20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: HARRY takket nei  (Lest 15311 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: HARRY takket nei
« Svar #15 på: 12. Jan. 2008, 11:41 »
Jeg har vunnet en del i det siste, kanskje jeg skal sette noen kroner på Jose? Evt. spre det litt rundt på Jose, Hidding osv ? :)

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #16 på: 12. Jan. 2008, 11:44 »
Uff, jeg trodde rett og slett at Harry ikke engang hadde blitt tilbudt jobben før jeg leste dette..... Dette er veldig dårlige nyheter, og viser hvertfall en ting

Vi hadde ikke noe manager klar da vi sparket Sam

Alt pratet om Mort/Ashley's fantastiske forretningsvitt osv osv, ville aldri ha gjort noe overilt, er med andre ord bare bullshit. Nå har vi et mildt sagt massivt problem, som må ut og rekruttere en manager midt i Januar.
Dette er forferdelig ledelse....

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 12. Jan. 2008, 11:46 »
Jeg har vunnet en del i det siste, kanskje jeg skal sette noen kroner på Jose? Evt. spre det litt rundt på Jose, Hidding osv ? :)

Do that :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 12. Jan. 2008, 11:47 »
Jupp, tragisk dårlig. Mega bommert fra Ashley og Mort allerede! Men når de har klart å få oss så langt ned i kvikksanden som vi er nå så er det deres ansvar å få oss ut igjen!

Jeg blir stadig mer bekymret. Hvis de har Redknapp som førstevalg, da kan vi jo bare forestille oss hvem de har som nr2 ! Lukter ikke akkurat portugisisk av nr2 for å si det sånn! Tror Shearer er det beste valget nå...

Håper for guddskyld at fansen på Old Trafford synger i kveld "We don't want McClaren!"

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 12. Jan. 2008, 11:50 »
Få Shearer inn som manager. . Han kommer til å ha full støtte av hele Newcastle samtidig som jeg tror han har lært litt av hvert av managere som Keegan og Robson. 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 12. Jan. 2008, 11:54 »
I didn't want 'Arry, but unfortunately I very much doubt Ashley's list went

Redknapp
Mourinho
Hitzfeld
Hiddink

More likely

Redknapp
Toothpaste
Ready meals
Milk

Er det der som er min bekymring også!! ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 12. Jan. 2008, 13:11 »
I didn't want 'Arry, but unfortunately I very much doubt Ashley's list went

Redknapp
Mourinho
Hitzfeld
Hiddink

More likely

Redknapp
Toothpaste
Ready meals
Milk

Er det der som er min bekymring også!! ;)

Ja eg begynner faktisk å lura og :) Berre det at vi ikkje får førstevalget vårt vise jo kor "århundrets tabbe sparking" dette er blitt...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 12. Jan. 2008, 15:38 »
Fy faen en skandale om det blir Shearer. Den største legenden av de alle skal kastes inn i det rotet som er på st.james park nå. Blir lei meg av tanken  :-\

Har lyst og skrive masse stygt nå men lar vere.

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 12. Jan. 2008, 16:44 »
En hel fotballverden kan le av oss, igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #25 på: 12. Jan. 2008, 17:03 »
Skjønner ikke at noen kan juble over dette. Harry var det beste sannsynlige alternativet for oss. Da får dere bare fortsette feiringen når McClaren overtar.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 12. Jan. 2008, 17:04 »
Heller Hughes eller Shearer enn Redknapp for min del!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 12. Jan. 2008, 17:06 »
Skjønner ikke at noen kan juble over dette. Harry var det beste sannsynlige alternativet for oss. Da får dere bare fortsette feiringen når McClaren overtar.

Hva er det som gjøre Redknapp så god? Kontra Big Sam feks?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 12. Jan. 2008, 17:10 »

Det er ikkje poenget Kesse. Olav seier Redknapp kan vere det beste alternativet og det er ikkje umulig. Havner ein opp med Mclaren så hadde kanskje Redknapp vert bedre..
men blir feil og juble for me får "puh" kunne endt opp med ein enda værre  ein og  :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 12. Jan. 2008, 17:12 »

Det er ikkje poenget Kesse. Olav seier Redknapp kan vere det beste alternativet og det er ikkje umulig. Havner ein opp med Mclaren så hadde kanskje Redknapp vert bedre..
men blir feil og juble for me får "puh" kunne endt opp med ein enda værre  ein og  :-\

Det kan hende. Men JEG ser på Jol og Shearer feks som bedre alternativ, og de to er aktuelle. Derfor mener jeg priorteringen til Ashley var feil... Men om vi ender opp med McClaren så vil jeg selvsagt "angre" på at det ikke ble Redknapp.