20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Parker til Tyneside?  (Lest 33544 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #15 på: 06. Juni 2005, 13:16 »
Parker er bra men håper dette blir siste sentrale mitbanespilleren me hentar på ei god stund.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #16 på: 06. Juni 2005, 13:32 »
Nja, kan godt hive med Emre, så tror jeg vi sier at det dermed er nok. Er Emre best gjennom midten eller på vingen forresten?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Parker til Tyneside?
« Svar #17 på: 06. Juni 2005, 14:25 »
Vil tro han er best sentral, etter de kampene jeg har sett av han... Parker vil være en meget god signing... Men vi trenger fortsatt spisser og kanspillere...
Howay the lads!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #18 på: 06. Juni 2005, 14:30 »
Benayoun er en spiss og kantspiller, og blir nok tiltenkt Laurent Roberts venstrevingplass dersom han kommer. icNewcastle skriver i dag at Benayoun selv er mest hypp på Newcastle av alle klubbene som vistnok skal være etter ham. Newcastle var å så på ham mot Irland under 2-2 kampen, en kamp der Benayoun vel laget straffe og skisserte et mål?
Dessuten ser jeg på Dyer som spiss etter hans gode fremgang forrigesesongen blant annet på stabilitet og ikke minst avslutninger etter gode råd fra goalgetter Saunders. Og Souness har signalisert at Dyer vil bli å finne i en angrepsrolle fremover. Det er jeg meget fornøyd med. Dessuten håper jeg fortsatt på Robbie Keane.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #19 på: 06. Juni 2005, 18:03 »
Litt av en potet denne Dyer-gutten vår. Han har spilt back i Ipswich, han har spilt ving, spiss og sentral midtbane i Newcastle. Skal vi snart bruke han som stopper og keeper også, kanskje?

Dyer er best å ha i en litt hengende spissrolle, tror jeg. Og jeg ser på Dyer som mer tilrettelegger enn goalgetter. Og jeg mener Saunders først og fremst må konsentrere seg om å coache Ameobi, så han blir den goalgetteren han har potensial til. Robbie Keane bør så avgjort komme. Vi trenger en gjennombruddshissig og målfarlig spiss, i og med at Bellamy forhåpentligvis fordufter.

Og hva angår Parker så er det bare å håpe, håpe, håpe. Gud bedre, jeg vil bli happy om gutten signer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
Parker til Tyneside?
« Svar #20 på: 06. Juni 2005, 18:08 »
Parker er god, litt ung, rask, og ikke minst....en super innerside....

Lars - god innerside

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #21 på: 06. Juni 2005, 23:20 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Nja, kan godt hive med Emre, så tror jeg vi sier at det dermed er nok. Er Emre best gjennom midten eller på vingen forresten?

Han er venstrebent og kan brukes på vingen. Er ingen klassisk kantspiller og passer best sentralt på midtbanen. Gjør likevel ikke skam på seg som venstreving, men han kjøpes som et alternativ sentralt.

Sitat fra: "Joakim"

Litt av en potet denne Dyer-gutten vår. Han har spilt back i Ipswich, han har spilt ving, spiss og sentral midtbane i Newcastle. Skal vi snart bruke han som stopper og keeper også, kanskje?

Dyer er best å ha i en litt hengende spissrolle, tror jeg. Og jeg ser på Dyer som mer tilrettelegger enn goalgetter.

Ja, en hengende spissrolle passer Dyer godt. Eventuellt på høyrekanten. Dyer er i alle fall en som kan benyttes i mange posisjoner uten han gjør det særlig dårligere. For hans egen skyld så er det kanskje best å sette han i en fast rolle. Når du snakker om potet, mener å huske en Kongsvingerspiller som hadde blitt brukt overalt på banen i Kongsvinger untatt som keeper. I hans siste kamp for Kongsvinger fikk han noen minutter som målvakt for å oppfylle det "målet". Husker ikke navnet, men dette var vel på midten av 90-tallet.

Sitat fra: "Jokke"

Og hva angår Parker så er det bare å håpe, håpe, håpe. Gud bedre, jeg vil bli happy om gutten signer.

Håper også at han signerer. Men om Chelski skulle miste retten til å signere spillere i dette transfervinduet(Arnesen-saken) så kan man nok glømme Parker. Ellers så virker Everton å være meget interessert i Parker.

Sitat fra: "Mushans"

Du kan da ikke kalle en mann på 25 år for talent! At han har talent er noe annet.. Jeg vil ikke ha Parker nei, men det hadde ingenting med saken å gjøre..

