20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61225 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #390 på: 11. Jan. 2008, 12:51 »
Hva står det i den linken Asbjørn? Jeg får ikke sett hva som står der..noe fucka med pcen

60 millioner i året ja. Ashley kan faen ikke være mye god i hue. I tillegg betaler han 100 millioner for å bli kvitt Sam, for å få denne gjøken.

Newcastle have today made a formal approach to Portsmouth for permission to speak to manager Harry Redknapp, Sportsmail can reveal.

The 60-year-old has been torn between staying at Pompey and the challenge of taking over at St James' Park but it seems certain he will now agree to become the next Newcastle manager.

According to the London Evening Standard he has told friends that he will accept the "biggest challenge" of his life as he tries to breathe life into the ailing north east giants.

Compensation would now appear to be the only issue left to resolve before Redknapp takes over from Sam Allardyce, who was sacked on Wednesday night after just eight months in charge with their chairman Alex Gaydamark wanting at least £1.5million before the former West Ham manager is unveiled next week.

It's believed he can expect a £5m-a-year deal - five times his current salary at Fratton Park - and will be allowed to commute from his Sandbanks home in Poole, Dorset, with Ashley prepared to lend his new manager his private jet.

Former Arsenal captain Tony Adams has already been sounded out about replacing Redknapp, who has led Portsmouth to eighth in the Premier League.

Ashley is currently in Hong Kong on business but wants his chairman Chris Mort to get their new manager in place before Wednesday's FA Cup replay at home to Stoke City.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #391 på: 11. Jan. 2008, 12:54 »
Poenget med deg Asbjørn er at du har bestemt deg for å ikke like Redknapp og derfor øser du ut med negativt ladet dritt. Han har hentet noen gode spillere, noen dårlige. Han gar vunnet noen hjemmekamper med mange mål (7-4 mot Reading), mens noen kamper har det blitt få eller ingen mål.
Men ikke glem at han har fått West Ham til Europa og i tillegg ligger over oss på tabellen med Pompey. I tillegg ble vi pisset på av dette laget på vår egen hjemmebane. Jeg likte Big Sam og jeg tror jeg kommer til å like Redknapp.

Og på det klippet du sendte en link til så ser vi at mannen har temperament. Han engasjerer seg, og det kan jeg ikke si at Big Sam gjorde til en hver tid.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 11. Jan. 2008, 12:59 »
Poenget med deg Asbjørn er at du har bestemt deg for å ikke like Redknapp og derfor øser du ut med negativt ladet dritt. Han har hentet noen gode spillere, noen dårlige. Han gar vunnet noen hjemmekamper med mange mål (7-4 mot Reading), mens noen kamper har det blitt få eller ingen mål.
Men ikke glem at han har fått West Ham til Europa og i tillegg ligger over oss på tabellen med Pompey. I tillegg ble vi pisset på av dette laget på vår egen hjemmebane. Jeg likte Big Sam og jeg tror jeg kommer til å like Redknapp.

Og på det klippet du sendte en link til så ser vi at mannen har temperament. Han engasjerer seg, og det kan jeg ikke si at Big Sam gjorde til en hver tid.

Har aldri likt Redknapp så hvorfor skal jeg plutselig like han nå? Hva har han gjort som gjør at han fortjener 60 millioner i året som Newcastle manager, og at klubben betaler over 100 millioner i "overgangspenger" for å hente han. Galskap.

Håper selvsagt at han får det til og at jeg tar skammelig feil om han blir ansatt, men jeg har mine tvil. Noe mer enn 80% av Newcastle fansen har i følge en avstemning på NO. Når fansen er i mot manageren før han har ledet en eneste kamp, sier det seg selv at det ikke skal mye til før han får høre det. Det vet vi vel alt om. Gjør vi ikke???

Vi kommer sikkert til å få en ny manager effekt til å begynne med, men tipper at vi er et lag som er der vi er nå kommende sesong. Jeg hadde håpet at Ashley var smart nok til å ansette en manager med framtiden foran seg.
« Siste redigering: 11. Jan. 2008, 13:01 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 11. Jan. 2008, 13:08 »
Redknapp nekter nå å snakke med media. Det sier vel det meste. Sies også at han har forlatt treningsfeltet til pompey.

