20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Emre klar...?!  (Lest 30177 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #60 på: 24. Juni 2005, 21:16 »
Jeg skal vedde mye penger på at Figo ALDRI har spilt på venstresiden for Real Madrid.. I alle fall ikke fra start.. At du mener at Beckham har spilt venstrekant understreker at dine utsagn ikke bygger på fakta.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #61 på: 24. Juni 2005, 21:37 »
Jeg er faktisk ganske sikker på at jeg har sett Figo på venstrekant i Real trøya. Mener det var i en CL kamp denne sesongen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Emre klar...?!
« Svar #62 på: 24. Juni 2005, 23:04 »
Joda. Det stemmer. Jeg er helt sikker på at jeg har sett Figo bekle rollen som venstreving for Real Madrid. Men han vandrer mye som ving, og selv om han står oppført i et spillesystem som venstreving kan han ofte ligge helt til høyre. For Portugal spilte han flere kamper som venstreving. Allikevel synes jeg ikke vi skal hente han for å være venstreving. Vi må hente Figo om vi trenger Figo som spillertype, ikke for at han skal bekle en bestemt rolle. Isåfall måtte det blitt høyrevingrollen.
Toon, Toon,
Black and white army

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Emre klar...?!
« Svar #63 på: 25. Juni 2005, 00:09 »
Jeg mener også jeg har sett Figo på venstrekanten for Real. Husker blant annet målet han scoret mot ManUtd i CL for noen år tilbake. Det målet ble scoret fra venstrekantposisjon, og jeg er rimelig sikker på at han spilte venstrekant i den kampen der.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #64 på: 25. Juni 2005, 12:48 »
Endelig støtte! :lol:

Mushans skrev:
Sitat
Jeg skal vedde mye penger på at Figo ALDRI har spilt på venstresiden for Real Madrid.. I alle fall ikke fra start.. At du mener at Beckham har spilt venstrekant understreker at dine utsagn ikke bygger på fakta.

Hvor mye vedder du da?
Beckham har ikke startet på venstre men første året han kom til Real Madrid rullerte Figo og Beckham på sidene. Dette var p.g.a Beckham kom og Figo hadde alltid spilt høyresiden. Kommentatoren kommenterte dette med rulleringen og forklarte det til seerne. Jeg husker ikke hvem kampen var mot.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #65 på: 25. Juni 2005, 13:35 »
Slik som jeg husker så gjør de akkurat det samme i Real som de gjør på Portugal, at de setter opp Figo på en plass i startoppstillingen, men alle kan jo se at Figo vandrer fra høyre til venstre og omvendt...så det er ganske på måfå hvor han står oppført i start-oppstillingen.

Bjørn - står i ro
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Emil

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #66 på: 26. Juni 2005, 00:09 »
Emre er klar for Newcastle United, dette melder tv2-tekst-tv....
abio Cannavaro, Hala Madrid!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #67 på: 26. Juni 2005, 00:19 »
Sitat fra: "Emil"
Emre er klar for Newcastle United, dette melder tv2-tekst-tv....

Litt på etterskudd navnebror?  :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #68 på: 26. Juni 2005, 05:08 »
Sitat fra: "Mushans"

Hmm,min første post,men dette veddemålet tar jeg glatt!Har sett mye av Real Madrid gjennom åra. Og alle som har gjort det ved at det blir feil å snakke om en Figo i en fast posisjon,det være seg høyre eller venstre.Som regel virker det som om han har fått en fri rolle i laget,og han herjer fremover på høyre så vel som venstre rett som det er. For meg virker det som om han har en mer eller mindre "åpen" rolle,innenfor rimelighetens grenser selvsagt.

Etter min mening fremstår ikke Figo som en utpreget ving for RM,men snarere en spiller som har fått frie tøyler for å gjøre det han kan best. Uansett så betyr ikke TV og kamp-programmene sine startoppstillinger noe som helst,da det er realiteten som bør være målestokken...Og Figo har OFTE figurert langs RM sin venstre flanke.

Når dette er sagt er jeg ikke så sikker på om Figo er rette mannen for mitt elskede Newcastle. Han har potensielt storsaker i seg, men vi trenger noen som kan prestere jevnt hver kamp,og ikke disse evinnelige "konge-signingene" som herjer (når de vil)...Er ikke så sikker på om Figo klarer dette,pluss at han begynner faktisk å dra på årene :? ... Likevel feller jeg ingen tårer om han signer for oss...

Hvorvidt Beckham har spilt venstrekant må jeg si meg enig i at jeg ikke har opplevd dette utfra et taktisk perspektiv.Han har i brorparten figurert som høyre sentral og høyre ving(i den grad RM bruker klassiske vinger).

Når dette er sagt har jeg selvsagt ikke sett alle kampene til RM, og har Beckham herjet på lagets venstrekant så skal jeg selvsagt gå med på det! ;)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #69 på: 26. Juni 2005, 10:14 »
Hentet fra Nufc.com

"The clubs Emre wants must find an agreement with Inter.

"Emre will play in the Premiership next season and we hope the interested clubs can agree a fee with Inter next week.

"We have four clubs interested in him - Newcastle, Everton and two others."

"I cannot say about a fee because I am just the agent of the player.

"We cannot have an agreement with any of the interested clubs until a fee has been agreed with Inter."

Reading between the lines it could well be that, once again, we have been used as bait in someone else's deal, presumably one of the two unnamed clubs.  

Viss dette er tilfelle blir eg veldig arg. Håpe virkeleg ikkje han gjer det same som Mido, Van Buyten har gjort med oss!
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #70 på: 26. Juni 2005, 13:14 »
Jeg tror Emre signer for Newcastle iløpet av kommende uke.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Emre klar...?!
« Svar #71 på: 26. Juni 2005, 14:31 »
Hvorfor faen sier Emre at han har kommet til enighet med Newcastle mens agenten avviser det hele? Håper Shepherd kan gi seg på £6 mill hvis det er det Inter krever. £4 mill eller £6 mill - hva faen betyr det - Emre er verdt 100 mill NOK - minst.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #72 på: 26. Juni 2005, 17:26 »
Jeg håper så utrolig at Emre ikke bare er en gloryhunter som prater seg til Scum og slike klubber ved å utnytte oss. Da blir jeg mildt sagt forbanna.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #73 på: 26. Juni 2005, 18:51 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg håper så utrolig at Emre ikke bare er en gloryhunter som prater seg til Scum og slike klubber ved å utnytte oss. Da blir jeg mildt sagt forbanna.

Då vil eg hate Emre. Elske han viss han kjem!!
Begynne å tenkje meir og meir den grusome tanken om at Emre ikkje kommer til oss.
for a logical solution!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #74 på: 27. Juni 2005, 10:14 »
The Magpies are believed to be close to signing the 24-year-old Turkish international from Inter Milan, although it is thought the two clubs are still negotiating a fee for the transfer.

"The clubs Emre wants must find an agreement with Inter,? his agent Ahmet Bulut told the BBC. "Emre will play in the Premiership next season and we hope the interested clubs can agree a fee with Inter next week.?

Although it has not been confirmed Newcastle are indeed the club who are closing in on Emre, they are firm favourites ? although Bulut insists there are no less than four Premiership clubs in the race.

"We have four clubs interested in him - Newcastle, Everton and two others,? continued the agent. ?We cannot have an agreement with any of the interested clubs until a fee has been agreed with Inter.?

Herregud, no begyne eg å bli lei av denne vinglinga.
Synd at viss vi ikkje klare å signere Emre pågrunn av at vi ikkje klarte å bli einige om ein eventuel sum! latterligt!
for a logical solution!