20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 12/1: Manchester United-Newcastle [C + Sport 18.15]  (Lest 59308 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 12/1: Manchester United-Newcastle [C + Sport 18.15]
« Svar #75 på: 11. Jan. 2008, 21:01 »
Har egentlig mest lyst til å bare ta meg en Newcastle fri helg jeg også... Men jeg får vel dra meg til tven å lide meg gjennom nok et tap.

Ikke belfry? Hmmm.. Tipper det blir meg og 100 scums. Da skal jeg juble så jææævlig hvis vi skårer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 11. Jan. 2008, 21:02 »
Nei, jeg er desverre i Sarpsborg i helga. Får ta det igjen neste gang :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 11. Jan. 2008, 21:37 »
Vær så snill å vere så pass seriøs at dere ikke setter opp Smith på sentral midtbane! :-\

Given
Carr       Taylor       Faye       Zogbia
Milner       Emre      Butt         Duff
                 Viduka       Martins

Benk: Harper, Rozehnal, Cacapa, Smith, LuaLua

'' Ny managereffekten'' slår ann, og vi greier 1-1. Martins :-*

Hvorfor er det useriøst å sette opp Smith som sentral midt i denne kampen? Hvem andre skal vi bruke? Jeg vil ikke bruke Emre fordi han ikke har overbevist en dritt når han har fått sjansen denne sesongen, og fordi han vil bli for veik i en kamp der vi (synd å måtte si det) faktisk må belage oss på å prøve å bryte ned motstanderens spill.
Dessuten kan Smith/Butt være tente på å gi en ekstra omgang juling mot noen gamle lagkamerater og et gammelt hjemmepublikum.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #78 på: 11. Jan. 2008, 21:42 »
Så du vil spele Rozenahl i stedet? Mannen er jo helt udugelig, bør bli sendt til reservelaget snarast!

Er et vanskelig valg da, Cacàpa har rett og slett ikke farten til å håndtere Rooney og Ronaldo. Rozenhal er alt for svak i duellene. Men vi må bruke de spillerne vi har til rådighet. Kan jo evt dytte ned Faye på stopper plassen og Butt som defensiv midtbane.

Men er egentlig hypp på å se Martins og Owen på topp i allefall

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 11. Jan. 2008, 21:45 »
At Rozenhal er svak i duellene er ingen problem. Det trengs å pumpe litt jern. Ikke at det skjer innen kampen da :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 11. Jan. 2008, 21:48 »
For å få sagt det enda en gang: Av alle de afrikanske spillerne våre ser det ut som at det er bare Martins som er aktuell mot ManU...! ;)

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #81 på: 11. Jan. 2008, 21:50 »
At Rozenhal er svak i duellene er ingen problem. Det trengs å pumpe litt jern. Ikke at det skjer innen kampen da :P

Kan ikke si at Rozenhal er en Japp Stam akkurat nei=P

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #82 på: 11. Jan. 2008, 21:55 »
Kan noen si meg hvorfor vi ikke kan kjøre Martins og Owen på topp?

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 11. Jan. 2008, 21:59 »
Kanskje denne lagoppstillingen.
             Given
Roz-Taylor-Cacapa-Enrique

Milner-Emre-Smith-N`Zogbia

Owen-Martins.

Carr kunne kanskje startet kampen, men vet ikke det er så lurt å kaste han til ulvene rett etter skade. Egentlig er det nesten det samma hvem som spiller på backene. Begge kommer nok til å bli sjøsyke.Smith starter mest plag av at han er tidligere man utd-spiller og kampen går mye på å kjempe for newcastle sin del.
« Siste redigering: 11. Jan. 2008, 22:12 av Tønsberg »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 11. Jan. 2008, 23:43 »
For å få sagt det enda en gang: Av alle de afrikanske spillerne våre ser det ut som at det er bare Martins som er aktuell mot ManU...! ;)
Hvordan kan han være aktuell for denne kampen, når det nigerianske fotballforbundet sier at han er uaktuell? Han har jo ikke akkurat trent med Newcastle denne uken, hvorfor skulle han da være aktuell for morgendagens kamp?

