20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61091 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #195 på: 10. Jan. 2008, 00:51 »
Neste manager  går nok på hue og ræva ut han også :P

Uten tvil. Gir den nye manageren 6 måneder før kritikerne starter, og innen jul er han borte..

BallaJazz

• Gjest
« Svar #196 på: 10. Jan. 2008, 00:57 »
Jose..har ikke han signert kontrakt med AC Milan? Det hvafall ryktene sier ::)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 10. Jan. 2008, 04:16 »
Feedbacken fra mine kompiser som heier på andre lag i PL etter det som skjedde i går var ganske unison.
Stort sett gikk det ut på at Newcastle United fremstår som et sirkus og en ren latterlighet, og de kan ikke skjønne hvorfor ikke Big Sam har fått mer tid.

Vel. Jeg kan ikke si annet. Newcastle United er et sirkus, og jeg skammer meg over dette.
Det er rett og slett direkte latterlig, og ENESTE grunnen jeg kan støtte meg til denne handlingen er dersom Ashely og co på forhånd har hentet noen bedre - det vil altså si en storfisk ala Mourinho, Lippi eller lignende.
Ellers føler jeg dette er komplett idiotisk, og en ny del av en saga rundt en håpløs fotballklubb som totalt har mistet fotfeste og realistiske antenner. Big Sam kom med en totalt ny kultur, og en helt ny måte å drive en fotballklubb på. Og ulikt sine forgjengere har Big Sam bevist sin dyktighet. Og når han da jages vekk etter latterlig liten tid i sjefsstolen, bør det være for noe bedre, og ikke en kalkun som Martin Jol eller McLaren. Isåfall føler jeg dette er en forbanna trist hendelse, og jeg vil bli særdeles skuffet over dagens eiere, mildt sagt.
Inntil videre får jeg vel håpe at Big Sam måtte dra fordi det kom en klassemanager vi ikke kunne si nei til. Uansett vil jeg rette en takk til Big Sam som startet en prosess rundt å få en havarert klubb på rett vei igjen. Dette fortjente du ikke. Lykke til videre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #198 på: 10. Jan. 2008, 09:29 »
Jeg synes det er en direkte skandale.

Nå skal det nevnes at Sam ikke ble ansatt av ashley og det florerte en stund rykter om at Sam måtte gå før PL var i gang. Tror ikke Ashley var en stor fan av Sam fra starten. Men at han skulle fortsette det sirkuset som Hall og Fat-Fred hadde var ikke noe jeg trodde. Siden 97 har vi hatt Dalglish, Gullit, Robson, Souness, Roeder og Allardyce. Utenom noen få sesonger med suksess fra sir-bobby har det vært lite å glede seg over. Dette er altså et nytt kapittel i såpeoperaen Newcastle.

Selv om Mort sier at det er mutual agreement ser jo det ut på Sam at han er sparket. Mort og Ashley viser med andre ord at de lyver treneren sin rett opp i ansiktet når de sier at de sitter trygt.

Men nå får vi se hva som bor i Mort og Ashley. Fat-Fred viste at han kunne sparke managere over en lav sko for så å ansette tilbakestående managere igjen. Sam var vel noe av det siste Fat-Fred gjorde i Newcastle. Ser at Redknapp er favoritt til å ta over. Han har ca gjort like mye med en dårlig klubb som Big-Sam. Ca samme cv, gjort mye ut av lite.

Uansett hva som skjer så håper jeg at de allerede har en ny manager klar som blir sett på tribunen mot Man U for så å ta over mot Stoke og så Bolton.
"The first 90 minutes are the most important"

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #199 på: 10. Jan. 2008, 10:05 »
Fordi som synes Redknapp stablet på beina et godt forsvar å ikke minst lag?
Hvor mange dager eller år fikk han på seg til dette?
Ja, han er et spennende valg, men ikke mitt førstevalg..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #200 på: 10. Jan. 2008, 10:13 »
Med Redknapp blir vi vel rene asylmottaket for afrikanske spiller.  ;D

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 10. Jan. 2008, 10:19 »
Merkelig besluttning, jeg vil da ønske Sam Allardyce lykke til videre. Du fikk alt for liten tid, mann. . Når vi først skal ha en annsettelse av en ny manager, bør det nå bli en manager med god cv. Får vi McClaren blir jeg meget oppgitt. At han var å overså Newcastle-City ser jeg ikke på som noe trussel, i og med at jeg har sett han på st. James i de fleste kamper Newcastle har spilt. Jeg er temelig sikker på at McClaren vil gjøre alt for å overta Newcastle, men håper Mort og Ashley har vett nok til å ansette en annen manager. Synes McClaren passer bedre til å bre sitt vakkre smil i shampoo reklamer. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 10. Jan. 2008, 11:00 »
Feedbacken fra mine kompiser som heier på andre lag i PL etter det som skjedde i går var ganske unison.
Stort sett gikk det ut på at Newcastle United fremstår som et sirkus og en ren latterlighet, og de kan ikke skjønne hvorfor ikke Big Sam har fått mer tid.

