20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Emre klar...?!  (Lest 30022 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Emre klar...?!
« Svar #15 på: 13. Juni 2005, 11:17 »
Ser alt dette pratet om at Emre ikke må gå på bekostning av JJ og at han spiller sentralt.. Er ikke Emre (også) venstreving? Alltid innbilt meg at han var ving.

Fryder meg over tanken på Emre inn.  :)
Pur klasse.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #16 på: 13. Juni 2005, 11:20 »
http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Story_Page/0,7760,1780_520752,00.html

Inter bekrefter interesse fra PL, og de har fått bud fra 2-3 klubber derifra. Dessverre er vi linket sammen med LFC, Arsenal og Scum i tillegg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Emre klar...?!
« Svar #17 på: 13. Juni 2005, 13:42 »
United agree £4m Emre fee

Newcastle United have agreed a £4m fee for Turkish international Emre Belozoglu with Inter Milan.

And a United deputation including manager Graeme Souness are ready to fly to Monaco tomorrow to talk to the player and his agent Ahmed Bulut.

But United are keeping a wary eye on Everton, with Goodison boss David Moyes their main rival for the left-sided Turkish midfielder.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=15626041%26method=full%26siteid=50081%26headline=united-agree--pound-4m-emre-fee-name_page.html
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

DanMan

• Gjest
Emre klar...?!
« Svar #18 på: 13. Juni 2005, 13:57 »
Konkurranse:

Meanwhile, one player who is to leave the club is Turkey international Emre and his destination appears to be England.

The former Galatasaray man has been linked with a host of Premiership clubs in the past with Spurs, Newcastle, Liverpool and Everton keen to secure his signature.

"We have two or three offers from English Premier League teams for Emre," said the club's sporting director Marco Branca told PA International.

"They are big clubs and they have been reported in the press. We will now evaluate the situation before we take a decision."

http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=284405&cpid=8&CLID=4&lid=&title=Spurs+linked+with+Kily&channel=Premiership

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #19 på: 14. Juni 2005, 09:24 »
Håper på Emre. Har vært å "luktet" på karrieren hans på inter's hjemme side. Han er vel ikke akuratt førstemann i start 11'rn, så det er vel en fordel for oss. "Bare" 19 kamper denne sesongen. (i serie-A).

En ting jeg la merke til, var at han er ikke en måltyv slik som den han muligens kommer til å erstatte (robert). Bare 5 mål for Inter på hans 4 år der. .................Men de er vel to forskjellige spillertyper. Kanskje litt lik Zog ???

David - Liker Emre
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Emre klar...?!
« Svar #20 på: 14. Juni 2005, 10:24 »
Emre er vel mer en playmaker enn en måltyv. Har ikke sett så mange kamper av han, men har lest endel om han etter at Newcastle viste interesse!
Howay the lads!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #21 på: 14. Juni 2005, 13:52 »
Rui Costa har aldri scora mye mål gjennom karriera, uten at det har gjort han like "dårlig" som Robert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Emre klar...?!
« Svar #22 på: 16. Juni 2005, 17:17 »
Emre er glad over Newcastle interesse :-)

Everton and Newcastle United are the latest clubs to be linked with a move for the star, who won the Coppa Italia on Wednesday.

As well as The Toffees and The Magpies, Liverpool, Manchester Untied and Arsenal have also been mooted as potential suitors.

Emre's agent Ahmet Bulut has already admitted six offers have arrived from English clubs for the 24-year-old's services.

However, the Turkey international is undecided where he wants to play next season and will rest before deciding his future.

"It makes me happy that clubs like Everton and Newcastle are interested in me," said Emre.

"However, no decision has been made on my transfer yet. Things will be clearer in 10 days. At the moment I just want to rest."

Turkish outfit Fenerbahce have also been linked with Emre, although the Inter ace's first choice would not be to return to his homeland.

"I'd prefer to play outside of Turkey but Inter have to agree a fee first," he added.

"It's not enough for me to agree a contract with a club. I hope the best decision for my career is made in the end."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #23 på: 16. Juni 2005, 18:31 »
Nå må vi bare skynde oss å signe han før noen andre klubber snapper han opp. Som vanlig. Bortsett fra Scott Parker da  :lol:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #24 på: 16. Juni 2005, 18:32 »
Sitat fra: "Torjus"
Nå må vi bare skynde oss å signe han før noen andre klubber snapper han opp. Som vanlig. Bortsett fra Scott Parker da  :lol:

Hva med Boumsong :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #25 på: 17. Juni 2005, 07:44 »
Ifølge Nufc.com ser det ut som vi slår Everton på transfer markedet nok en gang. La oss håpe at Russerene, Arsenal, Man Utd og LFC holder seg vekk.

Having delivered the knockout blow to Everton's hopes of landing Scott Parker, Newcastle are now attempting once again to leave Goodison boss David Moyes with nothing to show for his efforts in the transfer market.

We understand that battle has now commenced between the clubs over the signature Inter Milan's Turkish international midfielder Emre Belozoglu.

The 24 year-old was expected to feature for Inter Milan on Wednesday evening in the second leg of their Italian Cup final game, but didn't appear as Inter beat Roma 1-0 to complete a 3-0 aggregate victory and end their seven year trophy drought.

Officially the player is now on holiday for a week and will make no immediate decision over his future.

Behind the scenes though Newcastle are now involved in negotiations and looking at wrapping up their second deal of the week - trumping the Toffees once again.

Noreng

• Gjest
Emre klar...?!
« Svar #26 på: 17. Juni 2005, 07:59 »
Jaggu, men hvis vi får han så er jo det vanvittig gode nyheter.

Emre ypper seg jo på 11` til Inter noe som gjør han god, men nå vil jeg ha svar, Kan Emre spille venstre?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #27 på: 17. Juni 2005, 08:02 »
Sitat fra: "Noreng"
Jaggu, men hvis vi får han så er jo det vanvittig gode nyheter.

Emre ypper seg jo på 11` til Inter noe som gjør han god, men nå vil jeg ha svar, Kan Emre spille venstre?

Emre kan sikkert spille venstre, men klart best sentraltvenstre av de to som spiller sentralt i et 4-4-2 system. Om du skjønner. Er ganske sikker på at Souness vil hente inn en venstrekant i tillegg. De som har vært linket er jo Boa Morte og Zenden. Kanskje vi burde gå for Pires som ikke vil skrive ny kontrakt med Arsenal :-)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #28 på: 17. Juni 2005, 08:11 »
Sitat fra: "Noreng"
Pires?

hehe, Jesus kysser Saddam før det skjer

Det er lov å drømme hehe.

Noreng

• Gjest
Emre klar...?!
« Svar #29 på: 17. Juni 2005, 08:16 »
Jaja, det er jo lov, men jeg har ikke trua på at det skjer.