20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61195 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #420 på: 12. Jan. 2008, 10:50 »
Noe galt med afrikanere? Big Sam har jo snappet opp "ett par" selv han også....

Ja, faktisk. ANC!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 12. Jan. 2008, 11:01 »
Redknapp is out of it, he has gone to 3rd fave on betfair behind Shearer and Hughes, something has happened, dunno what but i'm going to put my neck on the line here and say he's told someone he's not going, the money has just poured out of him. Not sure who it'll be but i'm going to say now, i don't think it will be redknapp - check betfair.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 12. Jan. 2008, 11:05 »
Det MÅ faktisk ha skjedd noe for at Redknapp plutselig skal falle til 5 i odds. Håper dette baner vei for Shearer - og IKKE Mark Hughes.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 12. Jan. 2008, 11:07 »
Tja, hvis den samme trenden skjer på resten av bettingselskapene så kan det selvsagt være noe i luften. Men jeg tør ikke å få noen særlig forhåpninger enda!

Nå som jeg begynner å venne meg til tanken på Redknapp som manager så får jeg disse "falske" forhåpningene :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 12. Jan. 2008, 11:14 »
Harry Redknapp oppe i 29 i odds på Betfair. Tror dere fortsatt på gamlingen kan dere bli rike :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 12. Jan. 2008, 11:19 »
Harry Redknapp oppe i 29 i odds på Betfair. Tror dere fortsatt på gamlingen kan dere bli rike :-)

Syns det står 16,5 der ,jeg.. Men nå er Mark Hughes favorittt. Helvete!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 12. Jan. 2008, 12:13 »
Hvis det ikke skjer et mirakel de neste dagene så kan vi vel slå fast at det var 10-årets største tabbe å sparke Big Sam på nåværende tidspunkt!! Det kom vel ikke som noe sjokk for flesteparten her heller vil jeg tro....

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #427 på: 12. Jan. 2008, 12:18 »
Så sant, så sant. Bortsett fra en håndfull iq-dotter, innser de fleste at dette ikke var noe sjakktrekk av Mort/Ashley.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 12. Jan. 2008, 12:18 »
Skjekk odsen til Mark Hughes nå da. . . 2/1 uff. . .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #429 på: 12. Jan. 2008, 13:00 »
Noken som er litt sjukt viss det verte Mark Hughes, er at akkurat det samme skjedde på gamet mitt på fm08!! Sam vart sparka etter halv sesong(men då låg vi på nedrykk) og Mark Hughes tok øve. Ved sesongslutt så vart det ein 3.plass  ;) Hehe ikkje at det har noke å sei, men litt morsomt.
Eg synst ikkje Hughes er rette mannen...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 12. Jan. 2008, 13:27 »
Jeg synes heller ikke Mark Hughes er riktig mann, men han er betydelig bedre enn Harry Redknapp og Martin Jol, etter min mening. Og jeg mener han er bedre enn en Alan Shearer totalt blottet for erfaring på noen måte. Jeg vil se Shearer fem år i lavere divisjoner før jeg vil se ham som Newcastle-manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #431 på: 12. Jan. 2008, 13:37 »
Jeg synes heller ikke Mark Hughes er riktig mann, men han er betydelig bedre enn Harry Redknapp og Martin Jol, etter min mening. Og jeg mener han er bedre enn en Alan Shearer totalt blottet for erfaring på noen måte. Jeg vil se Shearer fem år i lavere divisjoner før jeg vil se ham som Newcastle-manager.

Ja når eg teinke på det så er eg einig i det. Vertfall Hughes føre Jol. Er nok litt for tidleg for Shearer.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #432 på: 12. Jan. 2008, 14:23 »
hvis han kan gi redknapp 220 mill over 4 år så gi mourinho 400 mill. det er verdt det.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #433 på: 12. Jan. 2008, 16:41 »
HAHAHAHAHAHA!

Vel. Mark Hughes. Føler vel nesten det er bedre enn både Jol og Redknapp. En ung, lovende manager. Ja, selvfølgelig gambling, men vi har jo satt oss i denne IDIOTISKE situasjonen selv, så det er vel noe av det bedre vi kan få.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 12. Jan. 2008, 16:52 »
Virker ikke som Mark Hughes er interessert i å ta over sirkusklubben. Mange her inne lo av Sir Alex for 2-3 uker siden da han sa at det er ingen kvalitetsmanagere som vil ha denne sirkusjobben etter at sirkuset sparker managere i hytt og pine. Selvsagt hadde han rett.