20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: HARRY takket nei  (Lest 15331 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: HARRY takket nei
« Svar #30 på: 12. Jan. 2008, 17:21 »
Fatter ikke jublingen jeg heller. Redknapp er 1 million ganger bedre enn McClaren. Jeg kan dog ikke forstå tankegangen til Mort og Ashely hvis de ansetter en skrekkelig dårlig manager som McClaren. Da følger jeg heller med et annet lag til en ny manager komer. Nå håper jeg i det lengste at Mort og Co. har hjernene sine i orden, sånn at de ikke ansetter skrap.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 12. Jan. 2008, 17:25 »
Nå er det ingen her inne som jubler fordi vi vil ha McClaren da. Hvis du titter litt rundt så vil du fort se at folk her inne er VELDIG i mot han... Vi vil ha en er et sted OPP fra Sam, hvis ikke har vi gjort alt dette til ingen nytte.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #32 på: 12. Jan. 2008, 17:52 »
Men HERREGUD så negative folk er da... Århundres tabbesparking og bla bla bla. Jeg syns faenikke det. Vi raste bare nedover på tabellen med Sam som manager, spilte pissefotball, folk var linka i hytt og gevær bort ifra klubben. Mange vil si at han burde fått lengre tid og at han ville snudd det etterhvert, men DET er ikke sikkert! 1 ting som iaffal er sikkert, er at det kunne nesten ikke gått verre med Allardyce som manager, så oddsen taler jo til deres fordel. Men herrejemen... Det gikk jo greit når Roeder tok over. Pearson gjør det sikkert ikke noe verre han (enn Allardyce).. Like greit at han sitter litt mens Newcastle tar seg god tid nå til å skaffe en arvtaker. Og ta det rolig med alt:" jeg henger meg/bytter klubb/banker opp Ashley" pratet. Ha litt is i magen, så blir ansettelsen sikkert bra. Jeg lurer også fælt på hvem som blir ny manager at jeg nesten sitter og klikker på oppdater-knappen hvert 5. minutt. Men aller helst håper jeg at Pearson sitter til en av de store ala Mourinho, Hitzfeld osv blir varme for tanken om å ta over Newcastle. Det blir jo faenikke McClaren folkens, Ashley er ikke HELT idiot! Tenk på alt det bra han allerede har gjort for klubben! Han har sikkert lyst til å treffe inner 10'er med manageransettelsen også. Nå vil kanskje noen si:" Hadde Redknapp vært en 10'er da"? Kanskje, men personlig tror ikke JEG det, men man vet aldri. Den som kommer, den kommer - og JEG tror det blir knall som f***. Mine penger på Mourinho bare venter på å gi avkastning, selv om kilden min i Newcastle fortsatt tror på Shearer + Keegan :-*

Folkens, vi får se! Men slapp av litt i mellomtida
Ja heia gutta!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #33 på: 12. Jan. 2008, 18:00 »
Martin Jol bedre alternativ enn Redknapp!? Hahahah, den var god.

Så har det vel blitt sagt at det skal bli en britisk manager, men IKKE Shearer?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 12. Jan. 2008, 18:01 »
Martin Jol bedre alternativ enn Redknapp!? Hahahah, den var god.

Så har det vel blitt sagt at det skal bli en britisk manager, men IKKE Shearer?

Dersom vi vil ha angrepsfotball er selvfølgelig Jol et bedre alternativ enn Redknapp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 12. Jan. 2008, 18:02 »
Nei, det har ikke blitt sagt, kun rykter.

Og igjen, hvorfor er Redknapp en bedre manager enn Sam og Jol? Du begrunner jo ingenting.

Jeg mener Jol kan passe bedre inn i Newcastle fordi han spiller på en måte som Newcastle fansen krever, alt i angrep, alltid. Men som sagt, Shearer jeg håper på.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 12. Jan. 2008, 18:32 »

Og igjen, hvorfor er Redknapp en bedre manager enn Sam og Jol? Du begrunner jo ingenting.

Jeg mener Jol kan passe bedre inn i Newcastle fordi han spiller på en måte som Newcastle fansen krever, alt i angrep, alltid. Men som sagt, Shearer jeg håper på.

Når ble Martin Jol britisk?!

