20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Emre klar...?!  (Lest 30067 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #75 på: 27. Juni 2005, 15:56 »
Shepherd er en knallhard forretningsmann, og han nekter å betale mer enn høyst nødvendig for spillerne han kjøper. Du kan være trygg på at ingen manager vil noensinne få en slik gave av Shepherd, som Keegan fikk av Sir John Hall, da han kjøpte Shearer til klubben.

Jeg tviler meg og mer på at Emre ender opp i Newcastle slik utviklingen er nå. Hvis ikke Emre er klar innen en av de nærmeste dagene, så tør jeg vedde mye på at overgangen går i vasken, og at Emre ender opp hos en av våre konkurrenter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #76 på: 27. Juni 2005, 16:20 »
Sitat fra: "Joakim"
Shepherd er en knallhard forretningsmann, og han nekter å betale mer enn høyst nødvendig for spillerne han kjøper. Du kan være trygg på at ingen manager vil noensinne få en slik gave av Shepherd, som Keegan fikk av Sir John Hall, da han kjøpte Shearer til klubben.

Jeg tviler meg og mer på at Emre ender opp i Newcastle slik utviklingen er nå. Hvis ikke Emre er klar innen en av de nærmeste dagene, så tør jeg vedde mye på at overgangen går i vasken, og at Emre ender opp hos en av våre konkurrenter.

Jeg vedder imot :-)

Jeg er ganske sikker på at Emre havner i Newcastle. Tipper det er bare bagateller som gjenstår.

Fikk Keegan en gave av Sir John Hall? Hva med de dyre kjøpene Robert, Boumsong, Woodgate, Viana, Ferguson? Eller hva med budet på £25 millioner på Rooney?

Jeg er rimelig sikker på at et høyt bud på Owen dukker opp så snart  Real har skaffet seg Robinho.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #77 på: 27. Juni 2005, 17:33 »
Souness selv virker ganske confident på Emre, så om ikke Emre og hans agent er en luremus, og Inter ikke er like skitne angående forhandlinger som de er på banen, skal dette gå vår vei.
Dersom Robinho går til Real er det jo også en overhengende fare for at Arsenal byr på Owen da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

validus

• Supersub
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #78 på: 27. Juni 2005, 22:07 »
det ryktes jo om at arsenal har tenkt å hente robinho... mulig real får litt konkurranse her...
ieron Dyer

Emil

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #79 på: 27. Juni 2005, 23:47 »
Hvilket nummer blir Emre?

Tipper 17...
abio Cannavaro, Hala Madrid!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #80 på: 28. Juni 2005, 13:58 »
Det skal mye til om Emre ikke spiller i nummer 5 om han kommer til Newcastle. Alle som har fulgt spilleren tett vet at han spiller med nummer 5 i Inter og på landslaget. Han hadde også draktnummer 5 når han spilte i Galatasaray.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Emre klar...?!
« Svar #81 på: 28. Juni 2005, 14:39 »
Sitat fra: "Mushans"
Det skal mye til om Emre ikke spiller i nummer 5 om han kommer til Newcastle. Alle som har fulgt spilleren tett vet at han spiller med nummer 5 i Inter og på landslaget. Han hadde også draktnummer 5 når han spilte i Galatasaray.

skal jeg være ærlig så kunne jeg ikke bry meg mere om han fikk 9 eller 99.  :lol:
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #82 på: 28. Juni 2005, 14:42 »
For enkelte er nummer viktigere enn andre. Emre liker seg i nummer 5 og får sikkert bedre selvfølelse av å ha den drakta. Jeg bryr meg om det beste for Newcaslte.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #83 på: 28. Juni 2005, 14:43 »
Einaste nummeret som er viktig er nummer 9. Det kan vi ikkje gi til kven som helst...
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #84 på: 28. Juni 2005, 16:04 »
Emre bør få nummer 5, men jeg liker det ikke. Synes ikke at en offansiv spiller skal ha noen nummer under 6. Men Emre kan være et untak for meg....siden det er med 5 han er mest kjent. Ville likt det bedre om han hadde fått nummer 11 eller 18.
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #85 på: 28. Juni 2005, 16:18 »
18?

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #86 på: 28. Juni 2005, 21:16 »
Ja, det er ingen i Newcastle som har 18 for tiden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #87 på: 28. Juni 2005, 21:48 »
Hvorfor diskuterer vi nummer på drakta? Han kommer uansett til å få et ledig nummer, om han kommer, noe jeg har en sterk følelse av at han ikke gjør.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #88 på: 28. Juni 2005, 21:55 »
Joakim skrev:
Sitat
Hvorfor diskuterer vi nummer på drakta?

Fordi det er et diskusjonsforum og man kan diskutere det man vil så lenge man holder seg til retningslinjene. som er på forumet
Mange som mener nummeret er et symbol på noe. Som foreksempel hvilken posisjon i klubben den og den spilleren har.

Noreng

• Gjest
Emre klar...?!
« Svar #89 på: 28. Juni 2005, 22:41 »
under 11 er de viktig spillerne