20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Emre klar...?!  (Lest 30148 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #105 på: 06. Juli 2005, 18:41 »
hvor blir d av Emre?
Er er ikke klubbene enige i overgangen eller?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #106 på: 06. Juli 2005, 18:42 »
Sitat fra: "UrzaiZ"
hvor blir d av Emre?
Er er ikke klubbene enige i overgangen eller?

Er nok ikke det dessverre.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Emre klar...?!
« Svar #107 på: 06. Juli 2005, 21:42 »
Italiensk presse mener Emre er på vei til Fenerbache. Det var det Emre avkreftet til tyrkisk tv for et par dager siden. Tar dette med en klype salt.

Emre to Newcastle off?
By European Football - July 6 2005

While I hate to be the bearer of bad news, particularly when it involves Newcastle United, but according to the Italian press this evening, the move at least as far as Inter are concerned is off.

And while Emre is still likely to leave the San Siro, all the talk now is of a move to Fenerbahce.

No reason has been given and speaking as a Newcastle fan I hope there is yet a change of heart and we do see Emre in Black and White next season, but as things stand in Italy tonight it is appearing doubtful.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #108 på: 06. Juli 2005, 23:09 »
Tar dette med ein klype salt.

Emre har bekreftet at han ender opp i premier league neste år, og at han ikkje vill vende tilbake til tyrkia enda.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #109 på: 06. Juli 2005, 23:11 »
Men etter hva jeg hørte så bekreftet han også at han var klar for oss...Så er han til å tro på? Tror ingenting før jeg ser han i en eller annen klubbs drakt. Men håper for all del det er vår drakt. :P

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #110 på: 06. Juli 2005, 23:13 »
Sitat fra: "John Marius Thollefsen"
Men etter hva jeg hørte så bekreftet han også at han var klar for oss...Så er han til å tro på? Tror ingenting før jeg ser han i en eller annen klubbs drakt. Men håper for all del det er vår drakt. :P

Veit ikkje kva eg skal tru på. Kanskje eg ikkje bør tru på noko før nufc bekrefter det sjølv? Trur eg bør gjere de...
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #111 på: 07. Juli 2005, 19:34 »
Etter at det i dag er blitt bekrefta at et formelt bud er sendt avgårde til Inter etter at klubben har prata med Emre ser jeg endel lysere på det. Da betyr jo det at spillerne og klubben har hatt en positiv tone og at Newcastle er klar til å gå videre. Håper og tror (ivaffal endel mer) at vi hanker inn Emre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #112 på: 07. Juli 2005, 20:09 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Etter at det i dag er blitt bekrefta at et formelt bud er sendt avgårde til Inter etter at klubben har prata med Emre ser jeg endel lysere på det. Da betyr jo det at spillerne og klubben har hatt en positiv tone og at Newcastle er klar til å gå videre. Håper og tror (ivaffal endel mer) at vi hanker inn Emre!

Emre hadde vært perfekt signing for Newcastle. Lever i håpet. Som eg har sagt tidlegare, så har vi manglet kreativitet i midtbane leddet vårt. Ein offensiv Emre vil løse dej problema.
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #113 på: 07. Juli 2005, 20:25 »
Sitat fra: "Christian"
Emre henger i ein tynn trå nå, Inter har ikkje godtatt budet vårt enndå.

Neida, men nyheten kom jo først i dag da. Det er heller ikke avslått, og svaret tror jeg ikke vi får vite før imorra!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

validus

• Supersub
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #114 på: 07. Juli 2005, 21:34 »
jeg er også meget positiv til dette.. både håper og tror at emre er klar for oss tidlig neste uke..
ieron Dyer

Emil

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
abio Cannavaro, Hala Madrid!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #116 på: 08. Juli 2005, 23:25 »
Da får man bare vente til mandag da, i mellomtiden kan man jo kose seg litt med diverse odds på ting å tang i tilkommende PL :)

Link
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #117 på: 09. Juli 2005, 13:29 »
The Turkish international has already agreed personal terms, and will move within days as long as Inter Milan accept United's £4 million bid.

"Everything has been finalised between Emre and Newcastle," said the player's agent Ahmet Bulut.

"The matter is in the hands of the two clubs and although I expect a successful conclusion, it would be wrong to comment further while he is still an Internazionale player."

Motstridende, men fortsatt veldig gode nyheter!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #118 på: 09. Juli 2005, 15:02 »
The Turkish international has already agreed personal terms, and will move within days as long as Inter Milan accept United's £4 million bid.

"Everything has been finalised between Emre and Newcastle," said the player's agent Ahmet Bulut.

"The matter is in the hands of the two clubs and although I expect a successful conclusion, it would be wrong to comment further while he is still an Internazionale player."

Er dette nyheter fra idag? Har du link?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #119 på: 10. Juli 2005, 00:18 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Er dette nyheter fra idag? Har du link?

Det er Tyne-Talk som skriver i dag.