Jeg blir forvirret hva angår disse Redknapp-ryktene.
Sky News skal ha sagt at han er klar, på nettsidene til skysports tår det noe helt annet. Og på
denne siden står det bare at han forlot Portsmouths treningsfelt, og at en planlagt pressekonferanse ble avlyst.
Jeg forbereder meg uansett på det som virker uunngåelig. Det er en god del kameler og dromedarer som må svelges, men uansett, Harry Redknapp vil få min fulle støtte straks han blir ansatt som Newcastle-manager, og han vil ha den inntil the point of no return. Noe jeg selvsagt ikke håper at kommer. Vi får ikke klassemanagere i den situasjonen vi er i nå. Vi må rett og slett ansette en mann som kan løfte oss opp på det nivået hvor vi faktisk kan være aktuell for de store navnene. Men hvis Redknapp først greier å løfte oss dit vil han nok ikke bli avsatt før han har bevist at han ikke kan føre oss enda lenger.
Så det er bare å begynne å svelge kameler, folkens, og forberede seg mentalt på det som ser ut til å være uunngåelig. Og så forventer jeg at SAMTLIGE på dette forumet stiller seg 100% bak Redknapp fra dag 1. Hvis ikke går det bare til helvete.
Hvorvidt jeg tror at Redknapp kan utgjøre noe i Newcastle? Jeg tviler på om han er mannen som fører oss tilbake på toppen av engelsk fotball, men han skal få to og et halvt år på å vise at han duger. Hvis han er Ashleys mann, så ber jeg til høyere makter om at Ashley vet best, og stiller meg 100% bak vår nye manager. Men det er klart, jeg forstår det om enkelte har svært liten tålmodighet når vi ansetter en mann som Redknapp. Men hvis alle sammen er med ham ut neste sesong, så skal jeg si meg fornøyd.