Begrunnet hvorfor Redknapp var bedre enn Big Sam i en annen tråd, men må visst gjøre det igjen:

- spillestilen til Redknapp passer bedre inn i Newcastle enn Big Sam sin.
- Det Redknapp gjorde med Pompey var MYE større enn det Big Sam gjorde i Bolton.
- Redknapp er bedre på overgangsmarkedet enn Big Sam.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 12. Jan. 2008, 19:08 »
Harry har brukt masse masse penger på portsmouth. Tipper Sam har brukt mindre enn halvparten i Bolton.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 12. Jan. 2008, 19:16 »

Når ble Martin Jol britisk?!

Begrunnet hvorfor Redknapp var bedre enn Big Sam i en annen tråd, men må visst gjøre det igjen:

- spillestilen til Redknapp passer bedre inn i Newcastle enn Big Sam sin.
- Det Redknapp gjorde med Pompey var MYE større enn det Big Sam gjorde i Bolton.
- Redknapp er bedre på overgangsmarkedet enn Big Sam.

Da spør jeg deg:
1. Fortell meg hvordan spillestilen til Redknapp er.
2. Hvorfor er det han gjør i Pompey med masse penger større en det Big Sam gjorde i Bolton med lite penger?
3. Redknapp feiler mye på overgangsmarkedet, Sam har jo alltid hatt langt mindre enn Redknapp å kjøpe for.
an sparker ikke Bobby Robson??

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 12. Jan. 2008, 19:24 »
Personlig synes jeg dette er et slag i ansiktet for Ashley/Mort.
- De sparker manageren på et noe ugunstig tidspunkt.
- De har ikke den nye klar når de gjør det.
- Det verste av alt: Deres førstevalg (som i utgangspunktet ikke er noen supermanager) takker nei til tilbudet!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #40 på: 12. Jan. 2008, 19:50 »
Hms!!.får håpe på at det blir noen andre klare snart da å det kan IKKE bli Jol elle Mcclaren...

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 12. Jan. 2008, 20:48 »
Personlig synes jeg dette er et slag i ansiktet for Ashley/Mort.
- De sparker manageren på et noe ugunstig tidspunkt.
- De har ikke den nye klar når de gjør det.
- Det verste av alt: Deres førstevalg (som i utgangspunktet ikke er noen supermanager) takker nei til tilbudet!

Og et fantastisk resultat rett etter Sams avskjed.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 13. Jan. 2008, 00:33 »
Link?

McClaren har jo 25 i odds! Sett 700 på han også du, André...

Nå er flaksen min brukt opp. Satte noe penger på at Ronaldo skulle score i dag til 2,25 i odds...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 13. Jan. 2008, 04:20 »
Link?

McClaren har jo 25 i odds! Sett 700 på han også du, André...

Nå er flaksen min brukt opp. Satte noe penger på at Ronaldo skulle score i dag til 2,25 i odds...

Det er jo ikkje flaks. Ein kver idiot hadde vel rekna med eit Ronaldo mål  ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 13. Jan. 2008, 12:43 »
Da spør jeg deg:
1. Fortell meg hvordan spillestilen til Redknapp er.
2. Hvorfor er det han gjør i Pompey med masse penger større en det Big Sam gjorde i Bolton med lite penger?
3. Redknapp feiler mye på overgangsmarkedet, Sam har jo alltid hatt langt mindre enn Redknapp å kjøpe for.

Les historien til Portsmouth. Redknapp hadde IKKE masse penger da han tok over klubben. De lå i bunnen av Championship for faen! Og med få penger lagde han et vinnerlag. Etter hvert fikk han mer og mer penger til bruk, men selv med lite penger gjorde han noe Big Sam aldri ville klart. Å si at Sam alltid har hatt langt mindre enn Redknapp å kjøpe for er jo galskap.

Spillestilen til Big Sam er å legge seg bakpå, forsvare seg og pøse på med lange baller. Redknapp kjører kontringer, angrep på vingene og til tider satser de å presse motstanderen gjennom hele kampen, noe vi aldri gjort under Big Sam. Redknapp har en taktikk som gir defensiv trygghet, men samtidig også offensiv og bra fotball. Husker du ikke da Portsmouth banket driten ut av oss på St. James Park med 4-1? Da hadde Big Sam et langt bedre lag til rådighet enn det Redknapp hadde hos Portsmouth, selv om han har fått Pompey til å bli et fantastisk lag i forhold til det det var.

De som våger å kalle Redknapp dårlig manager er historieløse.