20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Emre klar...?!  (Lest 30078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Emre klar...?!
« Svar #45 på: 24. Juni 2005, 14:13 »
Sitat fra: "Torjus"
Ja, men Figo spilte venstre midtbane under EM.

det gikk jo bra? *flire*
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #46 på: 24. Juni 2005, 14:18 »
Ja, men Figo spilte venstre midtbane under EM, tror jeg. Og i Real Madrid spilte han på venstre når Beckham kom. De rullerte på det underveis kampen.

Har aldri sett Beckham spille kant for Real men.. Figo har spilt på høgrekant i 15 år, skjønner ikke helt hvor dette at han kan spille på venstrekanten kommer inn..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #47 på: 24. Juni 2005, 14:41 »
Emre er klar for Newcastle. Alle som mente at Souness ikke kan konkurere med andre klubber når det gjelder å hente klassespillere må nok bite i det sure epplet. Boumsong, Parker og Emre sier sitt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #48 på: 24. Juni 2005, 15:10 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Emre er klar for Newcastle. Alle som mente at Souness ikke kan konkurere med andre klubber når det gjelder å hente klassespillere må nok bite i det sure epplet. Boumsong, Parker og Emre sier sitt.

>> Så er det nå en gang slik at det primært er sportslige resultater som skilelr managerene... Men for all del: Parker og Emre er to markante forsterkninger! Faktisk hadde jeg ikke våget å håpe på dette på forhånd...

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #49 på: 24. Juni 2005, 15:12 »
Mushans skrev:
Sitat
Har aldri sett Beckham spille kant for Real men.. Figo har spilt på høgrekant i 15 år, skjønner ikke helt hvor dette at han kan spille på venstrekanten kommer inn..

Figo og Beckham byttet side etter hvert i kampen om og om igjen. De rullerte på det og noen ganger var Figo på høyrekanten og Beckham på venstrekanten og omvendt. Har du sett mye Real Madrid?
Det har ikke jeg, men blandt det jeg har sett så har jeg sett Beckham spille høyrekant på Real og Figo spilte venstrekant.

BegBie skrev:
Sitat
det gikk jo bra? *flire*

Det gikk kanskje ikke så bra med Figo i EM, men han gjorde noe bra. Som å runddrible Seitaridis noen ganger. Dessuten så skulle jeg bare påpeke at Figo kan spille venstre. Du sa det var høyre han spilte.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #50 på: 24. Juni 2005, 15:21 »
Sitat fra: "Jarle"
Sitat fra: "Asbjørn"

>> Så er det nå en gang slik at det primært er sportslige resultater som skilelr managerene... Men for all del: Parker og Emre er to markante forsterkninger! Faktisk hadde jeg ikke våget å håpe på dette på forhånd...

Greit nok det Jarle, men nå er det ihvertfall kvalitetspillere for neste manager om det skulle gå til helvete de første månedene. Er ganske sikker på at det blir Shearer og er det noe som er sikkert så er det at Shearer har en finger med i spillet allerede.

Souness gjør ihvertfall ikke som Dalglish. Selger alle kvalitetspillere og henter dritt spillere.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #51 på: 24. Juni 2005, 15:23 »
Nei, og det er vel alle glade for!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Emre klar...?!
« Svar #52 på: 24. Juni 2005, 16:04 »
Er Emre virkelig klar for Newcastle? Virker nesten som en drøm som går i oppfyllelse. Nå savnes bare en ny superangriper.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Emre klar...?!
« Svar #53 på: 24. Juni 2005, 16:38 »
Herlig at vi har fått Emre!!!  :D  :D  :D  :D  :D

Nå begynner vi virkelig å skaffe oss en slagkraftig midtbane...

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #54 på: 24. Juni 2005, 17:49 »

BegBie skrev:
Sitat
det gikk jo bra? *flire*

Det gikk kanskje ikke så bra med Figo i EM, men han gjorde noe bra. Som å runddrible Seitaridis noen ganger. Dessuten så skulle jeg bare påpeke at Figo kan spille venstre. Du sa det var høyre han spilte.

Jenas kan også spille venstre, given kan også spille venstre  :roll:

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #55 på: 24. Juni 2005, 18:34 »

Figo og Beckham byttet side etter hvert i kampen om og om igjen. De rullerte på det og noen ganger var Figo på høyrekanten og Beckham på venstrekanten og omvendt. Har du sett mye Real Madrid?
Det har ikke jeg, men blandt det jeg har sett så har jeg sett Beckham spille høyrekant på Real og Figo spilte venstrekant.

Sett nesten alle kampene som TV 2 Xtra har vist av Real.. I de kampene har ikke Beckham spilt kant. Han har spilt sentralt sammen med Guti, Cambiasso, Helguera eller Gravesen. Tror du kan telle på en hånd de kampene Beckham har figurert på kant i den spanske hovedstaden.

........Ronaldo........
Zidane...Raul...Figo
..Beckham...Guti.....
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #56 på: 24. Juni 2005, 19:00 »
Zidane på venstre? Nå skrev jeg det året Beckham kom rullerte de på det. Da hadde de en annen trener.

BegBie skrev:
Sitat
Jenas kan også spille venstre, given kan også spille venstre

Har de erfaring derfra. Uansett så synes jeg det er dumt du sier det når du har poengtert at Figo er høyre, så sier du plutselig Given og Jenas også kan spille der!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #57 på: 24. Juni 2005, 19:05 »
Zidane spiller i samme poisjon som Ronaldinho gjør i Barca.. Frirolle, men på defensiven ser du at han ligger mot venstre.. Figo ligger helt ute på krittmerket mot høgre, uansett hvilken trener han har hatt på Real, Portugal eller Barca for den del!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #58 på: 24. Juni 2005, 19:19 »
Zidane på venstre? Nå skrev jeg det året Beckham kom rullerte de på det. Da hadde de en annen trener.

BegBie skrev:
Sitat
Jenas kan også spille venstre, given kan også spille venstre

Har de erfaring derfra. Uansett så synes jeg det er dumt du sier det når du har poengtert at Figo er høyre, så sier du plutselig Given og Jenas også kan spille der!

JEnas har erfaring fra venstre siden jah! og poenget er at alle kan spille på forskjellige plasser, men det er ikke sikkert de passer der!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #59 på: 24. Juni 2005, 19:42 »
Mushans skrev:
Sitat
Zidane spiller i samme poisjon som Ronaldinho gjør i Barca.. Frirolle, men på defensiven ser du at han ligger mot venstre.. Figo ligger helt ute på krittmerket mot høgre, uansett hvilken trener han har hatt på Real, Portugal eller Barca for den del!

Nei, han spilte venstre i EM for Portugal, venstre første året Beckham kom. Da rullerte de på det under kampen somsagt. Hva han gjorde i Barca har ikke jeg peiling på.

BegBie skrev:
Sitat
JEnas har erfaring fra venstre siden jah! og poenget er at alle kan spille på forskjellige plasser, men det er ikke sikkert de passer der!

Har Given det? :lol:
Men vet ikke helt hvor du vil for Figo kan spille venstre og han har spilt der før.