20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Parker til Tyneside?  (Lest 33564 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #105 på: 15. Juni 2005, 15:54 »
Ellers så får du bare holde på med jegvilmenemotsattavalleandre oppleget ditt. Har lagt merke til at det ikke bare er jeg som mener dette.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #106 på: 15. Juni 2005, 15:56 »
Om jeg skal holde med spansk fotball må jeg da også skifte favoritt lag..

Kommer litt tilbake til den gangen du begynte med Rene Descartes: " Cogito, ergo sum "..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #107 på: 15. Juni 2005, 15:59 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Ellers så får du bare holde på med jegvilmenemotsattavalleandre oppleget ditt. Har lagt merke til at det ikke bare er jeg som mener dette.

Hmm, at jeg ikke mener at Parker er god nok for Newcastle er vel ikke akkurat noe nytt.. Men at jeg mener det motsatte av alle? Snakket ikke du om å lese i trådene??
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Parker til Tyneside?
« Svar #108 på: 15. Juni 2005, 16:00 »
Sitat fra: "Mushans"
Jepp.. Jeg vil at Newcastle skal spille fin fotball med spillere som kan gjøre det lille ekstra med ballen! Kanskje er det for mye å foralnge, men dette er i alle fall den fotballen som tiltrekker meg mest. Derfor liker jeg spillere som har dette inne..

Hvem som scorer målene er ikke så viktig..

Hvorfor ikke holde seg til spansk fotball hvor det er mest skuespill og triksing? Fysikk og taklinger er et fremmedord i den ligaen. At spanske lag er på vei ned så vi i årets CL.

Mushans skrev:
Ikke nok med å gi meg meninger jeg ikke har, skal du nå også velge hvilket lag jeg skal holde med?

Har jeg nevnt lag? Hva med å lese før du svarer.

altså, her må jeg si meg enig med Mushans. Skjønner ikke hvorfor du(Asbjørn) gikk til angrep på han her. Er det ikke det som tiltrekker deg, fin fotball og show? eller er du en tørrpinne som mener at newcastle skal spille kick and run?  Teknikk, triksing, litt ekstra er ikke å forakte i fotballen er det vel? så jeg stiller deg spm Asbjørn, hva ser du etter i fotball? Visst det er Fysikk og taklinger du ser etter, så kan du gå å se en norsk 4-5. div fotball.

Og jah det høres ut som om du prøver å få han til å holde med en annen liga her, visst du leser litt mellom linjene.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #109 på: 15. Juni 2005, 16:02 »
mushans ...Ka feila deg??

Hoset e ikje go nok for det norska landslage ein gong, mens Parker va inne i varmen sjå det Engelske Landslaget. Å på det laget vett adle kim så rejere på midten, nemligt Gerrard, Lampard osv....!

At folk gidda bry seg om dei tåplige innleggene dine fatta eg ikje, sånne så meg. For det e så domt at eg må le!

Tippa Parker for nommer 11 itte Paddy eller 18 itte Aaron. Håpa ikje han får 5 jaffal, e så tåpligt med midtbanespelerar me nommer onda 6. Syns eg.

Takk for du kom Parker, og lykke te!
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #110 på: 15. Juni 2005, 16:06 »
Hva er som feil meg? Nei, si det.. Hva får deg til å spørre?

Hoseth ikke bra nok for det norsk landslaget? Hmm, hva med å sjekke hvem som har startet mest kamper under Hareide? Da finner du kanskje ut noe annet...

Nå er det ikke snakk om Hoseth opp mot Parker.. De er forskjellige spiller som spiller i forskjellige posisjoner.. Og prisen på en skadeforfulgt 80-modell virker skremmende..

Vi får håpe at Emre får nummer 5.. Så den blir nok ikke gitt!

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #111 på: 15. Juni 2005, 16:14 »
Hoseth hadde jeg sett på som et bedre kjøp ja.. Kan i alle fall å dra av en mann eller sette en annen spiller i scoringsposisjon.  Noe Parker ikke engang kan gjøre på trening.

Hoseth for £2m.. Ja takk! Parker for £6.5.. Tappekjøp

Hehe, herregud for noe sludder. Pingla Hoset er ikke god nok for PL. Han gir heller aldri 100% på banen, noe som er et must om man skal lykkes i en så tøff liga som PL. Så du i det hele tatt Parker i aksjon for Charlton mens han var der? Jeg tror du ville hatt et litt annet syn på karen dersom du hadde fått med deg det.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #112 på: 15. Juni 2005, 16:20 »
Hoseth gir ikke alt? Hmm, tenk om han kunne gitt alt da.. Blir årets spiller på nordens beste lag uten å gi 100%.. For en spiller vi har i ermet!

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #113 på: 15. Juni 2005, 16:26 »
Hoseth gir ikke alt? Hmm, tenk om han kunne gitt alt da.. Blir årets spiller på nordens beste lag uten å gi 100%.. For en spiller vi har i ermet!

I den danske serien ja. Det er stor forskjell på dansk SAS liga og de store europeiske ligaene. I PL ville han falt gjennom, tro meg. Det er jo heller ikke uten grunn at ingen europeiske toppklubber er ute etter Hoset. Han har vært elendig på landslaget i det siste, og virker mer opptatt av å pleie håret sitt enn å spille fotball. Han er vel det nærmeste en norsk spiller kommer uttrykket "primadonna".