Gratulerer med en kanonmanager som spiller fantastisk angrepsfotball folkens.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #394 på: 11. Jan. 2008, 13:10 »
Men jeg synes allikevel du bruker for mye energi på å fortelle hele verden at du ikke liker Redknapp. Det skjønte vi rimelig fort at du ikke gjør. Så hvorfor ikke forsøke å være positiv. Og det er jo helt hinsides å klage på Ashley. Han har jo brukt penger i vilden sky på dette laget. Jeg er bare glad jeg slipper å se feite Freddy S i newcastle sammenheng.

Ellers er jeg enig med deg at de lønnsbetingelsene Redknapp er blitt presentert for er ut av det villle helvete. Så mye er han ikke verd, han må først bevise noe.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 11. Jan. 2008, 13:24 »
Faen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #396 på: 11. Jan. 2008, 13:27 »
Jeg skjønner Asbjørn veldig godt, nå hadde vi endelig en manager man hadde skikkelig tro på siden Sir Bobby. Så etter noen måneder får han sparken og alt tyder på at vi får inn en manager han og mange av oss andre mener er dårligere enn Big Sam. Da er det klart man er skuffet, alle her inn vil selvfølgelig at Newcastle skal gjøre det best mulig men det kan være svært vanskelig å godta at Redknapp skal bli vår nye manager. Jeg sitter med samme om ikke en verre følelse som da vi sparket Bobby Robson, da fikk vi Souness som ingen hadde voldsom tro på. Likevel prøvde jeg og de fleste her inne å gi han e fair sjanse, det skal selvfølgelig også Redknapp få hvis han blir vår nye manager. Men jeg vil trenge tid til å fordøye og godta det som har skjedd, for jeg hadde virkelig tro på Big Sam.
an sparker ikke Bobby Robson??

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 11. Jan. 2008, 13:32 »
Sky News nevnte for et par minutter siden at Ashley har hatt hemmelige samtaler med Redknapp.  .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #399 på: 11. Jan. 2008, 13:34 »
Er ikkje han i China da? er ikkje det Mort som skal ta seg av forhandlingane?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #400 på: 11. Jan. 2008, 13:39 »
Ser det ut som at ikke Redknapp kommer til oss? ;D

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 11. Jan. 2008, 13:41 »
Er ikkje han i China da? er ikkje det Mort som skal ta seg av forhandlingane?

Jeg vet ikke om han er i Kina, fikk bare høre at Sky News hadde fått vite at Ashley hadde holdt samtalene med Redknapp. Tror ikke Redknapp sier dette til noen, og avkrefter all kontakt med Newcastle til etter Sunderland kampen, slik at spillerene er fult fokusert. Tror også Harry Rednose er en liten luring. .

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #402 på: 11. Jan. 2008, 13:43 »
Redknapp kommer.
Martins blir iallefall ikke solgt til Pompey. Å alle våre kortvokste spillere forsvinner sikkert... Siden han liker høye spillere.
Neida, jeg har troen på han jeg. Tror han kan utrette noe iallefall, men om det er han som tar oss hele veien vil tiden vise.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 11. Jan. 2008, 13:45 »
Redknapp er klar folkens! Sa det til Skysports nå! Han har avbrutt sin kontrakt med port. for å gå til newcastle. .

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 11. Jan. 2008, 13:50 »
Redknapp kommer.
Martins blir iallefall ikke solgt til Pompey. Å alle våre kortvokste spillere forsvinner sikkert... Siden han liker høye spillere.
Neida, jeg har troen på han jeg. Tror han kan utrette noe iallefall, men om det er han som tar oss hele veien vil tiden vise.

Og med "vil tiden vise" meinar du fram til sommaren då eller gir du han lenger tid enn det? Kanskje ein 3 års plan hadde vore lurt? Nei fan, var jo det Sam hadde ::)