20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 57344 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #135 på: 13. Jan. 2008, 11:37 »
Houllier var mest ment som et svar til Chickenman når han ville ha en manager med litt deffensiv tankegang og Shearer ved hans side.

Jeg tror "the telegraph" er sånn semi-seriøse. Men vet ikke helt hvor seriøst jeg tar den artikkelen, leste den i natt og fikk med engang inntrykk av at dette var satt sammen av andre rykter for å danne en artikkel unden noe seriøst fundament. Hitzfeld har vel uttalt at han ikke kommer til å trene noen flere klubber når han er ferdig i Bayern til sommeren. Men er selvsagt mange gode navn i Europa vi BURDE se på.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #136 på: 13. Jan. 2008, 12:51 »
Mike Ashley will turn his search to the continent after being rejected by Redknapp. (Sunday Telegraph)

Ashley has not given up on Redknapp and will fly back from Hong Kong to try and persuade the Portsmouth manager to join Newcastle. (Sunday Express)

Newcastle would be wasting their time if they renewed their interest in manager Harry Redknapp, Portsmouth chief executive Peter Storrie says.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/p/portsmouth/7185733.stm
Håper denne saken blir lagt død, å at vi evt går foe Shearer\Keegan eller den øverste linken. Der vi er på vei til utlandet for å finne en manager?

Robson - Time for Shearer
Sir Bobby backs Toon legend for St James' post
Sir Bobby Robson insists Alan Shearer should be handed the Newcastle United manager's job.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3043665,00.html
Visdomsord fra en legende
« Siste redigering: 13. Jan. 2008, 13:02 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 13. Jan. 2008, 13:15 »
Houllier var mest ment som et svar til Chickenman når han ville ha en manager med litt deffensiv tankegang og Shearer ved hans side.

Jeg tror "the telegraph" er sånn semi-seriøse. Men vet ikke helt hvor seriøst jeg tar den artikkelen, leste den i natt og fikk med engang inntrykk av at dette var satt sammen av andre rykter for å danne en artikkel unden noe seriøst fundament. Hitzfeld har vel uttalt at han ikke kommer til å trene noen flere klubber når han er ferdig i Bayern til sommeren. Men er selvsagt mange gode navn i Europa vi BURDE se på.

Nå har jeg jo nettop svart deg "hva faen skal vi med Houlier" i en annen tråd, men når du sier det så har han de kvalifikasjonene jeg vil ha i en person jeg kunne tenke meg til å samarbeide med Shearer, men IKKE Houlier alene. Klarer for eksempel han og Shearer samarbeide i et trenerteam hvor Shearer er inspirasjonen og fronfiguren for nye Newcastle med ringreven Houlier som en slags rådgiver eller rutinert person ved siden av seg så kan det være en interessant kombinasjon.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 13. Jan. 2008, 14:09 »
Houlliers meritter:

* 1985-86 French League Championship

* 2000-01 League Cup
    * 2000-01 FA Cup
    * 2000-01 UEFA Cup
    * 2002-03 League Cup
    * 2001-02 UEFA Super Cup
    * 2001-02 FA Charity/Community Shield

* 2005-06 French League Championship
    * 2006-07 French League Championship
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 13. Jan. 2008, 14:15 »
Uten tvil en godt merritert manager. Problemet er vel at han er en litt lignende fotballstil som Sam, selvom jeg mener de er relativt forskjellige. Sam har den krigende hardtarbeidene midtbanen, mens Houllier lar det være rom til litt mer kreativ frihet. Men begge er nok mer opptatt av å holde nullen enn å putte flere mål.

Men jeg registerer at Mark Hughes blir dratt opp igjen i "sunday sun", det er en manager jeg IKKE kan tenke meg i Newcastle, et stort steg bakover i forhold til Sam.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 13. Jan. 2008, 14:33 »
Uten tvil en godt merritert manager. Problemet er vel at han er en litt lignende fotballstil som Sam, selvom jeg mener de er relativt forskjellige. Sam har den krigende hardtarbeidene midtbanen, mens Houllier lar det være rom til litt mer kreativ frihet. Men begge er nok mer opptatt av å holde nullen enn å putte flere mål.

Men jeg registerer at Mark Hughes blir dratt opp igjen i "sunday sun", det er en manager jeg IKKE kan tenke meg i Newcastle, et stort steg bakover i forhold til Sam.

Houlier vil om ikke annet være et bedre alternativ enn Hughes.

Forskjellen på Houlier og Big Sam, slik jeg ser det, ligger først og fremst i nasjonaliteten. Det er begge to deffansivt orienterte managere som er opptatt av ikke å ta for store sjanser fremover, men Allardyce foretrekker den tradisjonelle kjempende engelske stilen mens Houlier har en litt mer kontinental spillestil. Ingen tvil om at jeg liker det siste best av disse to stilene.

