Dette kom ikke som noe sjokk!
Newcastle har ikke slått Man U. borte på snart 40 år og det vil garantert gå 40 til før vi gjør det, så
dette var som forventet.
Vi henger brukbart med i førsteomgang, men viste allerede i løpet av de første 45 minuttene at det
er fryktelig mye som mangler for at klubben kan se lysere tider i møte.
Vårt største problem er den sinnsvakt svake midtbanen.
Butt og Smith er mildt sagt katastrofale sammen på midten, men de syntes kanskje det var artig å hjelpe
sitt gamle lag med tre enkle poeng.
Og vi har knapt en spiss som klarer å putte ballen i mål.
Det å slippe inn 6 mål på 45 minutter er så sinnsvakt dårlig at jeg gjerne skulle skrevet noen verre ord.
Hele denne sesongen har vært en lagt nedtur, så man blir liksom ikke overrasket over hvor dårlig spillerne
klarer å prestere. At disse folkene kan håve inn millioner i lønn hver måned er for meg en gåte.
De burde fått betalt per poeng de klarer å få inn, kanskje de hadde prestert bedre da?

Når Newcastle presterer slik som i går skremmer det bort mange aktuelle managere og da ender man opp med
noe middelmådig. Tror ærlig talt det ikke er noen som vil ta over denne klubben med de spillerne som er der nå.
Faktisk burde minst halvparten av spillerne blitt sparket langt ut av klubben og erstattet med noen andre.
Jeg er sikker på at et lag bestående av Championshipspillere hadde prestert bedre enn dette laget!!!
Nå må hovedfokuset være å forhindre at de ender i nedrykksstriden. Det er faktisk ikke all verdens til avstand ned til de to nest siste lagene...
Det beste for laget hadde etter min mening vært å rykke ned til Championship og prøve å bygge opp et nytt lag derfra igjen. For da ville garantert en rekke av de 'profilerte' spillerne ønske seg bort, (noe som ville vært fantastisk!!!!!).
Slik det er nå ser jeg ikke lyset i tunnelen...
Når man tror at bunnen er nådd klarer spillerne å overgå det hver jævla gang!!!!
Så nå går jeg å tenner på fotballdraktene jeg har...