20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nolan neste mann inn?  (Lest 12102 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nolan neste mann inn?
« Svar #30 på: 09. Jan. 2008, 14:42 »
Han er en begrenset fotballspiller, men har en herlig innstilling!
Det begynner å bli nok av dem nå...

Ja, det begynner å bli jævlig nok. Alt for mange allerede. Begeret renner over hvis også Nolan kommer.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 09. Jan. 2008, 14:49 »
Hvis vi selger Emre og ersatter han med Nolan blir jeg misfornøyd. Vi har, som mange har sagt tidligere, mange slike typer som han og han har heller ikke prestert godt nok i de kampene i de kampene jeg har sett. Hvis Emre selges vil jeg ha inn en kreativ og passningsikkerspiller.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #32 på: 09. Jan. 2008, 20:21 »
Forhåpentligvis så bli Nolan glemt nå. Og så beholder vi Emre isteden.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 09. Jan. 2008, 22:58 »
Evt skaffe en som er bedre enn Emre. Forstår ikkje denne trua enkelte har på Emre, skulle tru han var Gud. Det er han ikkje, og har aldri vore, spesielt ikkje i Newcastle.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 09. Jan. 2008, 23:11 »
Eneste positive med å sparke Sam er at vi slipper å se Nolan i Newcastle drakt :)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 10. Jan. 2008, 00:39 »
Eneste positive med å sparke Sam er at vi slipper å se Nolan i Newcastle drakt :)

Ja takke faen for det, NOLAN, æsj.

Vi trenger et anker og en høyreving, da blir jeg fornøyd
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 10. Jan. 2008, 04:33 »
Evt skaffe en som er bedre enn Emre. Forstår ikkje denne trua enkelte har på Emre, skulle tru han var Gud. Det er han ikkje, og har aldri vore, spesielt ikkje i Newcastle.

Blir lett det når det kan brukes mot Big Sam....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 13. Jan. 2008, 16:34 »

Blir lett det når det kan brukes mot Big Sam....
Må du slappe av litt Kristoffer :) Emre har vært sårt savnet fordi vi har manglet kreativitet på midten og det vet du. Tror du vil finne ut at svært mange er enige i det. At Emre ikke har gjort det allverden med Newcastle er en ting, men han HAR vært savnet nettopp på grunn av egenskapene han har som spiller. Det har ingenting med Sam å gjøre. Sam skulle hatt mer tid han, men Emre burde fått flere sjanser.

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #38 på: 20. Feb. 2008, 17:20 »
Nolan hadde vært konge. målfarlig midtbane spiller, men minner meg alt for mye om Joey Barton.. så isåfall burde vi kvittet oss med Barton eller Geremi, eller no..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 20. Feb. 2008, 21:47 »
Skal vi ha inn Nolan er det nok Barton som må gå. Men Barton er vel yngre, og har et større potensiale enn Nolan etter min mening. Hvis han bare kan få roet seg litt ned (som jeg håper og tror han er i ferd med - ja jeg er naiv og godtroende), så er det ingen bedre skikket enn Keegan til å få frem det fantastiske potensialet som ligger i Barton. Han kan score flere mål enn Nolan, det føler jeg meg ganske trygg på. Og Barton skal på ingen måte erstatte Emre, da han ikke har Emres overblikk og pasningsferdigheter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon