20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 56689 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #270 på: 15. Jan. 2008, 20:25 »
Håper bare det blir avklart snart! Tipper vi får en ny manager på Torsdag, dagen etter Stoke kampen med fortsatt 2 dager før Bolton, perfekt tidspunkt :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 15. Jan. 2008, 20:27 »
Synes det er rart at ikke Jol har vært favoritt enda jeg. . Blir vel hans tur imorgen. . Morro med mye spekulasjoner, men man blir litt forvirra av alt detta.

Om Jol og capsen hans blir favoritt får jeg nervesammenbrudd. Heldigvis har han sagt at han ikke vil finne seg en ny klubb før sluttpakka fra Tottenham er klar.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #272 på: 15. Jan. 2008, 20:27 »
Synes det er rart at Houllier og Deshamps ikke var hetere kandidater enn hva Redknapp var. Får håpe vi får en manager på plass snarest mulig.

Er det lenge til transfer vinduet stenger?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 15. Jan. 2008, 20:28 »
Synes det er rart at Houllier og Deshamps ikke var hetere kandidater enn hva Redknapp var. Får håpe vi får en manager på plass snarest mulig.

15 dager
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 15. Jan. 2008, 20:28 »
Eller kan det være rykter? Vet ikke hva jeg skal tro lenger. Men jeg er ganske overbevist om at Shearer ikke blir manager, virker som om styret vil ha en som har ledet en klubb før.

Er nok ikkje rykter. Mort skal ha informert Shearer om dei vil satsa på ein med meir erfaring. Dessuten har ikkje Shearer sagt at han ikkje er intresert. Men han vil nok ikkje snakke seg til jobben når han ikkje er 1 valget.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 15. Jan. 2008, 20:30 »

Ryktene sier at Mort satt opp en liste med mange managere som han ville snakke med angående jobben. Redknapp var den eneste som hadde en klausul i kontrakten som sa at han kunne snakke med andre klubbe uavhengig av hva Pompey sa. Dermed var han en av de første de snakket med, men det betyr ikke at var førstevalget. Høres egentlig ganske sannsynlig ut...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #276 på: 15. Jan. 2008, 20:34 »
Didier er vel ikke bedre enn Shearer?
Nesten like mye ferske begge 2. Å vist det stemmer dette ang juniorarbeid, er iallefall ikke didier den rette.. Tror faktisk Hiddink kan være mannen vi forsøker oss på da, han prioriterer unge spillere, å teamet hans pleier å finne meget gode talenter.
Uansett, heller Houllier enn Didier, å heller Shearer enn Didier..
Sirkuset fortsetter, å kommer nok enda en ny FAVORITT i morgen ja,,
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 15. Jan. 2008, 20:40 »
Nesten like mye ferske begge 2. Å vist det stemmer dette ang juniorarbeid, er iallefall ikke didier den rette.. Tror faktisk Hiddink kan være mannen vi forsøker oss på da, han prioriterer unge spillere, å teamet hans pleier å finne meget gode talenter.
Har Shearer ført et lag til CL-finale? Eller har Shearer rykket opp med et lag som begynte med et drøss av minuspoeng?

Og hva mener du med juniorarbeidet og Deschamps?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 15. Jan. 2008, 20:45 »
Har Shearer ført et lag til CL-finale? Eller har Shearer rykket opp med et lag som begynte med et drøss av minuspoeng?

Og hva mener du med juniorarbeidet og Deschamps?

Det han gjorde med Juventus tror jeg vi skal ta med en klype salt. Selv Dennis Wise ser ut til å klare det med Leeds. At han førte Monaco til en CL finale er utvilsomt sterkt, men er det noen som har plasseringene han fikk med Monaco i den franske serien?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #279 på: 15. Jan. 2008, 20:53 »
Ja det med Juventus tror jeg en blind, lam stum å døv mann kunne greid.
Monaco er jeg ikke sikker på, men TROR å huske de gjorde det meget dårlig, å lå vel lenge rundt nedrykk før han fikk sparken, tror det var sparken han fikk?
http://en.wikipedia.org/wiki/Didier_Deschamps

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=179299
Her dukker den opp en mann med erfaring. Han har skaffet resultater på løpende bånd de siste årene, å han har gjort det imponerende fort??
« Siste redigering: 15. Jan. 2008, 20:57 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 15. Jan. 2008, 20:59 »
Deschamps ville vært dimensjoner bedre enn Shearer. Jeg er verdens største Shearer-fan. Han var grunnen til at jeg begynte å holde med denne klubben, men jeg er ikke besatt av å ha han som manager av den grunn. Hva har han å vise til som manager?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 15. Jan. 2008, 21:02 »
Skal ærlig innrømme at jeg ikke har sett mye monaco eller juventus i serie b kamper de siste årene. Noen som vet hva slags type fotball han spiller?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 15. Jan. 2008, 21:03 »
er jo ein drøss med lag som har ein gammel spiller som manager på samme alder som Shearer så koffer kan ikkje han ta over oss ? Arghh
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #283 på: 15. Jan. 2008, 21:04 »
Det ville være utrolig rart om han kom da.Mort har jo sagt følgende! ""The most important thing now is to get the decision right and lay solid foundations for the future. That is why we will take whatever time is necessary in making the decision.

"This will be our first managerial appointment since taking control of the club, and if we are going to get it right then the new manager will have to satisfy a number of criteria."

"The number of criteria" mener jeg noe Dider ikke har og derfor ikke den rette for oss.Så det vill være veldig rart om man da velger Dider spørr du meg!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 15. Jan. 2008, 21:04 »
enig i at Braga kan virke spennende. I tillegg har han nok stor kjennskap til talenter i Brasil, noe som kan være meget interessant. Hvorvidt han oppfyller de engelske taktiske kvalitetene eller om han i det hele tatt snakker engelsk aner jeg ikke, men uten tvil, spennende mann.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...