enige om alt, og vi forventer at han vil skrive under kommende fredag.?

?Han har dratt tilbake til Milano for å ordne opp i noen småting. Begge parter er nå fornøyde med hva vi har kommet fram til.?

?Emre er den største stjernen i sitt hjemland, og det er mange som beundrer han i Italia. Emre er en midtbanespiller som jeg liker, og jeg er sikker på at han vil bli en suksess for Newcastle United.?

Souness var ikke like fornøyd når Brambles skade ble nevnt:

?Titus var en kvalitetsspiller for oss, de siste månedene av forrige sesong. Vi kommer helt klart til å savne han, men slik er fotballen.?

?Han har jobbet meget hardt for å holde formen og konstrasjonen oppe, så det er veldig synd at dette skulle skje akkurat nå.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #131 på: 14. Juli 2005, 14:19 »
for a logical solution!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Emre klar...?!
« Svar #132 på: 14. Juli 2005, 14:46 »
Emre signerte i dag en 5-års-kontrakt med klubben. etter å ha fullført en handel fra Inter verdt £4 millioner. Tyrkeren begynner Newcastle-karrieren neste tirsdag når han slår seg sammen med seniorspillerene og begynner å trene for fullt.’

- Newcastle er en meget stor klubb og jeg gleder meg stort til å spille i Premier League. Det er en ny utfordring og jeg ser frem til å begynne å spille her, sa en lettet Emre.

Han ville også takke Souness og Freddie Shepherd for at de tillitsfullt bringte ham til klubben.

Emre vil ta over trøye nummer fem.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #133 på: 14. Juli 2005, 14:53 »
Endelig er han her! Gud som jeg har lengtet og ventet :D Han er en fantastisk spiller, som jeg mener vi burde være meget glad for å ha lokket til Newcastle! Tror Emre blir en hit.
ignert Morten.

Fabio

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #134 på: 14. Juli 2005, 15:28 »
Deilig å få det overstått. Ventet lenge på at alt ble klart, så nå er det bra at vi endelig har fått han på plass. :P
åtte Chelskji brenne!