20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 60955 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #450 på: 13. Jan. 2008, 14:34 »
Jeg ser på Houllier som er svært undervurdert manager blandt folk flest. Han har erfaring fra PL og toppnivå, og det ryktene i dagensaviser mener at Houllier er en av kandidatene til jobben. Han er langt i fra mitt førstevalg, men ser ikke på han som noe dårligere valg enn Redknapp...

Sant nok!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 13. Jan. 2008, 16:05 »
Skal vi ha Keegan tilbake, mener jeg han må bli assistent/rådgiver for Shearer. Jeg tror forøvrig heller ikke at Keegan vil ha managerjobben tilbake. Tror han føler han har gjort sitt i Newcastle, og jeg anser det som mer trolig at han vil støtte Shearer, enn å gå for jobben selv.

Hvis vi kan få tak i Houllier, så er det i mine øyne bedre enn ingenting. Det er INGEN andre enn Shearer og muligens Keegan som vil få unison støtte fra the Boo Boys. Så vi kan ikke ansette en manager på bakgrunn av hva den gjengen vil. Ashley og Mort må tenke på hva som er best for Newcastle United, ikke hva fansen ønsker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 13. Jan. 2008, 18:07 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3043471,00.html

Ashley hadde lyst og sparke Sam allerede i sommer.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 13. Jan. 2008, 19:03 »
Då skulle han gjort det i stedet for på dette håplause tidspunktet. Kunne ikkje valgt ein verre timing. Blir så jævlig frustrert over dette her. Blir ingen fleire spelarar til klubben i dette vinduet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 13. Jan. 2008, 20:37 »
Som sagt, latterlig lite profesjonelt hele greia.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 13. Jan. 2008, 20:43 »
hvor latterlig hadde det ikke sett ut å sparke han rett etter han ble ansatt da? kommer så mange latterlige kommentarer her inne at jeg må le

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 13. Jan. 2008, 20:45 »
hvor latterlig hadde det ikke sett ut å sparke han rett etter han ble ansatt da? kommer så mange latterlige kommentarer her inne at jeg må le
Da hadde de ihvertfall signalisert at Sam Allardyce IKKE er deres valg som manager, og at han aldri kan bli vurdert som Newcastle-manager i fremtiden. Jeg synes det hadde vært mer redelig, egentlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 13. Jan. 2008, 20:49 »
Uten tvil ja. Det hadde vært latterlig, men slik det har blitt i ettertid ville det vært bedre enn den løsninga de valgte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 13. Jan. 2008, 20:53 »
da hadde vi blitt latterligjort 10x mer enn nå! ikke bare i pressen, men blandt våre egne! jeg hadde hvertfall mista troa på ashley med en gang hvis det hadde skjedd.

det er lett å være etterpåklok, men det var mange som hyllet ansettelsen av bigsam. ashley hadde blitt hatet!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 13. Jan. 2008, 20:55 »
Big Sam var vel fra starten av ganske todelte meninger om blant Toon Army.
Uansett om Ashley hadde blitt hata eller ei, det ville vært mye mer fordelaktig for klubben dersom han hadde tatt valget da, istedet for å bare sånn halvveis støtte Big Sam slik som det ble til.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 13. Jan. 2008, 21:12 »
Da hadde de ihvertfall signalisert at Sam Allardyce IKKE er deres valg som manager, og at han aldri kan bli vurdert som Newcastle-manager i fremtiden. Jeg synes det hadde vært mer redelig, egentlig.

Nei absolutt ikke! Ashley bestemte seg for å gi Allardyce en sjanse! Men Ashley hadde sin visjon og sine planer for hvordan "bildet" av NUFC skulle fremstå eller være. Ashley ville ha angrepsfotball, dette klarte som ventet ikke Allardyce å gi han, derfor ble det en kort periode på han som manager for oss!

Synes Les Ferdinand sa det passende på Setanta: "The fashion in which the team were playing - I think that?s been the biggest problem for Sam.

They?ve not been playing well. At home to Portsmouth a few months ago they didn?t have a shot on target in 90 minutes. They go away to Wigan, a team you expect them to be beating and lost 1-0 and not only that, they didn?t have a shot on target.

It?s the manner in which the team are playing that is the biggest problem for the Geordie supporters.

When Sam came out and said 'I don?t want my future in the hands of these players', I thought he had signed his own death warrant. That means there?s a rift between him and the players and when you think of how many of those players he brought in and you?re the chairman hearing that, there?s a big problem."

Jeg vil si at jeg er helt enig med aDDis også angående dette! Hvor latterlig kunne det ikke sett ut som og hvor sure hadde ikke NUFC supporterne blitt om Allardyce hadde fått fyken med en gang?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 13. Jan. 2008, 21:23 »

Enig med deg Joakim, nå må den neste manageren slite med spillere han ikke vil ha, og som ble hentet inn på  langtidskontrakter i sommer. I sommer ble vi kvitt mange spillere pga at kontraktene til de spillerene var ute, og det var store rom for den nye manageren å  hente mange spillere som han selv ønsket. Nå er vi pån igjen med å bytte spillere ut og inn. Faen å dritt lei jeg er dette faenskapet. Den nye manageren kommer til å klage over at dette er Sams lag, men bare vent til jeg får hentet inn spillerene jeg selv ønsker osv. Same old fuc**ng story.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #462 på: 13. Jan. 2008, 22:40 »
Harry Redknapp believes Alan Shearer would be 'perfect' for the Newcastle United manager's job.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3044342,00.html
Ikke lest igjennom de siste sidene. Men dette er vel en fin uttalese fra Redknapp..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 14. Jan. 2008, 08:38 »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 14. Jan. 2008, 09:11 »
Det kommer aldri til å skje. Men HVIS det skulle skje, så drar jeg på en "killig spree" i Newcastle.