20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61130 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #405 på: 11. Jan. 2008, 15:53 »
Er ikkje han i China da? er ikkje det Mort som skal ta seg av forhandlingane?

Etter det jeg har sett i en annen artikkel det har blitt linket til her, så er Ashley i Hong Kong (ikke Kina), og har bedt sin trofaste våpendrager Chris Mort om å få på plass lagets nye manager før kampen mot Stoke førstkommende onsdag. Uansett, Mort og Ashley er jo stort sett nøyaktig den samme personen da. Det er jo en grunn til at Mort er blitt ansatt som chairman, og at ikke Ashley selv har tatt roret. Han overlater sånt til de som kan det. Ashley bare stiller pengene og privatflyet sitt til disposisjon.

Jeg er svært skeptisk til Harry Redknapp, men han skal få min fulle støtte, så lenge han faktisk innehar jobben, og så lenge han ikke har bevist seg fullstendig inkompetent. MEN, at Pompey ikke har scoret mål på hjemmebane siden slutten av oktober er høyst bekymringsverdig. Og Ashley og Mort må virkelig backe denne mannen gjennom stormene som GARANTERT kommer straks hans "honeymoon"-periode er over.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 11. Jan. 2008, 16:05 »
Jeg er mega skuffet og lei meg. Har faktisk ikke hatt en så dårlig følelse som det her siden vi sparket Robson og ansatte Souness!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 11. Jan. 2008, 16:16 »
Selvfølgelig er det enorm skuffelse!

MEN, han får støtten min, selv om jeg ikke klarer være så veldig positiv til han på forhånd. I utgangspunktet langt fra noen forbedring...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 11. Jan. 2008, 16:44 »
Når dette blir 100 % bekreftet, skal jeg som mange andre stille meg 100 % bak manageren.  Han er flink til å bedømme potensial i overgangsmarkedet og det skal han få ett pluss for. Redknapp er en respektert person i Portmounth, men klarer han å jobbe med guttene våre? Noen minus er at han er 60 år, og evt blir boende hjemme og må fly frem og tilbake til Newcastle. Annklagene han har imot seg i sin hule lomme er heller ikke bra. .

Kampene jeg har sett under hans regime iår er mot Villa og Newcastle. Begge ble jeg meget imponert med både offensiv fotball og defensiv trygghet. Fotball dreier seg feridgheter og mentalitet.

Å ta over Newcastle i dette øyeblikket medfører seg et utrolig press. Med tanke på Både ligaposisjonen og tilskuere som ikke liker annsettelsen av Redknapp. Jeg lurer forsatt på hvordan han skal takle det i så fall om han får jobben. Han ser jo ut som han har nervesammenbrudd hver gang han blir interjuet. Om han greier dette gjennstår å se, men jeg har ikke noe annet valg enn å støtte meg bak Ashley og Redknapp 100 %. Håper den vonde trenden snur snart.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 11. Jan. 2008, 17:12 »
det er ikke  mulig as
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #410 på: 11. Jan. 2008, 17:20 »
det er ikke  mulig as

Foreløpig tror jeg du har fullstendig rett i det. Det står bare ytterst få plasser at Newcastle kanskje skal kunne være på vei i samtaler med Redknapp. SkySports har bare gjentatte avkreftelser fra Harry selv. Så dette tror jeg virkelig ikke før jeg får se det.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 11. Jan. 2008, 17:36 »
Ja altså, dette er jo som en lang tannlege-time det her..
Men, jeg lever fortsatt i Neverland og håper på noe større en insomnia-Harry
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

BallaJazz

• Gjest
« Svar #412 på: 12. Jan. 2008, 00:21 »
det er ikke  mulig as

Foreløpig tror jeg du har fullstendig rett i det. Det står bare ytterst få plasser at Newcastle kanskje skal kunne være på vei i samtaler med Redknapp. SkySports har bare gjentatte avkreftelser fra Harry selv. Så dette tror jeg virkelig ikke før jeg får se det.

Ja takk å lov for det.Tolker man det på den måten så er det veldig lite som tillsier at han blir Newcastle manager når spess sky også har avkrefta det.For meg så ser jeg på det som et godt tegn MEN tar aldri noe for god fisk når ting kan snu  fort..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #413 på: 12. Jan. 2008, 00:26 »
Milan Mandaric has described Harry Redknapp as 'magic' and expects the Portsmouth manager to become the new Newcastle boss.
http://www.skysports.com/story/0,19528,12040_3040115,00.html
Pompey eier som uttaler seg ang saken..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #415 på: 12. Jan. 2008, 02:04 »
Oi oi..da se det faen meg ut til å bli en realitet....Harry Redknapp som Newcastle manager..hmmm ::)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 12. Jan. 2008, 03:03 »
Jeg skjønner ikke en dritt jeg, hva faen liksom!?
Helt latterlig, nekter å tro det er sant faktisk
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 12. Jan. 2008, 03:34 »
Faen, blir det halve afrika på newcastle og da.  ashley bruk mere tid.
« Siste redigering: 12. Jan. 2008, 03:50 av Doffi »
lt;3 Newcastle <3

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #418 på: 12. Jan. 2008, 10:01 »
Var kansje en litt vel overbetalt kontrakt kansje?
Men jeg er fortsatt trygg å rolig ang at det er Redknapp som evt kommer.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 12. Jan. 2008, 10:23 »
Jeg hopper ikke i taket av glede selv, jeg er vel heller skuffet, men vi får vel gi mannen en sjanse. Dessverre sitter jeg med en følelse av at dette blir en slags "Big Sam 2" ansettelse. Harry har gjort sine saker bra i Pompey nå, men det som er nok til å gjøre det bra i en klubb som Pompey er bare det man "forventer" i Newcastle. Litt samme tegninga som med Big Sam som utrettet imponerende ting med Bolton men som fikk merke at hverdagen var en ganske annen i Newcastle.

Håper selvsagt at han får det til og at jeg tar skammelig feil om han blir ansatt, men jeg har mine tvil. Noe mer enn 80% av Newcastle fansen har i følge en avstemning på NO. Når fansen er i mot manageren før han har ledet en eneste kamp, sier det seg selv at det ikke skal mye til før han får høre det. Det vet vi vel alt om. Gjør vi ikke???

Du er selvfølgelig i din fulle rett til å mene akkurat hva du vil om Redknapp. Men her kritiserer du at fansen er imot en ny manager allerede før han er ansatt, mens den som er den største pådriveren av alle for nettop det her på forumet er deg selv, det blir litt for dumt for min smak.

Sitat fra: Doffi
Faen, blir det halve afrika på newcastle og da.  ashley bruk mere tid.

Noe galt med afrikanere? Big Sam har jo snappet opp "ett par" selv han også....