20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 56676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #300 på: 15. Jan. 2008, 22:20 »
The ex-Blues captain is in contact with Newcastle's directors, ready for management once again after his last two experiences at Monaco & Juventus.

Newcastle are today looking for a manager, preferably foreign and possibly French "to give the Magpies a continental style that they don't have", and if the decision hasn't already been made, it's Deschamps, this Tuesday, who's ready to take over the leash. Contacts were first made on Sunday, just after the club's 6-0 hammering at Manchester United. Since then, British managers, both free and with clubs have been on the list, and the name of the ex-France captain was brought up with other names (such as Houllier).

Deschamps is expected to arrive in England or elsewhere in the next few hours to at last meet up to finalise a deal. He will meet up with the club's owner Mike Ashley (who at 39 is the same age as him), and Chairman Chris Mort.

In contact with Manchester City, another Premier League club, in the summer, he rejected the job for personal reasons, most notably because there were no French schools for his children. Although there are also none in Newcastle, Deschamps is desperate to return to management, and since it's not certain there'll be a host of clubs interested in a new manager at the end of the season, here lies a good opportunity to get back into it.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 15. Jan. 2008, 22:30 »
Kan vi forvente oss en offisiell uttalelse fra noe hold i kveld allerede?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 15. Jan. 2008, 22:48 »

Neppe
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 15. Jan. 2008, 22:56 »
Spennande dette. Didier skulle jo også kunne tiltrekke seg kjente franskmenn, og kan vel kommunisere greit med både Beye og Faye om eg ikkje tar feil.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #305 på: 15. Jan. 2008, 22:56 »
Hmmm..
Er akkurat nå forundret å usikker å vet ikke helt hva jeg skal tro faktisk, vist dette stemmer da.
Eneste som går igjen i hodet er usikkerhet, er han god nok, bla bla bla.. Før plutselig hjertet kommer inn å forteller at dette kan være den RETTE faktisk?
Vet ikke helt hvordan jeg ellers skal ordlegge meg, men det var iallefall betryggende å høre den RETTE.

En ting som er sikkert, han dra vel sikkert med seg noen franskmenn.
Er det noen som ser at Shearer kansje blir kontaktet ang en eller annen rolle?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 15. Jan. 2008, 22:58 »

Tviler jeg på. Vet rett og slett ikke om jeg tror på dette heller... Uansett så tviler jeg på at vi får høre noe i morgen pga kampen, hvis han blir klar i kveld så ser jeg for meg en pressekonferanse på torsdag eller fredag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 15. Jan. 2008, 23:06 »
Tenker vågalt og tøft valg jeg. Er positiv til Deschamps kontra Redknapp og Houllier, som ikke er noe bedre enn det vi hadde fra før av.
Deschamps har utrettet mye på den lille tiden han har vært manager, og har uten tvil potensiale.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #308 på: 15. Jan. 2008, 23:06 »
Noen som vet noe om han er god til å kjøpe spillere, finne å bruke talenter..
Jeg kan med sikkerhet si?? Håper han drar med seg Menez http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11816_299293,00.html
Toppklubber i Europa ligger langflate etter han, håper han kan drasse han med seg til Newcastle ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 15. Jan. 2008, 23:10 »
Nå er det jo lenge siden Deschamp var i Monaco da.. Men han har sikkert gode kontakter der borte!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 15. Jan. 2008, 23:10 »
Han kjøpte jo Jean Alan Boumsong, det tyder jo på at han er genial på markedet ! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 15. Jan. 2008, 23:16 »
Boumsong har blitt stemplet som en flopp og en elendighet etter den ene dårlige kampen han hadde mot Liverpool.
Ganske grov skittkasting det har blitt etterhvert på godeste Boumsong. Ikke fortjent.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 15. Jan. 2008, 23:19 »
Om du kanskje ikke veit det, er vel jeg en av få som forsvarte Boumy til the bitter end! ;D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 15. Jan. 2008, 23:38 »
Didier Deschamps has revealed he would relish the "exciting" test of reviving Newcastle's fortunes after he swept ahead of Mark Hughes and fellow Frenchman Gerard Houllier to emerge as the front-runner in the race to be the club's next manager.

"I have had no official approach from Newcastle but I am flattered to be linked with such speculation," Deschamps told The Daily Telegraph. "It would be an exciting challenge. Newcastle are a big club."

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2008/01/15/ufnhoullier415.xml

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #314 på: 15. Jan. 2008, 23:51 »
Vil helst ha Houllier sammen med Shearer som assistent manager.

Houllier er tross alt manageren som fikk Liverpool litt videre eller på rett kjøl. Før han tok over, hadde Liverpool vært på et trofè tørke. Under hans tid i Liverpool tok han fem trofèer på seks år, og han tok over Liverpool etter å hatt en fem års pause som manager, og han var.

Derfor tror jeg at han ville vært en god tilførelse sammen med Shearer. Da kan Shearer ha litt lokal innflytelse og få mer manager erfaring og kan ta over Newcastle etter "suksessen" vi får med Houllier ;)
Live The Dream, Newcastle United!