For min egen del er jeg veldig glad jeg runder 25 år i morgen, og er opptatt med å feire meg selv, mens vi taper på OT. Kan anbefale alle andre å gjøre det samme. Skulle invitert hele forumet, om ikke vi hadde vært spredd over hele landet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #85 på: 12. Jan. 2008, 00:25 »
Slutt med all negativiteten a folkens! Vi møter et storlag i løvens hule, men skulle ha fått med oss poeng på stamford bridge. Vi står foran et høydepunkt!he he
Jeg er heller skeptisk til at forsvaret vårt holder i morgen jeg også, men tror nøkkelen ligger i en kjempekamp fra Butt mot gamle lagkamerater. Krigeren Smith bør starte på topp sammen med Owen som fort kan finne på å vise gamle takter i morgen. Jeg er enig med Roz og Enrique på beckene og Zog fremover. Vi bør også starte med Emre da jeg mener vi er dømt til å tape 5-0 hvis vi legger oss bakpå og de begynner å tre baller rundt Cascapa og Taylor. Vi må forsøke å vinne ballen i gunstige posisjoner og så kontre giftig! May God have mercy on the Magpies tomorrow ;)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 12. Jan. 2008, 02:56 »

Jeg ble mer provosert av deg, Romance. Nicky Butt har vært vår beste sentrale midtbanespiller denne sesongen, og det uten tvil! Tror det er du som ikke har fulgt med. Smith får være en annen sak, han er ubrukelig.

Og å kalle Redknapp for en klovn er idioti og lavmål. Han er en FANTASTISK manager, skal jeg fortelle deg! Uten han ville Portsmouth ha vært i League One nå, ikke som et godt etablert PL-lag som ligger kun 5 poeng bak en Champions League-spot. Allikevel klager folk og sier at han har gjort en dårlig sesong, hva sier det om potentialet hans? Dessuten har han en bra fotballfilosofi, og er jævlig god på overgangsmarkedet. Husker 7-4 over Reading i høst forresten. Nydelig kamp.

Håper Redknapp blir manager, jeg, og jeg håper at han vil ha med seg Butt videre i tilfellet.
[/quote]

Orker ikke å ta hele oppgjøret med deg nå, men å si at Butt har vært god i år er regn og skjær løgn Olav. Han slår feilpasninger i hytt og gevær og begynner å merke tempoet. At han har vært vår beste på midten kan forstås i ditt utsagn, men hvis du tenker etter hvem vi egentlig ar brukt der i år:Smith,Barton og Butt(regner ikke Emre med da han ikke har fått nok muligheter), så er det kanskje ikke så rart. Det endrer ikke det faktum at han er elendig til tider, og bør byttes ut.
Og det med at Redknapp er FANTASTISK har jeg ikke krefter å diskutere engang, sitter bare å flirerer for meg selv her nå etter det utsagnet. Så jeg slenger meg på svaret Joakim ga deg. Gratulerer med dagen forresten Joakim, håper du får et greit resultat i gave.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 12. Jan. 2008, 10:17 »
Hvordan kan han være aktuell for denne kampen, når det nigerianske fotballforbundet sier at han er uaktuell? Han har jo ikke akkurat trent med Newcastle denne uken, hvorfor skulle han da være aktuell for morgendagens kamp?

For min egen del er jeg veldig glad jeg runder 25 år i morgen, og er opptatt med å feire meg selv, mens vi taper på OT. Kan anbefale alle andre å gjøre det samme. Skulle invitert hele forumet, om ikke vi hadde vært spredd over hele landet.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1212256,00.html

Sikter bare til det som blir skrevet på NUFCs offisielle sider...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 12. Jan. 2008, 13:26 »

Jeg ble mer provosert av deg, Romance. Nicky Butt har vært vår beste sentrale midtbanespiller denne sesongen, og det uten tvil! Tror det er du som ikke har fulgt med. Smith får være en annen sak, han er ubrukelig.

Og å kalle Redknapp for en klovn er idioti og lavmål. Han er en FANTASTISK manager, skal jeg fortelle deg! Uten han ville Portsmouth ha vært i League One nå, ikke som et godt etablert PL-lag som ligger kun 5 poeng bak en Champions League-spot. Allikevel klager folk og sier at han har gjort en dårlig sesong, hva sier det om potentialet hans? Dessuten har han en bra fotballfilosofi, og er jævlig god på overgangsmarkedet. Husker 7-4 over Reading i høst forresten. Nydelig kamp.

