20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Signeringer i januar  (Lest 4602 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Signeringer i januar
« på: 07. Jan. 2008, 13:50 »
Foerste signering i dag tidlig. 17 aar gamle Ben Tozer fra Swindon signerte en 4 og en halv aars kontrakt i dag tidlig.

Kommer det noen mer erfarne spillere snart?

braegg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Signeringer i januar
« Svar #1 på: 07. Jan. 2008, 13:55 »
Herlig at vi satser ungt! Denne Tozer virker meget spennende.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1208518,00.html

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 07. Jan. 2008, 20:07 »
Morsomt at også newcastle henter inn spillere for fremtiden. Håper vi får en off.midtbane siden det ser ut som om Emre er på vei bort. Får håper at det ikke er han idioten i Bolton men en med litt høyere klasse.
"The first 90 minutes are the most important"

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 07. Jan. 2008, 20:48 »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. Jan. 2008, 21:02 »
Baheng er vel så å si klar. Det har han vært siden oktober.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. Jan. 2008, 21:08 »
Må si jeg liker måten vi handler spillere om dagen. Måtte vi bare få det beste ut av dagens stall også
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07. Jan. 2008, 22:33 »
Baheng virker da lovende han, men finner ingen statistikk på ham...sikkert fordi at han er så ung at han ikke har spilt så mange kamper.....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07. Jan. 2008, 22:38 »
Le Havre er vel ikke så mye kjent for sine resultater på fotballbanen, er de det da? Le Havre er og har alltid vært en talentfabrikk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. Jan. 2008, 23:29 »
Nzogbia kom fra Le Havre? Og gjør ikke Lassana Diarra det også? Let's bring them together;)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07. Jan. 2008, 23:37 »
Ja, dette blir spennende tilvekster, endelig kommer talentene denne veien virker det som...
Skal bli spennende å følge utviklingen deres, iallefall når sistemann er klar.. Håper vi kommer til å ligge såpass langt foran de andre klubbene i scouting arbeidet, at vi kan fange de opp..
Jeg er ikke for som f.eks topplagene gjør, kjøper talenter i 14-16 års alderen for 4 mill pund pluss, det blir feil....
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #10 på: 07. Jan. 2008, 23:49 »
Håper at vi ikke "glemmer" de talentene vi har.
Tenker mest på Edgar og Carroll. Men vi har andre gode spillere også.
For all del, moro at vi handler disse talentene. Men vi må la alle få spille. Carroll kunne fått mer enn 4min i går, og slik.
Men har ikke noe i mot at vi kjøper talenter, bare vi bruker våre egne også :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. Jan. 2008, 23:59 »
Greit at vi signerer unge spillere, men slik ståa er idag vil jeg gjerne se noen som kan gå rett inn å forsterke førstelaget også! Tenker spesielt på midtbanen, vi mistet jo Dyer, Parker, Solano i sommer og mest sannsynlig forsvinner Emre også nå. Da holder det ikke at Barton som er erstatteren kan spille et par kamper mens han har perm.....
Synes vi generlt sett har svak sentral midtbane!!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #12 på: 08. Jan. 2008, 01:42 »
Skal jeg være ærlig, synes jeg vi faktisk har et generelt dårlig lag. Tynn stall, og ekke flust med kvalitet.
Milner, Duff, Zoggy, Faye, Beye, Given og Emre synes jeg holder meget bra standard. Kanskje også Enrique. (Glemt noen?)
Owen, Viduka, Martins, Barton, Butt, Smith er noen av mange som er veldig avhengig av å ha dagen. Og det har de skjeldent (aldri?) samtidig. Roz og Cacapa kan vel tas med der også.
Vet det er en del som sikkert reagerer på det jeg sier nå, men slik ser jeg det. Og det hjelper oss dårlig at vi henter inn spillere som har potensialet til å bli gode. Noe det ikke er helt sikkert at de blir. For all del, mener ikke å være ufattelig negativ her nå. Men som Frode sier; vi trenger forsterkninger. Dyer var i mine øyne ikke det store tapet, men hvertfall Solano og Parker burde vi ha erstattet bedre. Midtbanene er svak, men det synes jeg at forsvaret er også. Elr, om ikke svak, så altfor tynt med kvalitet. Beye-Faye-Tayls-Enrique er vel egentlig et bra forsvar for øvre del av tabellen, men back-up i Roz,Cacapa og Carr ekke bra nok synes jeg.
Hadde vi fått inn Brown og Ben-Haim hadde vi styrket forsvaret betraktelig.
Midtbanen har jeg ingen navn pr. dags dato som jeg ser realistisk. Kanskje Nolan. Men skulle ønske vi fikk Reo-Coker. Ikke noe ekstraordinært ved han, men vi vet hva vi får, og han er hurtig til beins. En bedre utgave av Butt kanskje?
Men Sam har vel ikke all verdens tillit lenger, og dermed ikke full tilgang til pengesekken. At han får inn en del spillere, tviler jeg ikke på. Men la hvertfall noen av dem være gamle nok til å ha førerkort da. Så hvorfor ikke satse på nogenlunde trygge kort, som Brown og Ben-Haim?

------------Given------------
Beye-Faye/Brown/Tayls/Ben-Haim-Enrique
Milner-Barton/Emre/Nolan/++-Duff/Zoggy
------Martins/Owen/Carroll/Hunt-----

Dette er en lag jeg gjerne ville sett. Er ikke så mange utskiftninger der, men de to "++" er for to nye sentrale midtbanespillere. Hunt på topp er Aaron Hunt fra Werder Bremen. Ung spiss, som også kan spille venstre ving.
Har ikke sett all verden av han, men det jeg har sett, er bra.

Dette var den eneste filmen jeg fant av han. Så ikke så mye gjennom da :P
« Siste redigering: 08. Jan. 2008, 01:48 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 08. Jan. 2008, 12:12 »
Om ryktene om Defoe stemmer bør vi prøve å henta han snarest. Meget undervurdert som har alt Martins har, og det meste Martins ikkje har.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 08. Jan. 2008, 14:51 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1209572,00.html

Baheng er mer enn bare klar, han gjør sin debut for reservelaget når de møter Mackems i kveld!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida