20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #45 på: 09. Jan. 2008, 19:38 »
Ikke ansett SHearer, enig! Enda værre er det hvis Martin Jol blir presentert!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 09. Jan. 2008, 19:39 »
Ikke ansett SHearer, enig! Enda værre er det hvis Martin Jol blir presentert!

Ser jeg Martin Jol og capsen hans som Newcastle manager tar jeg kvelden.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 09. Jan. 2008, 19:40 »
deilige nyheter, har aldri likt allardyce.

lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 09. Jan. 2008, 19:41 »
deilige nyheter, har aldri likt allardyce.

Da blir det jo flott hvis vi får en pissdårlig manager som Jol....

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 09. Jan. 2008, 19:42 »
Er også enig med kesse.
Shearer kan ikke bli ansatt nå. Jeg kan ikke tilgi styret med mindre det er en stor manager som blir ansatt.
Gleder meg til morgendagen. Hvis vi ikke får en pressekonferanse allerede i kveld?
Mort sa jo at det vil komme en ny pressekonferanse når det er passende.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 09. Jan. 2008, 19:50 »
Tror nok ikke vi får høre noe før Mandag uansett. Hvis vi får inn en ny manager så ville det vært strategisk riktig å la Pearson ta seg av den "uvinnelige" kampen borte mot United før slik at den nye managern "bare" trenger å bryne seg på Stoke.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 09. Jan. 2008, 19:52 »
Noen synspunkter

JOHN Anderson, former Newcastle United and Republic of Ireland defender:

"I am surprised. To be quite honest it came as a bit of a shock. I thought they would have given him the Manchester United, Stoke and Arsenal games to see what happened."

Asked about the likelihood of Alan Shearer taking the job, the Radio Newcastle match commentator added: "I honestly don't know. Somewhere down the line Alan will be interested, but whether he is going to be interested at this time, after what has been a poor season, I am not sure.

"I am sure that would be very popular with the supporters and I am sure he would give it very, very serious consideration, but it would be a big ask for Alan to come in and turn it around."
advertisement
MARK Jensen, editor of fanzine The Mag:

"I think he had to go if the people in charge at Newcastle United thought it was the right time.

"In the past, as soon as managers were under a bit of pressure they sacked them. This time they've reached the point where they thought it was for the best.

"I'm sure they've got someone in mind to come in who can take over and make the club a success.

"Whoever it is, hopefully it's not just a snap appointment - hopefully it's been clearly worked out.

"Alan Shearer is such a massive hero to so many people. He's got an untainted image. The worst thing that could happen would be for Alan Shearer to become manager of Newcastle and for him to be a failure.

"I'm open minded. I think it will probably be either Alan Shearer or someone with a proven track record of success.

"He (Allardyce) had a massive job in hand and he's proved not to be the right person for it. Fans look for results and entertainment. He's been neither one thing or the other. The football has been pretty dismal at times. People are looking for more than mid-table."
LONG-time Magpies supporter Steve Wraith, editor of the football fanzine Players Inc:

"It is a shock, a bolt from the blue.

"We don't know yet what has happened but it looks like Mike Ashley and Chris Mort weren't prepared to give him the money he wanted for the transfer window.

"I know performances have been poor and not what we have been expecting. Statistics don't lie and people were expecting a great deal more this season.

"Once again it has happened at an unpredicted time of year.

"I thought Sam's tactics and methods would work, but no manager can come into a football club in as much disarray as Newcastle United and perform miracles. Possibly Big Sam has been the right manager at the wrong time.

"Mike Ashley is a shrewd businessman and he may well have somebody lined up already.''
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 09. Jan. 2008, 19:53 »
Ta det med ro gutter!

Gream Souness er ledig... han trør sikkert til på kort varsel...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 09. Jan. 2008, 19:53 »
tipper de allerede har snakket med noen og han blir ansatt så fort som mulig.. Er faktisk jævlig nervøs for Martin Jol.. Men som sagt, er foredel å få en inn for som faen, sånn at han kanskje kan få et par spillere i januar
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #54 på: 09. Jan. 2008, 19:54 »
Dette kom som et sjokk på de fleste av oss, kan jeg tenke meg.

For det første vil jeg si at dette var et ELENDIG tidspunkt å sparke Big Sam på. Den eneste måten jeg kan godta dette på er viss jeg får høre at Mourinho, Lippi, eventuelt Shearer, får jobben. Jeg mener, hvilke gode og ikke minst sannsynlige managere er tilgjengelige per dags dato? Ender sikkert med en møkkamanager igjen.

Jeg støttet Sam Allardyce, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han fikk fyken. Og midt i overgangsvinduet da for faen!? Han jobbet med å hente spillere nå, og ble avbrutt i noe han kan godt - nemlig å kjøpe spillere... det som var igjen av januar-vinduet ble dermed ødelagt. Bravo, Mort! Du får meg faktisk til å savne Fat Fred. VI HADDE FAEN MEG SPILLERE PÅ KROKEN NÅ!

Uansett, den manageren som kommer har i hvert fall et godt lag til gode, det takket være Big Sam. Håper at en kommende manager velger å kjøre på med angrepsfotball igjen, det var det jeg savnet mest under Allardyce.

Og igjen; IDIOTISK tidspunkt. Å sparke Sam Allardyce overhodet var jo idiotisk, men et sted går grensen! Vel, vel... la oss fortsette å skifte managere hvert halvår. Det lukter det nye Leeds lang vei her...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #55 på: 09. Jan. 2008, 19:56 »
Vi kan for guds skyld IKKE få Martin Jol..det ville vært en katastrofe!.Forventer big name nå..

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #56 på: 09. Jan. 2008, 19:56 »
Jeg er villig til å sette en del penger på at Mort/Ashley har en erstatter klar allerede. Ashley er en ringrev av en buisness-mann og har nok planene klare. Men spørsmålet er jo om det er et gunstig tidspunkt å hente inn en ny manager? Jeg tipper vi får se Martin Jol eller Kevin Keegan som Newcastle-trener i løpet av de neste dagene. Hva som enn skjer håper jeg at Graeme Souness holder seg jekla langt unna!!!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 09. Jan. 2008, 19:57 »
Det lukter da ikke Leeds. Leeds gikk under pga. elendig økonomi og det har da ikke vi nå.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #58 på: 09. Jan. 2008, 19:58 »
Det lukter da ikke Leeds. Leeds gikk under pga. elendig økonomi og det har da ikke vi nå.

Nei, men sportslig sett minner vi om Leeds. Husker at de skiftet managere altfor ofte også før de gikk nedenunder.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 09. Jan. 2008, 19:59 »
HAhahahaha

Shearer not approached, club know who they want - NOT foreign...