20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Parker til Tyneside?  (Lest 33521 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #30 på: 12. Juni 2005, 14:01 »
SCOTT PARKER will arrive at Newcastle United on Monday for a medical after agreeing personal terms over a £6.5m switch to Tyneside, writes PAUL FRASER.

The Chelsea midfielder has been courted by manager Graeme Souness for a number of weeks and looks to have chosen Newcastle ahead of two other suitable employers.

Both Everton and Tottenham have been in the hunt for Parker's signature but a mixture of finance and ambition looks to have sealed the move to St James' Park.

Despite Everton's inclusion in next season's Champions League they are believed to have been unable to match his wage demands - the player reportedly earning £55,000 a week at Chelsea.

Tottenham would have gone closer than the Toffees to that figure but their row with the Blues over the switch across London of sporting director Frank Arnesen has complicated matters.

Now Newcastle are the first to have reached agreement with Parker and he is ready to undergo a medical after the weekend and put pen to paper on a lucrative deal - despite the player being a boyhood Spurs fan.

Tottenham are not thought to have given up hope but it looks too late for the White Hart Lane board to change the 25-year-old's mind.

Parker's arrival looks to be Souness' first addition of the summer and he is also working on a deal to bring Turkish midfielder Emre to the club.

But Blackburn last night instead that Aussie Brett Emerton has not been targeted by Newcastle.

Rovers chief executive John Williams said: "We've had no contact whatsoever from anyone at Newcastle United regarding Brett Emerton."

http://www.thisisthenortheast.co.uk/the_north_east/sport/football/newcastle/news/110605.html
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #31 på: 12. Juni 2005, 15:27 »
Husker tiden rett før Chelski hentet Parker, da hadde jeg drømmer om å se han i svart og hvit. Han var helt utrolig god og spilte som en helt for Charlton.

Nå ser det ut som den drømmen kan gå opp.

David - *håper*
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Parker til Tyneside?
« Svar #32 på: 12. Juni 2005, 15:55 »
Ja, da ser det ut til at vi har vunnet kampen om Scott Parker fra Chelskij. £6.5 mill er han nok verdt, i mine øyne. Spilte meget godt i Charlton og gjorde også flere gode kamper på "Brua", helt til Makelele slo på tenninga.

Men føler meg ikke for sikker ennå. Vil se bilde av han med Newcastle-drakt i hendene først. Men han blir uten tvil en meget god forsterkning, da han kan spille godt både offensivt og defensivt, samt score mål.

Moods - Parkèr her!
Howay the lads!!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #33 på: 13. Juni 2005, 01:38 »
1 kamp fra start i seren og 4 som bytter i 76., 76. og 82. minutt forrige sesong.. 7 kampa fra start og 4 som bytter i 03\04..

Dette lukter en ny Nicky Butt.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Parker til Tyneside?
« Svar #34 på: 13. Juni 2005, 01:45 »
Sitat fra: "Mushans"
1 kamp fra start i seren og 4 som bytter i 76., 76. og 82. minutt forrige sesong.. 7 kampa fra start og 4 som bytter i 03\04..

Husk på at han spiller/spilte på Chelsea, ikke Jotun / Årdalstangen 2. Når en så fantastisk spiller som Makelele tjener sine penger i samme klubb og så og si aldri er skadet eller suspendert, skal det godt gjøres å ta hans plass.

Hvorfor ikke ta med statsen hans fra sesongen han var gud i Charlton?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #35 på: 13. Juni 2005, 01:52 »
Finner ingen på Charlton som er gode nok for et lag som skal kjempe om seriegullet..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Parker til Tyneside?
« Svar #36 på: 13. Juni 2005, 03:13 »
Finner ingen på Charlton som er gode nok for et lag som skal kjempe om seriegullet..

Nei, det er det per dags dato ikke på Newcastle heller. Vi må først tenke på å klare å kvalifisere oss til UEFA-cupen og CL gjennom ligaen før vi begynner å prate om å kjempe om seriegull. Det er helt urealistisk per dags dato. Parker er ikke Charlton-spiller, så det er kanskje ikke så rart at du ikke finner ham der uansett om det var det som var meninga med innlegget ditt.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #37 på: 13. Juni 2005, 12:29 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=15625512%26method=full%26siteid=50081%26headline=united%2ds%2dscott%2dto%2dwait%2dfor%2dblues-name_page.html

United's Scott to wait for blues Jun 11 2005

By Alan Oliver, The Evening Chronicle

Chelsea are keeping Newcastle United waiting in their bid to sign the Blues' midfielder Scott Parker.

But at least United are making some headway in their attempt to sign Turkish midfielder Emre from Inter Milan.

However, reports that United have agreed a fee with Chelsea for Parker are a trifle premature. Newcastle have bid £6.5m for the former Charlton player but it has not been accepted by Chelsea.

Chief executive Peter Keynon has been in Italy sorting out Hernan Crespo's permanent move to AC Milan, and United's offer has been lying on the table at Stamford Bridge.