Håper Redknapp blir manager, jeg, og jeg håper at han vil ha med seg Butt videre i tilfellet.

Orker ikke å ta hele oppgjøret med deg nå, men å si at Butt har vært god i år er regn og skjær løgn Olav. Han slår feilpasninger i hytt og gevær og begynner å merke tempoet. At han har vært vår beste på midten kan forstås i ditt utsagn, men hvis du tenker etter hvem vi egentlig ar brukt der i år:Smith,Barton og Butt(regner ikke Emre med da han ikke har fått nok muligheter), så er det kanskje ikke så rart. Det endrer ikke det faktum at han er elendig til tider, og bør byttes ut.
Og det med at Redknapp er FANTASTISK har jeg ikke krefter å diskutere engang, sitter bare å flirerer for meg selv her nå etter det utsagnet. Så jeg slenger meg på svaret Joakim ga deg. Gratulerer med dagen forresten Joakim, håper du får et greit resultat i gave.
[/quote]

Gidda ikkje verte provosert av deg ein gang, det du skriv er for uskakleg til det.

EG har sett alle Newcastle-kampane denne sesongen, har du? Eg var og å såg Liverpool-kampen live(Faktisk aldri sett eit fotball-lag spela så dårleg).
Å sei at noken på Newcastle skal på hovudet ut av laget verte berre for dumt å sei! Det må vel du og skjønne?  Newcastle har vore veldig dårlege og ustabile denne sesongen, MEN Butt har vore ein av vore bedre spelarar, det er jo berre FAKTA. Eg likar innstilingen til Smith, og det trur eg alle managerar som har 10000 ganger meir peiling enn Fredrik, deg og meg gjer.

Kven skal spela då? Emre? det er jo som å spela i lotto, den karen er ALTFOR ustabil. Og verte altfor veik i ein slik kamp.

Kanskje vi skulle prøvd Butt og Emre samen?

Eg begynna bli lei denne Butt-debatten, så kanskje på tide vi gir oss snart...

Heller begynna fokusera på det positive(viss det er noke av det) og kampen ikveld. Som eg forresten skal sjå med dama og bror min ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 12. Jan. 2008, 14:11 »
Sitat fra: Romance
Gratulerer med dagen forresten Joakim, håper du får et greit resultat i gave.
Takk, Romance, jeg håper på det samme selv. Selv om Harry Redknapp allerede har gitt meg en fantastisk bursdagsgave. Den kom uventet, men godt :)

Når det gjelder Butt, så er han ikke håpløs. Han er ikke udugelig. Han har ikke vært helt elendig. Men JA, han har vært langt under pari i en del kamper. Ofte de kampene hvor han har vært nødt til å opptre som en playmaker. Det er selvsagt en rolle Butt overhodet ikke behersker, men det er nødig hans feil.

Som pasningslegger er kanskje ikke Butt den beste, men han er likevel god med ballen i beina. Han vinner ballen oftere enn han ikke gjør det, når han takler. Han får som regel plassert ballen i beina på nærmeste medspiller. Men når det er store avstander mellom spillerne på banen, så sliter han. Ikke så rart, kanskje, da han aldri før har vært nødt til å gjøre en slik oppgave. At Butt sliter med lange pasninger, og med mer krevende pasninger i stressede situasjoner, er ikke nødvendigvis et bevis på at Butt er en dårlig midtbanespiller. Butt har vært en av våre beste, selv i våre dårligste kamper denne sesongen. Han ble kåret til vår bestemann mot Portsmouth, og jeg ble enig etter å ha sett høydepunktene på TV på kvelden.

Men ja, Butt begynner å bli merket av tempoet. Han sliter med å holde følge i løpsdueller, og takler han i slike situasjoner ender det som regel opp med gult kort og motstanderen får frispark i farlig posisjon. Derfor bør vi i høyeste grad se på spillere som kan erstatte Butt etterhvert. Lassana Diarra er en av dem. Men inntil videre er Butt vår beste DM.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon