20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nolan neste mann inn?  (Lest 12136 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Nolan neste mann inn?
« på: 08. Jan. 2008, 09:37 »
Hadde dette vært for 1 år siden hadde jeg sagt ja takk, men er mer usikker nå etter at Nolan heller har hatt en svak sesong i Bolton drakta. Mulig Big Sam klarer å få han tilbake til gamle  høyder.

http://www.theboltonnews.co.uk/wanderers/wanderersnews/display.var.1948478.0.sam_lines_up_nolan_swoop.php
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nolan neste mann inn?
« Svar #1 på: 08. Jan. 2008, 09:55 »
Synes £5 millioner høres mye ut om Teamtalk har rett her. Synes £3 millioner høres mer fornuftig ut.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 08. Jan. 2008, 10:24 »
dette er totalt absurd. mannen er totalt ubrukelig og hans ambisjonsnivå tilhører middelmådigheten. dette kan være snakk om tidenes mest stusselige signering etter fumaca da.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 08. Jan. 2008, 10:52 »
Hæ? Veit du ken det e snakk om egentlig? Nolan er helt klart blandt Boltons beste spelarar.

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 08. Jan. 2008, 11:00 »
ja nettopp. han kan gått være en av boltons beste spillere, men det betyr ingen verdens ting. mannen er en middelmådig midtbanespiller og det er ikke det vi trenger nå. og godeste nolan har vel ikke akkurat imponert til nå i sesongen.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #5 på: 08. Jan. 2008, 11:07 »
Detta er en intresang signering.Nolan er helt klart en av Boltons beste spillere.Han er så absolutt ingen dårlig spiller og på sitt beste en type midtbane spiller jeg har sansen for.Fysisk og hardarbeidende i spillestilen.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 08. Jan. 2008, 12:02 »
Hva faen er det som skjer på forumet? Enkelte er så negative at jeg blir kvalm. I sommer ville alle her inne jublet for Nolan, nå har både han og Big Sam slitt og da er han plutselig en dårlig spiller?
Kevin Nolan har bevisst at han er en meget god midtbanespiller, han er en harding men scorer også flotte mål.
an sparker ikke Bobby Robson??

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 08. Jan. 2008, 12:26 »
Kevin Nolan er ikke hva vi trenger nå, og spesielt ikke for 5 millioner pund. Jeg blåser i om enkelte syns det høres negativt ut, men Nolan har slitt i Bolton denne sesongen. Han er ikke spesielt kreativ, han er ikke en playmaker type.. har vi ikke nok hardtarbeidende midtbanespillere fra før? Irriterende transfernytt så langt i januar

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 08. Jan. 2008, 12:28 »
Selvom jeg er en av de som støtter Sam så er jeg enig i at Nolan er en spiller jeg helst ikke vil ha til Newcastle per dags dato.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 08. Jan. 2008, 12:39 »
Nolan-Barton tror jeg kan være gode nok defensivt til å kunne spille sammen sentralt, offensivt er begge gode. Jeg er ikke imot av et kjøp av Nolan. Vi trenger også spillere som scorer mål.

Given
Beye-Taylor-Faye-N`Zogbia
Milner-Nolan-Barton-Duff
Smith-Owen

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 08. Jan. 2008, 12:42 »
Det er jeg enig i, men da burde vi ha fått en spiller som skorer mer enn Nolan. 34 mål på over 200 kamper er ikke VELDIG bra, men brukbart. Jeg mener uansett han er en helt feil type spiller vi burde kjøpe nå, men han er vel en typisk Sam spiller. Kan ikke si at jeg liker dette her....

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 08. Jan. 2008, 12:46 »
Big Sam må kjøpe de typene han mener passer best inn i hans måte å spille fotball på. Nolan passer nok bedre inn i den fysiske spillestilen Big Sam legger opp til enn Emre, og det er nok mye av grunnen til at han er interessert.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 08. Jan. 2008, 13:02 »
Det skal jo også sies at av de 34 målene, så har mange av dem kommet på straffer da han tok alle Boltons straffer inntil Speed tok over den jobben.

Synes ikke han er noe spesielt. Høy pris for noe vi har fra før av.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 08. Jan. 2008, 13:35 »
Har ikke sett for mye av han. Er han god deffensiv? Faye er jo den eneste spilleren sam har kjøpt fra Bolton og han har jo hvertfall vært bra så kanskje han Nolan også kan være et godt kjøp...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 08. Jan. 2008, 13:52 »
Tipper at folk hadde vært veldig for Nolan i sommer, og mener også huske mange foreslo at Big Sam allerede da burde signert Nolan.
Under Big Sam var Nolan en av de aller beste spillerne på Bolton, og en relativt målfarlig en også. Spennende signering vil det være.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida