20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 12/1: Manchester United-Newcastle [C + Sport 18.15]  (Lest 59307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sv: 12/1: Manchester United-Newcastle [C + Sport 18.15]
« Svar #90 på: 12. Jan. 2008, 14:22 »
Given
Carr-Tayls-Capaca-Enrique
Milner-Emre-Smith/Butt-N'Zogbia
--------Owen--Martins/Viduka----

Supersubs:
Viduka/Martins og Duff er spillerne som skal inn på slutten :D

Tipper på 1-1 :D Managereffekten slår inn!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 12. Jan. 2008, 15:14 »
Har ingenting og tape her. Pearson setter opp eit offensivt lag og spillerne slipper seg laus og spiller fotball så kan dette bli ein underholdene kamp.
PS: Har ikkje vonne siden 71/72 sesongen
« Siste redigering: 12. Jan. 2008, 15:25 av Benson »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #92 på: 12. Jan. 2008, 16:56 »
Orker ikke å ta hele oppgjøret med deg nå, men å si at Butt har vært god i år er regn og skjær løgn Olav. Han slår feilpasninger i hytt og gevær og begynner å merke tempoet. At han har vært vår beste på midten kan forstås i ditt utsagn, men hvis du tenker etter hvem vi egentlig ar brukt der i år:Smith,Barton og Butt(regner ikke Emre med da han ikke har fått nok muligheter), så er det kanskje ikke så rart. Det endrer ikke det faktum at han er elendig til tider, og bør byttes ut.
Og det med at Redknapp er FANTASTISK har jeg ikke krefter å diskutere engang, sitter bare å flirerer for meg selv her nå etter det utsagnet. Så jeg slenger meg på svaret Joakim ga deg. Gratulerer med dagen forresten Joakim, håper du får et greit resultat i gave.

Gidda ikkje verte provosert av deg ein gang, det du skriv er for uskakleg til det.
EG har sett alle Newcastle-kampane denne sesongen, har du? Eg var og å såg Liverpool-kampen live(Faktisk aldri sett eit fotball-lag spela så dårleg) Å sei at noken på Newcastle skal på hovudet ut av laget verte berre for dumt å sei! Det må vel du og skjønne?  Newcastle har vore veldig dårlege og ustabile denne sesongen, MEN Butt har vore ein av vore bedre spelarar, det er jo berre FAKTA. Eg likar innstilingen til Smith, og det trur eg alle managerar som har 10000 ganger meir peiling enn Fredrik, deg og meg gjer.

Kven skal spela då? Emre? det er jo som å spela i lotto, den karen er ALTFOR ustabil. Og verte altfor veik i ein slik kamp.

Kanskje vi skulle prøvd Butt og Emre samen?

Eg begynna bli lei denne Butt-debatten, så kanskje på tide vi gir oss snart...

Heller begynna fokusera på det positive(viss det er noke av det) og kampen ikveld. Som eg forresten skal sjå med dama og bror min ;)

Jeg har vel sett alle kampene Newcastle har spilt i år bortsett fra en halv.

Og de som virkelig sier at Butt har gjort det dårlig denne sesongen kan umulig ha peiling på fotball. Som alle andre har han vært dårlig i en del kamper, men alt i alt har han vært god. (I det SISTE har han slått en del feilpasninger og skutt en del møkkaskudd da)

Og HVOR i helvete har folk fått det fra at Redknapp er en dårlig manager! Han har gjort undere i Portsmouth! Gidder ikke gjenta alt jeg skrev i mitt forrige innlegg, men han er en fantastisk manager, ja, og I HVERT FALL bedre enn Big Sam.  Artig at du ikke kommer med noen saklige argumenter heller, bortsett fra: "det blir for usakleg for meg" og "eg har sett alle Newcastle-kampene i år".

Idiotisk å si at ingen kan gå på hodet ut av Newcastle fordi vi har spilt så dårlig i år. Nettopp DERFOR spillere skal på hodet ut kanskje!? Og Smith har vært dritdårlig i år. Kan bare huske målet i treningskampen mot Sampdoria, kan hende jeg har glemt et annet også... uansett: han leverer ikke. Han får ikke til en dritt, og har vært en av våre klart dårligste spillere. Få ham bort, Ameobi er bedre. Men det er vel de fleste uenige i, fordi Ameobi er Ameobi, og han har fått et urettferdig dårlig rykte på seg til tross for at han scoret nokså jevnlig sist gang han spilte mer eller mindre fast.

« Siste redigering: 12. Jan. 2008, 16:58 av geordie-olav »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 12. Jan. 2008, 17:00 »
Jeg er enig i at Butt ikke har vært ræva i år. Han har ikke vært knakende god heller, men så mye dårligere enn sine lagkammerater har han ikke vært.

Når det gjelder Sam og Redknapp så ser jeg på de som samme ulla, begge har gjort det godt i middelsstore klubber, og begge er gode managere. Men å sparke Sam for å ansette Redknapp ville vært et steg til siden, verken mer eller mindre.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #94 på: 12. Jan. 2008, 17:06 »
Jeg er enig i at Butt ikke har vært ræva i år. Han har ikke vært knakende god heller, men så mye dårligere enn sine lagkammerater har han ikke vært.

Når det gjelder Sam og Redknapp så ser jeg på de som samme ulla, begge har gjort det godt i middelsstore klubber, og begge er gode managere. Men å sparke Sam for å ansette Redknapp ville vært et steg til siden, verken mer eller mindre.

Butt har ikke vært knakende god. Bare god.

Redknapp ville, om ikke et stort steg opp, så i hvert fall et lite. Noen grunner:

1. Han har en fotballfilosofi som passer bedre inn i Newcastle.
2. Han er kanskje noe bedre på overgangsmarkedet enn Big Sam.
3. Det han har gjort med Portsmouth er i en helt annen klasse i forhold til det Big Sam gjorde i Bolton.

Men han blir ikke Newcastle-manager uansett, så unødvendig å diskutere. Håper bare på Shearer. Men nå i førsteomgang håper jeg på poeng mot Man United.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 12. Jan. 2008, 17:08 »
Javel, jeg er uenig med deg. Spesiellt i punkt 2-3. Han har brukt mye mye mer penger enn Allardyce og har langt flere bomkjøp. I tillegg så klarer jeg ikke å se hva han gjorde med Pompey som Sam gjorde med Bolton.

Punkt 1, kan jeg riktignok være delvis enig i.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 12. Jan. 2008, 17:09 »
Å ligge bakpå og kontre har vel ikke vært helt Newcastle vel?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #97 på: 12. Jan. 2008, 17:32 »
Ikke et offisielt laguttak enda?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 12. Jan. 2008, 17:35 »
Poster den for opplysningens skyld, men vil helst slippe, siden Pearson åpenbart er like blind som Sam:

Given,Carr,Taylor,Cacapa,Enrique,Milner, Butt,Smith,N'Zogbia,Duff,Owen.

Bench: Harper, Rozehnal,Emre,Lua Lua,Viduka.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 12. Jan. 2008, 17:36 »
Jeg håper at Duff er spiss, for å spille med Owen som enslig spiss er vel heller idiotisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 12. Jan. 2008, 17:37 »
Dersom laget er slik:
Given
Carr-Taylor-Cacapa-Enrique
Milner-Butt-Zog-Duff
Smith-Owen

Da applauderer jeg faktisk laget!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 12. Jan. 2008, 17:39 »
Jupp, det laget ser bra ut egentlig!

Fredrik: Hvilket lag kunne du tenkt å stille med?

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #102 på: 12. Jan. 2008, 17:39 »
Tror vi stiller mer i en 4-5-1 formasjon med Zog og Smith som indreløpere. Håper alikvel vi stiller med en 4-4-2 med Owen og Smith på topp...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 12. Jan. 2008, 17:42 »
Håper i hvert fall for Smiths skyld at han skal spille spiss. Han er PLs dårligste midtbanespiller når han blir malplassert der.

Kesse: Det tror jeg du vet. Emre inn for Smith hvis Smith spiller midtbane. Hvis ikke, inn for Butt. Håper Emre går til en annen klubb snart. Dette begynner å bli en vits.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 12. Jan. 2008, 17:44 »
Jeg er enig med deg i at Emre bør spille på midten hvis i stedet for Smith. Håper Smith stiller på topp i dag...