20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 57101 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #195 på: 15. Jan. 2008, 10:47 »
Mange ønsker Shearer som manager, og jeg er en av dem.
Han har ingen erfaring, men han kjenner klubben meget godt og har et navn
i den store fotballverdenen som kan være med på å lokke til seg noen spennende spillere!

Samtidig er jeg stor fan av Keegan.
Skulle gjerne sett han i managerstolen med Shearer som assistent (eller likestilte stillinger
hvis det høres bedre ut for bl.a Shearer).
Under Keegan hadde Newcastle en rekke spennende profiler og spilte ganske ofte glimrende og
underholdende fotball, noe de siste sesongene har gitt lite av...

Tror ikke Mark Hughes velger bort jobben sin i Blackburn til fordel Newcastle.
Samtidig er det surt å se spillere som Santa Cruz og Elano bøtte inn mål for sine klubber,
mens vi knapt nok klarer å få ballen innenfor 16 meter'n  :'( :'( :'( :'(

Gerard Houllier er heller intet dårlig valg!
Spørsmålet er vel om han vil forlate stillingen han har per dags dato...
Han har enorme fotballfaglige kunnskaper og kjenner fransk fotball bra og er glimrende på
spillerutvikling...
Han har vunnet trofeer og kanskje han klarer det samme i Newcastle???

SÅ jeg vil bli JÆVLA glad hvis Keegan eller Houllier setter seg i managerstolen...
Skjer det LOVER jeg å ikke komme med en eneste negativ kommentar så lenge vedkommende er manager...

ÆRESORD!!!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #196 på: 15. Jan. 2008, 10:53 »
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=508285&in_page_id=1779
Shearer å Keegan vil IKKE JOBBEN sammen..
Kansje, kansje ikke.. Shearer vil iallefall ikke være nummer 2.

The Daily Mail says Blackburn's Mark Hughes remains the favourite to be Newcastle's next manager, but chairman Chris Mort has started his worldwide search for an alternative and has checked out the availability of Jol, Gerard Houllier, Louis van Gaal and Guus Hiddink
Hiddink ja, herregud, hadde vært utrolig.
« Siste redigering: 15. Jan. 2008, 10:55 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 15. Jan. 2008, 11:45 »
Hvis Hiddink er et alternativ burde de ikke engang gidde å sjekke Hughes!!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 15. Jan. 2008, 11:50 »
Ifølge enkelte personer på newcastle-online.com er det Houllier som nå kansje er mest sannsynlig. "According to David Craig there could be some news regarding Houllier at around 11:15 (er jo 12.15. norsk tid)."
Uten at dette behøver å bety noe, men jeg venter ihvertfall denne halvtimen å ser om det skjer noe..........

Houllier er langt ifra mitt førstevalg  >:( , men skal nok klare å se det positive i dette også! Han kan jo ikke gjøre det verre enn sine 3 forgjengere............

BallaJazz

• Gjest
« Svar #199 på: 15. Jan. 2008, 12:05 »
Houllier synes jeg vill være en skuffelse men men..Jol å Macclaren er værre så værste alternativet er han ikke

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 15. Jan. 2008, 12:09 »
Houllier og Shearer er nå sterkt linket til Newcastle. Ikke er verst duo det tror jeg! Men de som forventer seg offensiv festfotball blir nok skuffet!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 15. Jan. 2008, 12:13 »
Houllier og Shearer er nå sterkt linket til Newcastle. Ikke er verst duo det tror jeg! Men de som forventer seg offensiv festfotball blir nok skuffet!

Ja, enig! Personlig håpet jeg på at Keegan og Shearer skulle skrive under kontrakt i pausen i kampen mellom NUFC - Stoke. Det hadde vært en fin entrè..........  ;D ;D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 15. Jan. 2008, 12:24 »

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #203 på: 15. Jan. 2008, 12:32 »
Shearer bør i alle fall ikke bli manager. Muligens assistent.

Hitzfield forlater Bayern i sommer, Hiddink er vel også ledig til sommeren. Hughes hadde ikke vært så ille, har gjort det bra med Blackburn. Faktisk meget bra, forutsetningene tatt i betraktning. Moyes har gjort det meget bra med Everton, under tilnærmet samme forutsetninger som Hughes.

Men, orker noen å ta over sirkuset klubben har vært de siste sesongene?Allardyce som er en dyktig manager fikk et halvt år...Vil nok tro at mange alternativer mildt sagt er skeptiske til hva ledelsen er potensielle til å gjøre. Det burde de være.

Jol?Æsj
McClaren?Dobbeltæsj
Bryan Robson?Han burde definitivt ta over!Tviler dog på at Sheffield United vil gi slipp på denne glimrende manageren som har en cv få er i nærheten av.
Carr har altfor få landskamper for England!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #204 på: 15. Jan. 2008, 12:33 »
Kommer Houllier kan vi sikkert vinke farvell til Owen. Det var vell en av faktorene til han forlatet Liverpool.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #205 på: 15. Jan. 2008, 12:35 »
Er ny på forumet, og har ikke rukket å se alt som er diskutert.
Har likevel dannet meg sterke meninger i forbindelse med alternativ ny trener.

Begynner å bli lei av å se etter trenere som har gjort det bra i "mindre lag" og med "mindre ressurser".
Var ikke superinnstilt på Redknapp, og er heller ikke fan av Hughes i NUFC.
Håper heller ikke jeg får se Jol eller McLaren der heller.

Keegan er en helt for oss som holder med Newcastle, men jeg ser han ikke for meg som alene manager,
men kun som en mann i team sammen med Shearer.  Samme gjelder Houllier.

Shearer sammen med Houllier høres mest spennende ut, og dette tror jeg kunne blitt en god løsning.
Houllier har enorm erfaring og ville utfylt Shearer perfekt. Ville også kvittet oss med dette "Shearer-Spøkelset"
som alltid vil henge over en manager i NUFC i dårlige tider/perioder.

Om vi bestemmer oss for å hente inn èn mann, bør dette være en vinner.
En med god erfaring, og som har vunnet noe, og som tidligere nevnt ikke hente en som har gjort det bra
med betydelig mindre lag/ressurer.

Hiddink er en kanonmann og isolert sett mitt soleklare førstevalg, men tror dessverre at han blir i Russland til etter EM.
Er også betalt av Abramovic, og vil nok være den som tar over Chelsea når/om/den gang Grant er ferdig der.

Lippi, Mourinho og Hirtzfeld er solide navn, men setter nok ikke sine føtter i noe annet en toppklubber.
Sitter derfor igjen med en spennende mann i denne kategorien, Van Gaal.
Har gjort det stort i de største ligaene utenom PL, og ville nok sett på dette som en god utfordring.
Har også med Alkmaar vist at han gjerne tar en utfordring i en klubb rett bak de beste.

Mitt valg er derfor:
Shearer/Houllier eller Van Gaal.  :)
« Siste redigering: 15. Jan. 2008, 12:36 av Kristian G »

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #206 på: 15. Jan. 2008, 12:37 »
Jeg er en de som ikke er skeptisk til at Shearer kan ta over. Se på Roy Keane, ingen erfaring.. men gjør det bra med Sunderland tatt i betraktning.
Og jeg er tvilsom til at Hitzfeldene og Hiddinkene er villige til å ta over, hvorfor skulle de? De kan ta over omtrent hvilke som helst klubber i Europa.
Hughes? Ja kanskje, han gjør det bra. Men hvorfor heller ikke bare ta Shearer da om han er intressert? Han kjenner klubben inn og ut? Istendenfor for for å hente Hughes betale masse penger for å kjøpe han ut, og hele backroom staff han vil ha med seg. Om Newcastle går ut at Europa og at de kan klare Van Gaal, så er jeg up for ut.
Houllier derimot, er jeg mer skeptisk til. Tror ikke han er mannen til å lede Newcastle opp mot topp 4. Han har vell kanskje vunnet Uefa og FA, men Newcastle trenger topp posisjoner.
« Siste redigering: 15. Jan. 2008, 12:42 av Kenneth Santa Cruz Bassan »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 15. Jan. 2008, 12:41 »
Sitter å ser på Sky Sports News nå, det virker som om Houllier er i samtaler med Ashley i dette øyeblikk, han er meget interresert i jobben. Shearer virket meget lunken i intervjuet med han

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 15. Jan. 2008, 12:43 »
Spennende. Houllier er en bra manger som jeg gjerne kunne tenkt meg, men som flere har sagt det kommer ikke til bli festfotball med han som manager.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 15. Jan. 2008, 12:50 »
Tror ikke det var noen som tvilte når Roy Keane tok over Sunderland. Mektig mann, i samme kategori finner du Alan Shearer. Man kan være så skeptisk man bare vil, men han vil nok gjøre det bra.:)

er faktisk ikke i tvil
Han kom, ble mett og dett var dett....