Alikevel er jeg litt i tvil om Houlier har det som skal til for at Newcastle skal lykkes. Det ble noen cup-trofeer i Liverpool, og det kan kanskje være nok i Newcastle, men vi skal huske på at i Lyon hvor Houlier har vunnet ligaen så kom han nærmest til dekket bord. Jeg vet ikke hvor gammel han er nå, men hvis Houlier skulle bli ny manager i klubben vår så håper jeg snart Milan Baros legger opp, for det er liten tvil om at Houlier har en forkjærlighet for den mannen, av en eller annen rar grunn, og jeg vil IKKE se Baros i Newcastle.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 13. Jan. 2008, 14:49 »
Hehe, der er vi helt enige. Baros kan bli igjen.. Aller helst ser jeg at Houllier forbli i Frankrike også ! Men jeg har vanskeligheter med å hvem vi kan ansette. Jeg har ingen tro på Jose, Van Gaal eller Hitzfeld feks, når Redknapp takker nei så klarer vi ikke lokke Bayern sin manager hit ! hehe...

Jeg mener Shearer ville vært det beste valget, dog tror jeg Ashley er uenig med meg.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 13. Jan. 2008, 14:52 »
Et navn jeg har tenkt litt på, som alikevel overhodet ikke er nevnt noe sted, er Sanchez Flores. Syns egentlig han foretok seg mye fornufitg med Valencia og hvem vet hva han kunne utrettet i Newcastle? Hva tror publiken?

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #143 på: 13. Jan. 2008, 17:23 »
Håper på en etablert manager som vi vet hva vi får med alá Houllier, Van Gaal, Ranieri el. Hitzfeldt.
Jeg er skeptisk til Shearer. Vet ikke hvorfor, men tror ikke tiden er inne enda. Men uansett vil jeg heller ha Shearer enn f.eks. Hughes, Redknapp el. Curbishley.
Oscillons From The Anti-Sun

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 14. Jan. 2008, 00:15 »
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=508051&in_page_id=1779&ct=5

Hughes-ryktene øker stadig, spesielt siden Hughes også unnlot å distansere seg totalt fra jobben i dag.
Foretrekker Hughes fremfor Redknapp og Jol, men det er fortsatt ikke ideellt. Men liten tvil om at Hughes har potensiale som manager.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #145 på: 14. Jan. 2008, 00:20 »
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=508051&in_page_id=1779&ct=5

Hughes-ryktene øker stadig, spesielt siden Hughes også unnlot å distansere seg totalt fra jobben i dag.
Foretrekker Hughes fremfor Redknapp og Jol, men det er fortsatt ikke ideellt. Men liten tvil om at Hughes har potensiale som manager.

Hva med ryktene om at Shearer tar over, er de lagt på is eller hva?

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 14. Jan. 2008, 00:23 »
Jeg blir svært skuffet hvis Hughes tar over, han er en brukbar manager men ikke det vi trenger. Jeg håper på Shearer nå, drømmer om Josè men det blir vel med drømmen. Dessuten liker jeg ikke tanken på at hvis Hughes blir en klasse manager så vil han sannsynligvis foretrekke å ta over for Ferguson uansett om han skulle ha suksess i Newcastle.
an sparker ikke Bobby Robson??

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #147 på: 14. Jan. 2008, 00:34 »
Førstevalget mitt er Hughes. Han har ryddet opp etter det rotet som Souness forlot i Blackburn. Newcastle har fortsatt mye drit igjen etter Souness i Newcastle, som faktisk sa at han gjerne tar en ny periode...Snakk om idiot. Shearer? Legende, men jeg mener at en manager skal starte i det små. Fergie, Jose M, Benitez startet alle med møkkaklubber og assistenmanager-titler og slike ting. Paul Ince, Tony Adams og Roy Keane er i møkkaklubber nå, de kan bli skikkelige gode trenere. Mark Hughes startet med et møkkalandslag som Wales og har vist kompetanse med lite midler i Blackburn. Shearer har ikke vist noenting siden han ikke har vært manager. Kaste han inn i løvens hule på st.james park med et publikum så krevende og så desperate etter gull og glitter blir helt feil.

Bare fordi han er legend i Nord-øst betyr jo det faenmeg ikke at han skal gjøre det bra i Newcastle...Hva skal man si da? At vi prøvde på det beste men det gikk ikke slik vi håpet? Da er vi tilbake i januar 08 med en klubb som ligger nede med brukket rygg. Hughes har høye ambisjoner, så høye at han på et tidspunkt vil ta over the hot seat på old trafford. Da viser du at du faenmeg har ambisjoner og profesjonalisme som Newcastle for tiden mangler. Få han inn på gallowgate mener nå jeg.
"The first 90 minutes are the most important"

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 14. Jan. 2008, 04:57 »
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2240343,00.html

Ashley vil bare gi Shearer assistent rolle ??
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 14. Jan. 2008, 07:48 »
Mark Hughes...ser at han nå er i ferd med å bli en ganske aktuell kandidat.

Forholdsvis ung(han fikk vel grå hår når han var 17 ;D) manager. Spennende type som garantert har plukket opp mye hos Ferguson. Har gjort en god jobb med Blackburn. Er smart på overgangsmarkedet(Samba, McCharty, Warnock, Santa Cruz, Bentley) Med andre ord, mange av disse spillerne har fått en ny vå under Mark Hughes.

Nå har jeg begynt å helle mot Shearer, men Mark Hughes ville ikke vært et dumt valg. En ting til, Alan Shearer bør ikke bli assistent. Enten så tar han Newcastle nå, eller så synes jeg han bør ta over en mindre klubb og komme tilbake om 5 år.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM