20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 56455 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #120 på: 12. Jan. 2008, 16:29 »
Snakk om sette seg selv i gapestokken! Først sparker man Sam Allardyce etter 24 kamper, og deretter gir man en mediokre manager som Harry Redknapp anledning til å takke nei til Newcastles managertilbud for andre gang på få år. Dette er bare trist. Og jævlig flaut. En mer gjennomført paptetisk klubb kjenner jeg ikke til. Vi er helt i særklasse.

Nå får de gi tilbudet til Alan Shearer, som sikkert sier ja, så får det briste eller bære.

Jeg er enig.
Dette er direkte latterlig av Ashley og co. Jeg finner ikke ord for hvor forbanna ødeleggende dette er.
ARGH!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #121 på: 12. Jan. 2008, 20:31 »
Kven er det som vil ta over et sirkus som dette då? Sånn som styret og fansen oppfører seg trur eg at det er mange som vil tenke seg om før dei seie ja til å ta over sirkus Newcastle.
Sånn som situasjonen er no kan vi risikere at vi blir uten ny manager til langt ut i januar, og då spørs det om vi får dei forsterkningane vi treng i dette vinduet. ( vi er alt langt ut i januar). Skal eg håpe på noken må det være Ottmar eller Big Al. Uansett er det krise i klubben dette her. Vi kan risikere i verste fall å kjempe om nedrykk på grunn av timinga av dette.
Vil big Al ta over sirkuset så bør han iallefall for sin eigen del gi beskjed om det før helga er over slik at han kan få gjort nokre endringer på lager mens vinduet er ope.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 12. Jan. 2008, 20:33 »
Ingen vil ta over det greine her nå. Hvertfall ikke en toppmanager... Kan tenke meg Redknapp sitter hjemme å smiler for seg selv "thank fucking god".

Det er mange år siden Newcastle har vært så langt nede i grøfta som nå, hent Shearer, la han få tid og penger.

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #123 på: 12. Jan. 2008, 20:54 »
Ja det må være en selvpiner som tar over nå, eventuelt en som har pondus nok til å få tiden til å snu dette, for det trenger han flere sesonger på. Mange som må ut av stallen, og mye friskt blod både i a-stallen men og akademiet.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 12. Jan. 2008, 21:04 »
Håper så inderlig på Shearer!! Og håper så inderlig han er den rette!!

Kan jo se ut som om spillerne gir blanke f... ab og till! Jeg tror vi trenger en som Shearer for å rydde litt i denne moralen som nå er i laget!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 13. Jan. 2008, 00:07 »
Blir linket til Shearer og Keegan i Daily Mail!

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=507894&in_page_id=1779

Er det bare meg som blir i ekstase om dette stemmer ??? Synes dere andre virker en smule lunkne......

Uansett disse 2 i duo på en eller annen måte er mitt klare førstevalg, måtte de bringe suksess til klubben i en evig periode!!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 13. Jan. 2008, 00:10 »
Det hadde vært helt rått, for å si det mildt. To av mine største idoler noensinne

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #127 på: 13. Jan. 2008, 00:12 »
Da hadde det blitt våte netter fremover ::)
Herregud for et radar par..
Pearson mener det haster?
PEARSON CALLS FOR QUICK APPOINTMENT
http://www.football365.com/story/0,17033,8701_3042893,00.html
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Ivar11

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #128 på: 13. Jan. 2008, 00:40 »
Hadde Keegen tatt over med Shearer som assistent hadde jeg begynt å grine av glede ! To legender sammen til å styre Newcastle tilbake i det store selskap! Hadde vært fantastisk !

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 13. Jan. 2008, 01:56 »
Det stemmer ! gjør meg ingenting, synd Ginola ikke er et par år yngre, så kunne Keegan tatt han tilbake!
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 13. Jan. 2008, 04:07 »
Hadde Keegen tatt over med Shearer som assistent hadde jeg begynt å grine av glede ! To legender sammen til å styre Newcastle tilbake i det store selskap! Hadde vært fantastisk !
http://www.dailystar.co.uk/football/view/26440/Shearer-Keegan-to-take-Toon/

Hadde vert nice det ja :-*
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 13. Jan. 2008, 10:26 »
Hvis dette stemmer hadde det vært bra hvis dette ble ordnet så fort som mulig. Vi har 2 relativt greie hjemme kamper nå som vi kan snu trenden på. Stoke (H) og Bolton (H) og dermed vil jeg si det hadde vært ett enklere utganspunkt hvis ny manager hadde vært på plass.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 13. Jan. 2008, 11:07 »
Keegan & Shearer er vel mer eller mindere drømmen, men hvor realistisk og fotball-faglig klokt det er, det er jeg ikke sikker på. Keegan har på mange måter "gjort sitt" for klubben vår, og han har vel også sagt i klar tekst at dagens kyniske fotball ikke er for en person som ham. Derfor er jeg usikker på hva han kan tilføre oss idag. I tillegg vil jeg gjerne huske King Kev for det han var, og det fantastiske han har utrettet for denne klubben.

Det jeg gjerne vil se er Shearer sammen med en rutinert ringrev som kan taktikk, organisering og har litt deffansiv tankegang i hodet. En som har vært i gamet og vet hvordan det fungerer, en som kan lære Shearer det en manager må vite\kunne, altså den erfaringen Shearer helt og holdent ikke har. I tillegg vil Shearer være helten over alle helter som alle uansett vil støtte, og er det en person som kan inspirere spillerne på St.James Park så bør det være Alan. Jeg ser ikke for meg hvem denne "partneren" til Shearer kan være, men jeg tror det finnes bedre egnede kandidater enn Kevin Keegan.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 13. Jan. 2008, 11:10 »
Hva med Houllier??

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 13. Jan. 2008, 11:32 »
Her blir vi linket til Houlliere, Hitzfeld og van Gaal!!

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml;jsessionid=DGFQPDQH3SP5XQFIQMGSFFOAVCBQWIV0?xml=/sport/2008/01/13/sfnfro113.xml

Vet ikke hvor seriøs The Telegraph er, men det hadde utvilsomt vært en trøst for meg om van Gaal eller Hitzfeld tok over!

Houlliere klarer jeg meg pent uten. Har aldri likt stilen han står for, og synes han har noen fiaskoer på linje med Steve McClaren på sin CV! Han heller klarte jo ikke å kvalifisere Frankrike til VM i 1994, selv om stjerner som Papin, Ginola, Cantona, Le Guen, Dessaily, osv!!

Heller Reknapp enn Houlliere for min del!!