The situation has been complicated by Chelsea's bid to bring in Frank Arnsen from Spurs and they have offered Parker to White Hart Lane in a bid to placate their London rivals.

On top of this, Everton boss David Moyes still wants Parker but I understand that the midfielder is more than happy to move further north to St James' Park.

Parker's agent, Paul Martin, is on holiday in America at the moment but is ready to fly back to England as soon as Chelsea decide make up their minds about their 25-year-old Lambeth-born midfielder.

As far as Emre is concerned, I expect United to make some progress next week and he could turn out to be Graeme Souness' first buy of the close season.

Meanwhile, if Derby County fail to persuade Billy Davies to join them from Preston North End, they will consider moving for one of their former favourites, United first-team coach Dean Saunders, to replace George Burley.

Hmm, ikke helt den nyheten jeg hadde håpet på, ettersom det tross alt er Alan Oliver som skriver den. Nå er den jo datert til 11. juni da, til tross for at den poppa opp i dag da. Ifølge Oliver ser det ut som om Emre er nærmere å bli klar enn Parker, og at den overgangen blir iløpet av uka.
Jeg må innrømme at jeg er litt utålmodig av meg nå. Vil ha mer enn bare rykter og spekulasjoner nå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DanMan

• Gjest
Parker til Tyneside?
« Svar #38 på: 13. Juni 2005, 12:33 »
Sitat fra: "Joakim"
Man presterer jo den dag i dag å kalle O'Brien for et talent, og han er like gammel...

Man?? Hvem??  :lol: Han hadde jo knapt vært et talent dersom han hadde vært 10 år gammel..

DanMan

• Gjest
Parker til Tyneside?
« Svar #39 på: 13. Juni 2005, 12:38 »

Hvordan?? Fordi han har lite spilletid? Javel, men den sentrale midtbanen til Chelskij er vanvittig mye bedre enn ManU sin, og dessuten er ikke Parker like gammel og blasert som Butt, ei har han heller lik klubbfølelse (i den forstand at det virker som om Butt lengter hjem til ManU - ikke som i at Parker er illojal). Ser ikke mange likhetstrekkene her, jeg.

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #40 på: 13. Juni 2005, 12:38 »
Liker ikke det jeg leser om Parker i artikkelen over. Hadde håpet på at overgangen skulle gå i orden idag, men sånn ble det altså ikke. Får hvertfall håpe at Chelskji aksepterer budet når Kenyon kommer hjem fra Italia. Hvis Parker blir brukt som kompensasjon i Arnesen-saken blir jeg jævli forbanna. Det skal da vel ikke gå ut over andre klubber at Chelskji driver ulovlig business. Synes FA burde tøre å sette ned foten, noe de ikke kommer til å gjøre.
Howay the lads!!

Noreng

• Gjest
Parker til Tyneside?
« Svar #41 på: 13. Juni 2005, 17:46 »
Okey, I dag var jeg på skulen og var hoppende glad for at vi hadde fått Parker.

Men min lærer ( En fotballfriik av dimensjoner ) sa: " Det er itte sikkert!"

Så da spør jeg:

Hvor står vi?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #42 på: 13. Juni 2005, 17:55 »
Hvis du leser noe av det som står over, så skjønner du sikkert hvordan det ligger an. Altså, vi håper å snart kunne få prate med spilleren, og når vi får det, så tar det neppe lang tid før det er i boks.
Men du bør ikke juble over noe som helst før det står på nufc.co.uk, altså klubbens offisielle sider. Først da kan vi være 110% sikker på at alt er i boks.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #43 på: 13. Juni 2005, 18:54 »
Hallo folkens!
Eg fekk ambefaling av å bli medlem her på forumet så eg måtte nesten registrere meg :D  Eit veldig bra forum forresten!

Back to topic:

Sidan( mest sannsyneleg) Bowyer og Butt reiser, så blir eg veldig glad viss Emre og Parker erstatter dei. Syns vi får ein god pris for dei, og håper at dei signerer for Newcastle.

Emre er vel den spelaren eg er mest sugen på å få til Newcastle. Han er kreativ, noko som nettop dei sentrale midtbane spelarane har vore ikkje har vert iår.
Er litt beskymra over størrelsen hans og den engelske spelestilen, men eg håper og trur det går bra.  

Parker blir vårt nye midtbane anker. Både Butt og Faye( til og med Carr) har hatt den rollen, men har ikkje prestert som vi ynskjer, desverre. Derfor trur eg at Parker kan være eit glimrande kjøp.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #44 på: 13. Juni 2005, 19:07 »
Enig! Samtidig så husker vi jo Parkers flotte tid i Charlton hvor han også bøttet inn mål. Parker er en fighter av dimensjoner og vil være en fantastisk tilvekst til midtbanen. Hvis vi også hadde fått Emre ville vi hatt en meget god midtbane før seriestart. Da får vi håpe at vi "bare" trenger noen nye spisser og backer så er hvertfall troen til stede i august (som den alltid er).
Howay the lads!!