20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Emre klar...?!  (Lest 30003 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« på: 03. Juni 2005, 14:44 »
http://www.mirror.co.uk/archive/archive/tm_objectid=15587152%26method=full%26siteid=94762-name_page.html

GRAEME SOUNESS will make Inter Milan star Belzoglu Emre his first summer signing for Newcastle.

Turkish left-sided midfielder Emre (right) has agreed to join the Toon for £4million despite interest from Everton.

Emre starred in the 2002 World Cup finals.

Må innrømme at jeg liker dette :D
La oss håpe det er sant!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Emre klar...?!
« Svar #1 på: 03. Juni 2005, 14:47 »
Hvis dette stemmer så sprettes både det ene og det andre her i huset! Emre er en klassespiller som er verdt langt mer enn £4 mill. Tenk dere han og Parker sentralt på midtbanen, med JJ og N'Zogbia som backups  :!:
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #2 på: 03. Juni 2005, 14:48 »
Sitat fra: "Nordin"
Hvis dette stemmer så sprettes både det ene og det andre her i huset! Emre er en klassespiller som er verdt langt mer enn £4 mill. Tenk dere han og Parker sentralt på midtbanen, med JJ og N'Zogbia som backups  :!:

Det er jo lov å drømme, Nordin... Jeg tror det ikke før jeg får se det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #3 på: 03. Juni 2005, 14:48 »
Ja, bare å krysse fingrene....det ville vært et bra kjøp det her tror jeg!

Men egentlig så vet man vel ikke om det stemmer før det står bilde av Emre med drakta i hånda på et eller annet nettsted! nufc.co.uk oppdaterer jo aldri siden sin, eneste er dersom noen kommer eller går!

(litt dårlig side egentlig)

Bjørn - to nr 9, en nr 4 og en nr 10 :)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Emre klar...?!
« Svar #4 på: 03. Juni 2005, 14:51 »
Sitat fra: "Joakim"

Det er jo lov å drømme, Nordin... Jeg tror det ikke før jeg får se det.

Drømme og drømme. Både Parker og Emre har blitt linket sterkt til Newcastle den siste tiden (spesielt Emre), og ingen av disse er urealistiske targets. Jeg tror det ikke før jeg får se det jeg heller, men det er langt i fra usannsynlig at vi henter begge to.

Sitat
nufc.co.uk oppdaterer jo aldri siden sin, eneste er dersom noen kommer eller går!

Hehe, nei. NUFC.CO.UK er ikke akkurat ryktebørs nr.1.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #5 på: 03. Juni 2005, 14:57 »
Dessverre er ikke Mirror noen troverdig kilde, men jeg håper for alt i verden at de har rett denne gang. Emre har jo sagt tidligere at han gjerne vil spille under Souness igjen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #6 på: 03. Juni 2005, 15:10 »
Av de vi er linka til, ser jeg på Emre som blant de mer realistiske målene. Det er bare å håpe til vi får noen flere nyheter fra mer troverdige kilder. Husker The Sun meldte Boumsong-overgangen ei god stund før andre meldte den.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Emre klar...?!
« Svar #7 på: 03. Juni 2005, 15:10 »
HAdde vært noe å fått Benayoun, Keane, Parker, Van Buyten og Emre inn, for Butt, Viana, Hughes, Kluivert og Robert. Eller hva sier dere?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. Juni 2005, 15:13 »
Sitat fra: "Asbjørn"
HAdde vært noe å fått Benayoun, Keane, Parker, Van Buyten og Emre inn, for Butt, Viana, Hughes, Kluivert og Robert. Eller hva sier dere?

Amen!
(Såvidt meg bekjent betyr altså amen "la det skje"!)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 03. Juni 2005, 15:14 »

Såklart, men jeg nekter å tro at det skjer. Det meste jeg kan håpe på er halvparten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 03. Juni 2005, 15:52 »

Det høres ut som en meget god sommer om det skjer. Men tviler på at at alle spiller for Newcastle neste sesong..
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #11 på: 05. Juni 2005, 12:36 »
Italiensk presse hevdre idag at Emre er klar for Newcastle :-)

Newcastle United: 1st signing in the door?
By European Football - June 5 2005

Various Italian newspapers are today carrying the story that Emre has reached agreement with Newcastle United and will join soon. They say Newcastle beat off competition for the player from Everton.

Of course Emre to Newcastle, is hardly new news, several translations of various statements have appeared on here and various other sites, but the press are now claiming that the deal is done.

If this is indeed the case then all that would appear to be needed is a medical and we have our first signing of the close season.

The cost; appears to vary from around 4 million Euros up to 6 million Euros, with the majority choosing somewhere between the two.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 05. Juni 2005, 13:38 »
Turkish star Belozoglu Emre says he will not decide on his future until after the Coppa Italia final.

Internazionale face Roma over two legs later this month and Emre insists he will not know where he will be playing next season until after the final.

Arsenal, Everton, Newcastle and Tottenham are all thought to be keen on securing the services of the talented Turk - who has previously stated his desire to move to England.

The 24-year-old still has two years remaining on his contract at the Giuseppe Meazza.

"Today the situation is easy, in the sense that nothing has been decided," he told Gazzetta dello Sport.

"My contract expires in 2007 and the club's officials have told me they have no intention of selling me, but it is difficult being settled when there are so many rumours about you.

"For this reason I will talk with Massimo Moratti [Inter president], but after the Coppa Italia.''

Despite the constant links of late, Emre insists no talks have yet taken place.

"Until now I haven't opened other contacts," he added.

"I will wait to meet Moratti, then we will see. [Roberto] Mancini has always been correct with me and I only want to know if I am again in his plans."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #13 på: 05. Juni 2005, 15:42 »
Er vel bare å sette seg ned å vente til etter Coppa Italia da....
Et meget bra kjøp da isåfall, og dersom man kan ta noen av ryktene mer seriøst enn andre, så virker det som om det er fler gode spillere på tur til oss! Men det får også tiden vise, og hører uansett ikke inn under denne tråden :)

Emre kommer, da blir jeg glad!

Bjørn - glad
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #14 på: 05. Juni 2005, 17:34 »
Ville være fantastisk å få Emre! En klassespiller uten tvil.. Men jeg tror det ikke før jeg får se det.. Han sier jo at fremtiden hans ikke blir avgjort før etter coppa italia.. Så det er fremdeles mye som kan skje.

Men jeg håper!
ignert Morten.