20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nolan neste mann inn?  (Lest 12131 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nolan neste mann inn?
« Svar #15 på: 08. Jan. 2008, 14:01 »
Jeg føler vi allerede har flere "Nolan" spillere, både Smith og Barton er på mange måter lik Nolan i spillestilen. Hadde det ikke vært for at vi hadde de to så hadde jeg vært positiv, men nå ser jeg bare ikke poenget med å hente han.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 08. Jan. 2008, 14:06 »
Dersom Big Sams mål er å spille 4-3-3 kan jeg lett se det.
Barton-Diarra-Nolan
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 08. Jan. 2008, 14:38 »
Nja, skeptisk. Big Sam skal vel lage plass til Butt uansett, noko som er ufårstolig

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 08. Jan. 2008, 14:41 »
Butt er god, men ikke så god at han har krav på fast plass i hver kamp slik som det er nå. . Nolan håper jeg ikke kommer, Da kan vi heller satse ungt. . Tror 90% av Newcastle fansen ser at vi trenger kreativitet, men allikevel blir vi linket med Nolan og et evt. salg av Emre. . Uforstårlig. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 08. Jan. 2008, 16:17 »
Jeg mener ivertfall at

Butt-Nolan er bedre en :

Butt-Smith
Butt-Geremi
Butt-Faye

Derfor kan vi bare kjøpe for min del.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 08. Jan. 2008, 21:37 »
det er det helt klart men syns da vi skal legge lista litt høyere enn nolan. må håpe på enn yngre,raskere og mer offensiv midtbanespiller.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 08. Jan. 2008, 21:53 »
Tipper at folk hadde vært veldig for Nolan i sommer, og mener også huske mange foreslo at Big Sam allerede da burde signert Nolan.
Under Big Sam var Nolan en av de aller beste spillerne på Bolton, og en relativt målfarlig en også. Spennende signering vil det være.

Jeg var en av dem som var for å signere Nolan i sommer, men er litt mer skeptisk nå. Grunnene til det er at jeg synes vi trenger litt mer offensiv kraft på midtbanen etter at vi mistet Solano, Parker og Dyer til West Ham, og at vi mest sannsynlig også mister Emre, samt at jeg heller vil ha inn en spiller i god form fremfor en som har slitt hele sesongen med dårlige prestasjoner slik som Nolan har!

Men på den annen side så er det slike typer som Nolan Big Sam er god til å utnytte potensialet i, og klarer Big Sam å få Nolan i form igjen kjapt er nok han en mann som kan løfte laget oppover på tabellen! Han er en begrenset fotballspiller, men har en herlig innstilling!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 08. Jan. 2008, 21:55 »
Han er en begrenset fotballspiller, men har en herlig innstilling!
Det begynner å bli nok av dem nå...

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 08. Jan. 2008, 22:14 »
Tror nok at grunnen til at Nolan var bedre i fjor er Allardyce, så jeg vil gjerne se denne mannen i vår svarte og hvite drakt!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #24 på: 08. Jan. 2008, 22:26 »
Alt avhenger hva som skjer med Barton om jeg vil ha Nolan, akkurat samme i stil mener jeg.
Vi trenger ikke flere slike spillere, men vi trenger han vist Barton forsvinner.
Jeg vil heller se andre alternativer enn Nolan.
F.eks ja, Diarra, han er hjertelig velkommen i mine øyne..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #25 på: 08. Jan. 2008, 22:27 »
Haha.  :D
Men det er jo faktisk sant. Det siste vi trenger akkurat nå er vel en slik en?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 08. Jan. 2008, 22:54 »
Haha.  :D
Men det er jo faktisk sant. Det siste vi trenger akkurat nå er vel en slik en?
Ja, skjønner hva dere mener.
Barton, Nolan, Smith er jo omtrent helt like i spillestilen, så sånn sett vil vi ikke få særlig variert spill, men det betyr ikke at motstanderne vil få det enkelt for det om!!

En midtbane bestående av Barton - Diarra - Nolan er jo i seg selv ganske sterk! Men det innebærer jo selvfølgelig å få dem i form, og ut av fengsel!!  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 08. Jan. 2008, 23:21 »
Syns det kommer an på hvordan vi skal spille. Men Big Sam vil vel i det lange løp spille 4-3-3, og da trengs det indreløpere som i tillegg til å ha offensive egenskaper, også innehar defensive egenskaper samt er god til å jobbe. Barton er en slik spiller som i form er en arbeidsmotor men samtidig er en god pasningslegger. Nolan er kanskje litt mer Lee Bowyer, men fortsatt ikke noen udugelighet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Jan. 2008, 05:12 »
Nolan å Barton = 99% likt, den ene prosenten som jeg ikke regner med? Skal ikke være alldeles vanskelig å gjette seg til.
Ja, vist vi skal spille 4-3-3 trenger vi 2 slike spillere, rundt en kreativ strateg på midten, som kan forsyne de spillerene foran med baller.
Vist Sams plan er å spille 4-3-3 tror jeg Owen forsvinner, har vi spilt 4-3-3 med Owen i år? Ikke som jeg kan ta igjen.

Å vist den er hans hensikt med å spille 4-3-3 så blir enten Owen-Martins-Duff-Zoggy- Milner-Viduka-Smit-Carroll overflødig. Hvem skal vi da selge?
Siden disse skal kjempe om 3 plasser ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. Jan. 2008, 13:43 »
Ganske interessant lesning blant mange av Bolton fansen mht til en eventuell overgang for Nolan. Majoriteten ønsker å bli kvitt fyren, noe som er ganske alarmerende tatt i betraktning at Bolton har om mulig slitt enda verre enn oss denne sesongen.

Eksempelvis denne : "Please let this rumour be true"

http://www.bolton.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=95552

Lurer på hva vi skal med en spiller som ikke engang er ønsket i en klubb som Bolton