20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 56338 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #150 på: 14. Jan. 2008, 09:13 »
Kan vel ikke si annet enn at jeg er enig i alt du skriver her.

Begynner faktisk å bli litt mer åpen for Hughes, han virker som en god manager ! Problemet er vel hvor lang tid fansen gir han hvis han ikke oppnår bedre resultater enn Big Sam de første månedene.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 14. Jan. 2008, 09:14 »
Mark Hughes er neppe rett mann da han vil ha tid. I sirkusklubben Newcastle er det ordet ukjent.

"I think the fact that I've had continuity here has helped me to do the job better because I know things are in place.

"As with all things, and certainly connected with football management, you need time and I've been given that here at this club, so I'm very conscious of that.

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?view=DETAILS&grid=A1YourView&xml=/sport/2008/01/14/sfnnew514.xml
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 14. Jan. 2008, 09:44 »
Det betyr ikke man skal drite i resultatene de første sesongene!

Om du ser på merittlista til Hughes er den ganske imponerende til tross for at han kun er 44 år. Førte f.eks. lille Wales til Playoff til EM 2004, og etter hva jeg husker så førte han Blackburn opp til en "relativt" god 6. plass i in førts hele sesong i klubben.
Selv om styret selger spillere bak hans rygg i Blackburn (Bellamy), så synes jeg han gjør det ganske så bra. Foreløpig ligger Blackburn 3 poeng bak 4. plassen (måtte Liverpool miste den), så det er slett ikke umulig at han kan klatre høyere på tabellen med laget sitt.

En manager som Hughes, som har vist så imponerende og lovende takter som manager at han er lansert som en aktuell kandidat til å ta over etter Ferguson på Old Trafford bør selvfølgelig være mer enn godt nok for oss!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 14. Jan. 2008, 09:44 »
Med andre ord trenger vi en manager som vinner ligaen og Fa cupen på 3 måneder? :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 14. Jan. 2008, 09:58 »
Med andre ord trenger vi en manager som vinner ligaen og Fa cupen på 3 måneder? :)

Å, skrev jeg det? Eller er det nok ett lite kunststykket som er ute å gå!!  ;)

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #155 på: 14. Jan. 2008, 11:02 »
Kevin Keegan på skysports; "I`m not ruling myself out from the job in the club I love"  :o
"The first 90 minutes are the most important"

sivernil

• Flaskebærer
  • *
  • :)
    • Vis profil
« Svar #156 på: 14. Jan. 2008, 11:07 »
Koffor står ikkje soeness på lista ??? Kan vær en kandidat:P hahahahahahahah
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 14. Jan. 2008, 11:53 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3046003,00.html

Shearer/Keegan bedre en Hughes. . Hadde vært utmerket.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 14. Jan. 2008, 12:37 »
La oss få Kevin Keegan! Jeg kan gjerne også tenke meg Shearer som assistent. Ser ikke helt det store problemet med det...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 14. Jan. 2008, 12:37 »

Å, skrev jeg det? Eller er det nok ett lite kunststykket som er ute å gå!!  ;)

Nei, det var egentlig ment til Asbjørn, men vi la inn posten ca likt :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 14. Jan. 2008, 14:05 »

Ifølge mange utolmodige FM spillere trenger vi nok det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 14. Jan. 2008, 14:10 »
For å være ærlig så begynner jeg å bli litt nervøs nå, har ikke skjedd en dritt etter at Redknapp takket nei. Virker som om styret ikke har peiling på hvem de vil ansette, håper det skjer noe mer konkret i løpet av dagen eller morgendagen.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 14. Jan. 2008, 14:32 »
Fordelen med Keegan og Shearer er at vi kan ikke sparke dem!

Ingen kan rope etter Shearer sitt hode til sommern, han er en helt som vi er villig til å gi all den tiden han trenger. Hughes har ikke gjort noe for Newcastle, så hvis han ikke gir laget suksess ifra første kamp vil vi få det veldig vanskelig!

Jeg ser store Tromsø tendenser i Newcastle. Sparker trener etter trener, og når endelig lagets gammle stolthet Steinar Nilsen fikk jobben så var det aldri snakk i å miste jobben! Tromsø går heller ned en divisjon en å miste Nilsen etter 6mnd. Ser for meg noe ligninde i Newcastle med Shearer og Keegan ved roret.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 14. Jan. 2008, 14:40 »
http://www.shieldsgazette.com/nufc/Shearer-wants-to-manage-the.3669827.jp

Om Shearer har lyst på jobben så er det utrolig om Ashley ikkje går for han.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 14. Jan. 2008, 14:41 »
Kan aldri tenke meg at Mark Hughes tar jobben i Newcastle om han noen gang skal ta over etter Ferguson (som alle spår). Vil si at det er over 50% sjanse for at han mislykkes i Newcastle, og da synker sjansene betraktelig for en evt Manu jobb.

Keegan og Shearer!! Mange mener at Shearer ikke passer som assistent, men det er jeg helt uenig i. I hans første trener jobb er det perfekt å være assistent for Keegan i Newcastle mener jeg, så kan han heller ta over alene etter Keegan. Tenk de motivatorene vi får i garderoben da! :)