Vel. Jeg kan ikke si annet. Newcastle United er et sirkus, og jeg skammer meg over dette.
Det er rett og slett direkte latterlig, og ENESTE grunnen jeg kan støtte meg til denne handlingen er dersom Ashely og co på forhånd har hentet noen bedre - det vil altså si en storfisk ala Mourinho, Lippi eller lignende.
Ellers føler jeg dette er komplett idiotisk, og en ny del av en saga rundt en håpløs fotballklubb som totalt har mistet fotfeste og realistiske antenner. Big Sam kom med en totalt ny kultur, og en helt ny måte å drive en fotballklubb på. Og ulikt sine forgjengere har Big Sam bevist sin dyktighet. Og når han da jages vekk etter latterlig liten tid i sjefsstolen, bør det være for noe bedre, og ikke en kalkun som Martin Jol eller McLaren. Isåfall føler jeg dette er en forbanna trist hendelse, og jeg vil bli særdeles skuffet over dagens eiere, mildt sagt.
Inntil videre får jeg vel håpe at Big Sam måtte dra fordi det kom en klassemanager vi ikke kunne si nei til. Uansett vil jeg rette en takk til Big Sam som startet en prosess rundt å få en havarert klubb på rett vei igjen. Dette fortjente du ikke. Lykke til videre!

Det er det samme her. Har kompiser som holder med Arsenal, Man UTd og Liverpool. De ler seg skakk ihjel av dette Sirkus laget som har byttet 8 managere på 11 år. I går var Diarra så og si klar for Newcastle. Prisen var £5,5 millioner, men pengene (pluss litt til) ble heller brukt til å sparke Big Sam.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 10. Jan. 2008, 11:04 »
Rednknapp går ut og sier at han ikke er interessert i å ta over Sirkusklubben.
Forståelig nok

http://www.portsmouth.co.uk/sport/Redknapp-is-Toon-favourite.3658265.jp?CommentPage=2&CommentPageLength=10#comments
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 10. Jan. 2008, 11:33 »
Dette er bare enda eit steg i feil retning spør du meg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 10. Jan. 2008, 11:36 »
Big Sam kommer tilbake, og jeg blir ikke veldig overrasket om laget han tar over kommer foran Newcastle på tabellen allerede neste sesong. Innen den tid har vi nok byttet  manager igjen.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/7180623.stm

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 10. Jan. 2008, 11:41 »
Hvor blir det av gutta her inne som var så jævlig gira på å få Big Sam sparka? Nå skjønner dere kanskje at det ikke blir noe bedre, når vi prøver oss på Harry Redknapp - en manager som ikke når Sam til kukskaftet engang... FAEN!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #207 på: 10. Jan. 2008, 12:00 »
Å sparke Big Sam på dette tidspunktet kan bare forsvares hvis enten Mourinho, Hiddink eller Lippi overtar. Jeg klamrer meg til håpet om at Mourinho kan se på dette som den ultimate utfordring. Stemmer ryktene om at man vil ha en britisk manager så håper jeg Alan Shearer, en ansettelse av Redknapp eller McClaren vil være svært tungt å svelge for min del. Jeg er også livredd vi skal finne på  å ansette Jol.
Vi går spennende dager i møte, og klubben er avhengig av at den neste manageren lykkes. Nå er jeg spent på hva Mort og Ashley står for, de har gjort mye bra helt til sparkingen av Big Sam, så får vi bare håpe de har en avtale med en klasse manager på lur. Kunne virke som om de allerede hadde bestemt seg for manager i pressemeldningen da Big Sam ble sparket.
an sparker ikke Bobby Robson??

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 10. Jan. 2008, 12:13 »
Nå kan vi jo la være å sette igang en grinekonsert, og heller være positive til dette. Er ikke for en ny engelsk manager. Jeg velger å tro at ledelsen har sett på de feilaktige ansettelsene i fortiden, og at de har lært av feil. Det er sagt at det skal hentes en erfaren manager, sikkert en med godt omdømme med noen meritter på lager. Håper helt klart på en utenlandsk manager til å få sving på sakene.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!