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Parker til Tyneside?
« Svar #114 på: 15. Juni 2005, 16:30 »
Sitat fra: "Souey"

I den danske serien ja. Det er stor forskjell på dansk SAS liga og de store europeiske ligaene. I PL ville han falt gjennom, tro meg. Det er jo heller ikke uten grunn at ingen europeiske toppklubber er ute etter Hoset. Han har vært elendig på landslaget i det siste, og virker mer opptatt av å pleie håret sitt enn å spille fotball. Han er vel det nærmeste en norsk spiller kommer uttrykket "primadonna".

Hvem vet, hoseth kunne blitt god i premier league, eller så kunne han blitt en flopp. Men dette er bare spekulasjoner. Men som sagt vi trenger flere spillere som kan legge assist og skåre mål, parker ligger vel ikke helt i denne kategorien? han er nok mere en stabil midtbanespiller.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #115 på: 15. Juni 2005, 16:49 »
Det artige er at enkelte ikke fostår at man bør ha forskjellige spillertyper på midtbanen.

Selvsagt har jeg sansen for teknisk gode spillere som både kan dribble og slå tunneller, men en midtbane kan ikke bare ha slike spillere. Vi må også ha sterke defensive spillere på midtbanen.

Når man så pingla Hoseth i sist landskamp så kan man bli redd over at noen i det hele tatt kan nevne han som et mulig kjøp til Newcastle. Skulle tro en slik person var Sunderland supporter. Er ikke alltid jeg er enig med Erik Soler, men kunne ikke vært mer enig i kritikken av Hoseth. Det samme har jo Hareide og mange andre eksperter sagt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #116 på: 15. Juni 2005, 16:56 »
Nå er det ingen hemmelighet at Souness ikke liker spillere som slår en tunnel eller raider siden.. Smått utrolig at han skal ha 11 krigere på banen. Det er vel heller her problemet ligger. Ondskapen tåler ikke at noen spillere har flere offensive enn defensive krefter i kroppen!

Han har jo i tur og orden solgt slike spillere. Beardo i Liverpool, Duff i Blackburn og nå Robert i Newcastle.. Vi vil nok ikke se show-fotball på St. James` Park så lenge denne mannen er sjef for The Magpies!

Mushans som savner King Kevin og Sir Bobby=(

PS! Rart at Hareide er kritisk til Hoseth, men alikevel er Magne den spilleren som har spilt flest kamper under Åge..

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Parker til Tyneside?
« Svar #117 på: 15. Juni 2005, 17:00 »
Det artige er at enkelte ikke fostår at man bør ha forskjellige spillertyper på midtbanen.

Selvsagt har jeg sansen for teknisk gode spillere som både kan dribble og slå tunneller, men en midtbane kan ikke bare ha slike spillere. Vi må også ha sterke defensive spillere på midtbanen.

Når man så pingla Hoseth i sist landskamp så kan man bli redd over at noen i det hele tatt kan nevne han som et mulig kjøp til Newcastle. Skulle tro en slik person var Sunderland supporter. Er ikke alltid jeg er enig med Erik Soler, men kunne ikke vært mer enig i kritikken av Hoseth. Det samme har jo Hareide og mange andre eksperter sagt.

Helt enig i alt du skriver i dette innlegget, Asbjørn! Kunne aldri tenkt meg å se Hoseth i Newcastle-drakt! Latterlig å ikke gi alt man har når man har fått æren av å spille landskamp for landet sitt! Det er nesten så han ikke fortjener en ny sjanse etter det jeg så mot Sverige. Det er greit nok å ha en dårlig dag, men innsatsen skal alltid ligge i bunn.

Gidder ikke engang kommentere/bry meg om Mushans' innlegg om vår nye midtbanemann. Du får se til høsten;)
Howay the lads!!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #118 på: 15. Juni 2005, 17:05 »
Hadde blitt et bra forum om alle skulle fulgt samme prinsipp.. Er jeg uenig, så svarer jeg ikke!=)

Hadde samme menig om Butt, og ble også da latterlig gjort.. Så jeg grur meg til høsten ja.. Newcastle NOK ENGANG i bunnen!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #119 på: 15. Juni 2005, 17:10 »
Nå er det ingen hemmelighet at Souness ikke liker spillere som slår en tunnel eller raider siden.. Smått utrolig at han skal ha 11 krigere på banen. Det er vel heller her problemet ligger. Ondskapen tåler ikke at noen spillere har flere offensive enn defensive krefter i kroppen!

Han har jo i tur og orden solgt slike spillere. Beardo i Liverpool, Duff i Blackburn og nå Robert i Newcastle.. Vi vil nok ikke se show-fotball på St. James` Park så lenge denne mannen er sjef for The Magpies!

Mushans som savner King Kevin og Sir Bobby=(

Når det gjelder Duff så ble han solgt mot Souness sin vilje. Souness har tidligere sagt at det ville vært en drøm å fått Duff til Newcastle, og han ville vært den første som hadde lagt inn bud om Jose ikke ville ha Duff i klubben lenger. Ellers så er Duff meget god både offensivt og defensivt. Hadde vi vunnet noe med King Kev og Sir Bobby så greit for meg, men når ikke de har klart det etter å ha brukt sinnsykt med penger, så er det på tide å prøve noe nytt. Ganske utrolig men King Kev var manager i 13 år uten å vinne noe som helst. Det etter å ha vært den manageren som nesten  har brukt mest penger. Hadde han brukt 20% av pengene på forsvarspillere, mens han var manager i NUFC hadde vi nok vunnet noe.