Er ny på forumet, og har ikke rukket å se alt som er diskutert.
Har likevel dannet meg sterke meninger i forbindelse med alternativ ny trener.
Begynner å bli lei av å se etter trenere som har gjort det bra i "mindre lag" og med "mindre ressurser".
Var ikke superinnstilt på Redknapp, og er heller ikke fan av Hughes i NUFC.
Håper heller ikke jeg får se Jol eller McLaren der heller.
Keegan er en helt for oss som holder med Newcastle, men jeg ser han ikke for meg som alene manager,
men kun som en mann i team sammen med Shearer. Samme gjelder Houllier.
Shearer sammen med Houllier høres mest spennende ut, og dette tror jeg kunne blitt en god løsning.
Houllier har enorm erfaring og ville utfylt Shearer perfekt. Ville også kvittet oss med dette "Shearer-Spøkelset"
som alltid vil henge over en manager i NUFC i dårlige tider/perioder.
Om vi bestemmer oss for å hente inn èn mann, bør dette være en vinner.
En med god erfaring, og som har vunnet noe, og som tidligere nevnt ikke hente en som har gjort det bra
med betydelig mindre lag/ressurer.
Hiddink er en kanonmann og isolert sett mitt soleklare førstevalg, men tror dessverre at han blir i Russland til etter EM.
Er også betalt av Abramovic, og vil nok være den som tar over Chelsea når/om/den gang Grant er ferdig der.
Lippi, Mourinho og Hirtzfeld er solide navn, men setter nok ikke sine føtter i noe annet en toppklubber.
Sitter derfor igjen med en spennende mann i denne kategorien, Van Gaal.
Har gjort det stort i de største ligaene utenom PL, og ville nok sett på dette som en god utfordring.
Har også med Alkmaar vist at han gjerne tar en utfordring i en klubb rett bak de beste.
Mitt valg er derfor:
Shearer/Houllier eller Van Gaal.