Han kan vel fortsatt være et talent. Siterer min fremmedordbok på dette punktet:høy medfødt begavelse, fremstående anlegg i bestemte retninger . Parker har talentet, og har vist det i Charlton, men Jose foretrekker Frank og Claude.

Parker har foreløpig ikke fått ut potensialet sitt helt enda. Han var på god vei i Charlton, men så lokket rubler og enda mer rubler et annet sted i London. Ferdighetene er i aller høyeste grad tilstede, og får han mye spilletid så vil jeg kanskje si at Parker er like god om 2-3 år som det Lampard er i dag. Lampard var ikke noe særlig bedre for 3 år siden enn det var Parker var på samme tidspunkt i Charlton. Men, Parker trenger da en manager som vet å bruke han riktig, og det tror jeg ikke at Newcastle har i dag. Som Lampard så har Parker ingen ekstreme ferdigheter, men han har litt av alt. Får man Parker for sånn omtrentelig £ 5M så bør man absolutt slå til.
Carr har altfor få landskamper for England!

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #22 på: 07. Juni 2005, 08:54 »
Dette e ein smell hvis de får d gjønå! typisk at dette komme t å skje.
Parker t spurs?
http://www.dagbladet.no/sport/2005/06/07/433980.html
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #23 på: 07. Juni 2005, 10:11 »
Faen jævla Chelski, hva er det med Abramovtish og ledelsen der borte, kanskje man kan kjøpe og bestikke alt og alle i Russland, men ikke i England, eller tydligvis kan man det!!

Det er så jeg blir møkkasinna! Er nesten som at Chelski rykker oppover på hat-lista mi!!

Bjørn - juks å fanteri
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #24 på: 10. Juni 2005, 19:17 »
Saksa fra seriøse nufc.com:
Magpies boss Graeme Souness may soon get the breakthrough in the transfer market that his Tyneside career may well depend on, as the saga of Scott Parker nears completion - in our favour.

It's understood that a fee has now been agreed with Chelsea and personal terms have also been accepted by the 24 year-old midfielder.

And crucially, the player himself does apparently fancy the gig - dashing the hopes of three other Premiership clubs who were happy to meet the asking price.

Precisely when the announcement that the deal has been concluded will be is unclear - whether it'll come before Monday's 5pm season ticket deadline remains to be seen.  

Dette er lovende :D

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Parker til Tyneside?
« Svar #25 på: 10. Juni 2005, 22:38 »
Dette er helt glimrende. Et godt kjøp tidlig på sommeren.

Jeg skrev faktisk tidligere at vi burde hente han. Kanskje Souness har lest det?
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #26 på: 11. Juni 2005, 03:08 »
Sitat fra: "Mack"
Dette er helt glimrende. Et godt kjøp tidlig på sommeren.

Jeg skrev faktisk tidligere at vi burde hente han. Kanskje Souness har lest det?

Sannsynligvis, han hadde aldri i verden klart å komme på det selv. :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #27 på: 11. Juni 2005, 16:48 »
Dersom nyheten om en Parker overgang er å finne på nufc.co.uk i løpet av kvelden/nærmeste dagene blir jeg hoppende glad!
Det er en spiller som, når i form, kan styre enhver midtbane i PL til å prestere bedre både offansivt og defansivt! Det jeg så av ham da han var i Charlton var jo strålende, og tiden i Chelski før Makelele begynnte å storspille var jo også Parker kjempebra....

La oss bare håpe da at han ikke blir skadet med en gang han kommer hit, eller ikke finner seg til rette under GS' sitt styre...men, ingenting er jo offiselt enda, så man kan vel bare krysse fingrene enn så lenge, å ikke ta sorger på forskudd...:)

Bjørn - overskudd
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Lazze

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #28 på: 12. Juni 2005, 12:34 »
Rart at det ikke har blitt skrevet noe om Parker de siste 2 dagene... Noe som vet noe om hvordan det ligger an?
azze Eric - Nufc4ever

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #29 på: 12. Juni 2005, 13:02 »
Sitat fra: "Lazze"
Rart at det ikke har blitt skrevet noe om Parker de siste 2 dagene... Noe som vet noe om hvordan det ligger an?

>> Scott Parker ventes til Newcastle på mandag (http://newutd.com/index.php/archives/2005/06/10/breaking-scott-parker-skal-vaere-klar-for-newcastle/)