20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 56954 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #60 på: 11. Jan. 2008, 13:44 »
virker som om alle tror det blir redknapp ja. pressekonferansen ble ikke holdt på normal måte visstnok, og de filmet bare når han forlot treningsbanen

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 11. Jan. 2008, 13:48 »
BREAKING NEWS: Redknapp klar for Newcastle etter å ha avbrutt sin kontrakt. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 11. Jan. 2008, 13:54 »
Link? Kilde?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 11. Jan. 2008, 14:00 »
Link? Kilde?

Sky News på tv. .

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 11. Jan. 2008, 14:22 »
Hvis dette stemmer er jeg brukbart fornøyd slik som situasjonen har utviklet seg. Rednapp er en bra manager. Han spiller mer offensiv fotball og har imponerende resultater med Pompey. Hvis vi absoulutt skal velge engelsk er han nok det beste valget siden det ikke akkurat mange fantastisk gode engelske manager for tiden. Får håpe han får mer tid da tror jeg vi kan bli farlige. Nå kommer vel også kanskje Diarra...
« Siste redigering: 11. Jan. 2008, 14:38 av fredd »

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 11. Jan. 2008, 14:29 »
Redknapp over Allardyce anytime. Han må gjerne ta med seg Muntari.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

BallaJazz

• Gjest
« Svar #66 på: 11. Jan. 2008, 14:39 »
Link? Kilde?

Sky News på tv. .

Hvis detta hadde vært noe sanhet i det dem sa på tv .Hadde det ikke da komme opp på nettsia dems for lenge sia? Jeg ser på sia å der står det still det samma at han ikke kommer..

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 11. Jan. 2008, 14:43 »
De sa at sky sports kommer tilbake til saken og skulle undersøke nærmere, De sa i hvertfall at Redknapp hadde avbrutt kontrakten sin med Portmunth, noe mer vet ikke jeg, vi får bare vente å se.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 11. Jan. 2008, 14:48 »
farsen i sirkus Newcastle continues...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 11. Jan. 2008, 14:56 »
Mja beviset på me er ein middelmådig klubb og ikkje høyre til i toppen detta ellr
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 11. Jan. 2008, 15:02 »
Sitat
10/1 08: Harry Redknapp benekter at det er noe i spekulasjonene, men bookmakerselskapene i England og lokale medier i Newcastle mener å vite at Harry Redknapp er mannen Newcastle vil ha som ny manager etter at Sam Allardyce mistet jobben i går. Newcastle-jobben blir sett på Harrys siste sjanse til å få lede an storklubb og med fly fra Southampton til Newcastle trenger han heller ikke å eventuelt flytte om han overtar jobben. Han vil da i tilfelle bare bruk en time til jobb, mindre enn hva han hadde måttet bruke om han for eksempel hadde fått seg managerjobb i London. Harry Redknapp har tidligere avslått managertilbud fra blant annet Birmingham og Leicester på grunn av at han ikke vil flytte, men dette kan være drømmetilbudet til Harry. Det blir påpekt at han i Newcastle sannsynligvis kan doble lønna han har i Pompey. Han får sjansen til å lede en storklubb med et enorm potensial som ikke har fått det til på mange år. Han vil gjøre det bedre enn sine forgjengere nesten uansett hvordan det går. I tillegg skal Harry være frustrert over situasjonen i Pompey der han ikke får hente forsterkninger til klubben uten å selge først, samt at planer om nytt treningsanlegg og ny stadion til stadighet møter motbør blant lokale politikere. Kanskje leder derfor Harry Redknapp oss for siste gang i bortekampen mot Sunderland søndag.

- Tatt fra venneravpompey.com

Imponerende geografi.kunskaper må eg si  ;D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 11. Jan. 2008, 15:04 »

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #72 på: 11. Jan. 2008, 15:04 »
Tror folk at Redknapp kan utgjøre noe i Newcastle? Er veldig skeptisk jeg altså

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 11. Jan. 2008, 15:18 »
Jeg finner bare sider der det står at alt snakk om Redknapp er bare tull. Vi er vel fortsatt uten manager regner jeg med..?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 11. Jan. 2008, 15:19 »
Jeg blir forvirret hva angår disse Redknapp-ryktene.
Sky News skal ha sagt at han er klar, på nettsidene til skysports tår det noe helt annet. Og på denne siden står det bare at han forlot Portsmouths treningsfelt, og at en planlagt pressekonferanse ble avlyst.

Jeg forbereder meg uansett på det som virker uunngåelig. Det er en god del kameler og dromedarer som må svelges, men uansett, Harry Redknapp vil få min fulle støtte straks han blir ansatt som Newcastle-manager, og han vil ha den inntil the point of no return. Noe jeg selvsagt ikke håper at kommer. Vi får ikke klassemanagere i den situasjonen vi er i nå. Vi må rett og slett ansette en mann som kan løfte oss opp på det nivået hvor vi faktisk kan være aktuell for de store navnene. Men hvis Redknapp først greier å løfte oss dit vil han nok ikke bli avsatt før han har bevist at han ikke kan føre oss enda lenger.

Så det er bare å begynne å svelge kameler, folkens, og forberede seg mentalt på det som ser ut til å være uunngåelig. Og så forventer jeg at SAMTLIGE på dette forumet stiller seg 100% bak Redknapp fra dag 1. Hvis ikke går det bare til helvete.

Hvorvidt jeg tror at Redknapp kan utgjøre noe i Newcastle? Jeg tviler på om han er mannen som fører oss tilbake på toppen av engelsk fotball, men han skal få to og et halvt år på å vise at han duger. Hvis han er Ashleys mann, så ber jeg til høyere makter om at Ashley vet best, og stiller meg 100% bak vår nye manager. Men det er klart, jeg forstår det om enkelte har svært liten tålmodighet når vi ansetter en mann som Redknapp. Men hvis alle sammen er med ham ut neste sesong, så skal jeg si meg fornøyd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon