20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61480 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #360 på: 11. Jan. 2008, 02:18 »
Jeg håper virkelig at Ashley & Company satser på noe bedre enn Redknapp..jeg stoler på Ashley til å tro på at han vill virkelig hente en kvalitets manager til oss nå og ikke noe alla Redknapp.Vill det skje så vill jeg bli utrolig skuffa

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #361 på: 11. Jan. 2008, 05:59 »
Sparkingen er så latterlig at det ikke finnes ord. Greit nok at vi verken spilte bra fotball eller ikke skaffet oss tilstrekkelig med poeng. Men når vi endelig klarer å skaffe oss en dugelig manager etter flere år med vanstyre er det rett og slett fantastisk svakt av styret å sparke Big Sam etter kun noen måneder i jobben. Hvis det ikke kommer inn en skikkelig manager nå, bør Ashley og Mort i likhet med Fat Fred vurdere å ta hatten sin og gå.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 11. Jan. 2008, 09:07 »
Ja. Og hvis du leser litt mer i den tråden, så finner du nok omsider ut at majoriteten ville støttet Redknapp. De lovpriser den fine offensive fotballen, kløkten på transfermarkedet og i det hele tatt, det Redknapp kunne fått til med Newcastle.

Ikke overrasket over at du tyr til de få negative postene om Redknapp. Jaja, folk er forskjellige.

Hehehehe majoriteten :-) Den var god fredrik. Om du ser på avstemningen vil over 70% være "unhappy" om Redknapp blir ansatt. Om du mener at Redknapp spiller fin offensiv fotball har du ikke sett mye fotball i ditt liv.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 11. Jan. 2008, 09:14 »
Ja. Og hvis du leser litt mer i den tråden, så finner du nok omsider ut at majoriteten ville støttet Redknapp. De lovpriser den fine offensive fotballen, kløkten på transfermarkedet og i det hele tatt, det Redknapp kunne fått til med Newcastle.

Ikke overrasket over at du tyr til de få negative postene om Redknapp. Jaja, folk er forskjellige.

Kva majoritet du snakkar om då?? Og kvifor skal ikkje dei som var i MOT sparkingen av Sam få vera i MOT ansetjing av Redknapp?? Folk er forskjellige ja, såg ikkje eit EINASTE positivt innlegg frå deg om Sam?? Du og dine gjorde jo ikkje anna enn å klaga på Sam HEILE tiden. Redknapp og Sam meinar eg er HEILT LIKE som managera. Med det meinar eg kva dei har oppnådd. Redknapp gjer jo berre det i Portsmouth no som Sam gjorde med Bolton!

Og kjære dykk som vil ha Redknapp:

Viss han hadde vore manager i Newcastle og vist til desse resultata på St James Park:

29.12.07 Portsmouth 0 Middlesbrough 1
26.12.07 Portsmouth 0 Arsenal 0
15.12.07 Portsmouth 0 Tottenham 0
01.12.07 Portsmouth 0 Everton 1
11.11.07 Portsmouth 0 Man City 0
27.10.07 Portsmouth 0 West Ham 0

Så hadde dykk krevd han sparka for leeeeeeengst!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 11. Jan. 2008, 10:01 »
Denne fyren treffer nok spikeren her dessverre.

--------------------------------------------------------------------------------
He'll not go in the summer because most teams when they are taken over by new management go on a run of a few wins (like Roeder) the fans then get excited and predict top 4 finish the next season, we then falter and end up mid table, fans get on back and the manager gets sacked. Cycle begins again

BallaJazz

• Gjest
« Svar #366 på: 11. Jan. 2008, 10:11 »
Jeg er en av dem som var for å sparke Big Sam og synes det som blei gjort var riktig MEN da må det jo ansettes en kvalitets erstatter såklart.Et stort navn!.Ville vi ende opp med Redknapp så vill det være ille.Det ville da være en katastrofe spørr du meg hvis vi ender opp med å sparke Big Sam også deretter ansette en "lignende" manager.Det ville være heelt blåst.Jeg nekter bare å tro at Ashley & Co vill gjøre noe sånt...

Stort navn må VENTES (Lever i håp å tro om det)

Håper innderlig at den artikelen fra Mirror IKKE stemmer ::)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 11. Jan. 2008, 10:28 »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 11. Jan. 2008, 10:35 »
Kan fort bli herlig, flott, fantastisk fotball på SJP om Redknapp blir ny sirkusmanager.

It's also worth noting that the fantastic free-flowing football from Portsmouth this season translates into the following recent Premiership results at Fratton Park:

29.12.07 Portsmouth 0 Middlesbrough 1
26.12.07 Portsmouth 0 Arsenal 0
15.12.07 Portsmouth 0 Tottenham 0
01.12.07 Portsmouth 0 Everton 1
11.11.07 Portsmouth 0 Man City 0
27.10.07 Portsmouth 0 West Ham 0

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #369 på: 11. Jan. 2008, 10:45 »
Uff, dette er ein tragedie utan like! :'(
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 11. Jan. 2008, 11:35 »
Harry Redknapp har kalt inn til presskonferanse 13:00. Jeg tipper han sier at han takker nei til sirkuset og blir i Pompey.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 11. Jan. 2008, 11:40 »
Harry Redknapp har kalt inn til presskonferanse 13:00. Jeg tipper han sier at han takker nei til sirkuset og blir i Pompey.

Kilde?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #373 på: 11. Jan. 2008, 12:07 »
Sjeeezuz, rett og slett en skandale. Han sitter vel til Juni
"The first 90 minutes are the most important"

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 11. Jan. 2008, 12:08 »
O'Neill: These are crazy, crazy nights

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_3038543,00.html

Ashley kan ta den feita ræva si og stikke tilbake til Cockney land.