20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61038 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #60 på: 09. Jan. 2008, 20:01 »
HAhahahaha

Shearer not approached, club know who they want - NOT foreign...

Blir nok McClaren eller Redknapp. Får nok 1-2 år før de blir sparket.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 09. Jan. 2008, 20:02 »
HAhahahaha

Ehh stuart pearce?
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 09. Jan. 2008, 20:02 »
HAhahahaha

FAEN! Sikkert McClaren eller noe sånn hvis dette stemmer... Tviler egentlig på at det gjør det, men.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 09. Jan. 2008, 20:03 »
HAhahahaha

FAEN! Sikkert McClaren eller noe sånn hvis dette stemmer... Tviler egentlig på at det gjør det, men.

Han var på  hjemmekampen mot City og hvorfor skulle han være der?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #64 på: 09. Jan. 2008, 20:04 »
Asbjørn: Link?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 09. Jan. 2008, 20:04 »
Ta det med ro gutter!

Gream Souness er ledig... han trør sikkert til på kort varsel...
Hadde vi hatt Freddie Shepherd & The Hall Family in charge, så hadde jeg vært bombesikker på at vi ville fått en type Souness-ansettelse.

Men foreløpig stoler jeg på Mike og Chris. De har ikke gjort noe som tilsier at de skal være idioter hittil.

Hvorvidt vi faktisk hadde så mange spillere på kroken er jeg ikke så sikker på. Man Utd takket nei til budet på Brown, og Lyon skal ha kastet seg inn i kampen om Diarra. Arshavin og kompani har vi ikke hørt så veldig mye mer til, og selv om Tozer og Baheng sikkert er flotte unge spillere, så er det ikke helt det vi hadde håpet på og drømt om.

By the way, har en caretaker manager i Newcastle noensinne tapt sin første (og eneste) kamp in charge? Muligens Gullits assistent. Noen som har statistikken klart for seg?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 09. Jan. 2008, 20:04 »
McClaren var jo på City kampen ffs. Jeg kommer til å gråte hvis det er han. :-\

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #67 på: 09. Jan. 2008, 20:05 »
McClaren var jo på City kampen ffs. Jeg kommer til å gråte hvis det er han. :-\

I tilfellet er det vanskelig å tilgi de to klovnene i Ashley og Mike.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 09. Jan. 2008, 20:06 »

Han ble filmet på canal+ før kampen startet.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #69 på: 09. Jan. 2008, 20:07 »
McClaren er jo et greit alternativ, tok boro til uefacup-finale. Aner ikke hvem jeg håper på men så lenge det ikke er Jol eller Shearer er jeg fornøyd.

Hadde håpet at dette var en transit-sesong med sam som finner ut av ting. Skulle gitt han mye mer tid, se bare hva Moyes har gjort med Everton.! Stiller meg nå skeptisk til Ashley og Mort, om de kaster inn Jol eller Shearer er det rett og slett en skandale.
"The first 90 minutes are the most important"

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 09. Jan. 2008, 20:07 »
Det kan faktisk være at det er Mclaren.. Da gidder jeg faen ikke mer!! Seriøst................

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 09. Jan. 2008, 20:08 »
not foreign? orker ikke nok en britisk homo! faen heller... se hvilke managere som har sukksess i PL da(utenom Ferguson).. Jeg vil ha Lippi, eller en annen stor en.. Big ansettelse nå!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 09. Jan. 2008, 20:08 »
McClaren er jo et greit alternativ, tok boro til uefacup-finale. Aner ikke hvem jeg håper på men så lenge det ikke er Jol eller Shearer er jeg fornøyd.

Hadde håpet at dette var en transit-sesong med sam som finner ut av ting. Skulle gitt han mye mer tid, se bare hva Moyes har gjort med Everton.! Stiller meg nå skeptisk til Ashley og Mort, om de kaster inn Jol eller Shearer er det rett og slett en skandale.

Uansett hvor mye jeg IKKE vil ha Jol, så vil jeg faktisk ha han mer enn jeg vil ha Mclaren.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 09. Jan. 2008, 20:09 »

Ble filmet minst to ganger

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 09. Jan. 2008, 20:10 »

Uansett hvor mye jeg IKKE vil ha Jol, så vil jeg faktisk ha han mer enn jeg vil ha Mclaren.

Alt er bedre enn Mclaren, ja selv Gross.