20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Emre klar...?!  (Lest 30012 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Emre klar...?!
« Svar #150 på: 17. Juli 2005, 00:11 »
Velkommen skal du være Emre. Håper du får et veldig suksessfullt opphold i Newcastle.
Toon, Toon,
Black and white army

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #151 på: 17. Juli 2005, 03:46 »
Souness har vert god på markedet men håper han snart sjønner at me ikkje bare treng mitbaner

Einaste eg stiller spørsmålstegn ved er salget av Hughes koffor selga han  :?:

Er Ambrose solgt no asså kva fekk me for han ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #152 på: 17. Juli 2005, 20:12 »
Hughes solgte vi fordi han er en ekstremt lojal spiller, som ikke er god nok til å forsvare en plass i førstelleveren men som likevel kan være en god reserve. Og ettersom han var vår eneste kvalifiserte høyrebackreserve.
Reserver er tull, mener Souness. Derfor solgte han Hughes, uten å informere spilleren selv om det. Uprofesjonelt og elendig gjennomført. Strykkarakter til både Sou og Shep her. I stedet velger Souness å prøve å kjøpe inn en ny reserve. Og han skal være midtstopper! Backene våre er jo så skadeutsatte, så hvorfor skal vi gidde å ha reserver for dem?

Hvis Ambrose selv ønsket å komme seg vekk for å spille førstelagsfotball, kan jeg godta det. Men samtidig. Det kryr ikke av gode vinger i dette laget. Spesielt ikke på høyre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #153 på: 19. Juli 2005, 19:52 »
Prsien for Emre ble kun £3,8 millioner. Snakk om røverkjøp :-)

Vi kvittet oss med Hughes og O`brien og fikk Emre for den salgsummen :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Emre klar...?!
« Svar #154 på: 20. Juli 2005, 12:59 »
3,5 millioner pund? Det kaller jeg utvilsomt ett røverkjøp!

Gleder meg til sesongen starter igjen. Lenge siden jeg har jublet vilt nå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #155 på: 22. Juli 2005, 01:29 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Prsien for Emre ble kun £3,8 millioner. Snakk om røverkjøp :-)

Vi kvittet oss med Hughes og O`brien og fikk Emre for den salgsummen :-)

Vi solgte unna to forsvarsspillere og kjøpte en sentral midtbanespiller. Er ikke det litt feil prioritering? To sentrale midtbanespillere var det siste vi trengte. Greit nok å selge O'Brien. Han var altfor dårlig. Men Hughes holder et nivå, som gjør at han var vår suverent beste reserve. Riktignok ville han aldri blitt mer en backup, men backup er høyst nødvendig. Og per i dag har vi ikke backup i forsvaret, med unntak av Elliott og Taylor. Og begge er dessverre best som midtstoppere, slik situasjonen er. Bak der igjen har vi Ramage, som ikke ennå er klar for de helt store oppgavene. Men også han er stopper. Og skal spille så mye stopper som mulig.
På høyrebacken har vi derimot solgt vår eneste backup, og sitter igjen med en skadeutsatt Stephen Carr.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Emre klar...?!
« Svar #156 på: 22. Juli 2005, 18:58 »
er ambrose solgt? det har ikke jeg faatt med meg! hvem til? Korti? hvor mye for? og HVORFOR?!?!?!?!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre klar...?!
« Svar #157 på: 22. Juli 2005, 19:22 »
Se tråden Ambrose til Charlton...;)

Bjørn - også skuffet
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads