20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?  (Lest 49246 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #285 på: 24. Mars 2008, 16:06 »
Det at Chelsea ikke har noe å spiller for??? Hvor kommer det ifra. De kjemper om 1-2 eller 3 plass. Regner med de tar 2 plassen jeg da.

Til og med du skjønte vel at det var min spådom at Chelsea ikke har noe å spille for i nest siste serierunde...NÅ har de noe å spille for, men jeg tror Manu tar ligagullet greit, at Arsenal stopper mer eller mindre opp og at Chelsea har sikret seg 2.plassen før kampen på SJP...så får vi se om jeg har rett.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BallaJazz

• Gjest
« Svar #286 på: 24. Mars 2008, 17:45 »
Blir tap mot Chelsea.Everton.Spurs og Porth.Kanskje hvis vi er veldig heldige så greier vi å få med poeng mot Port og Spurs.Ellers så er potensielle 3 poeng kamper for oss Reading,Sunderland og West Ham.De 3 sist nevnte kampene er på våres nivå men vill bli harde kamper så vi MÅ være på våres beste for å få med 3 poeng der for vanskelig vill det bli

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 24. Mars 2008, 19:53 »
Nå må dere gi dere. Selvsagt kan vi slå både spurs, everton og portsmouth. På en god dag kan vi utrette svært mye, selv om det er lysår mellom disse gode dagene.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 24. Mars 2008, 20:10 »
På en maks dag så kan vi slå alle lag i PL, spesielt hjemme. Men også på bortebane så kan vi slå de aller fleste. Spurs slo vi borte i fjor og jeg tror vi kan gjøre det igjen. Everton og Pompey kan vi selvsagt slå også, men alle disse er meget tøffe oppgjør. Jeg blir overrasket hvis vi ikke makter en eneste seier på bortekampene mot spurs, everton, pompey og west ham!

Men dessverre er det slik med Newcastle at vi på våre værste dager kan tape mot hvem som helst også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 24. Mars 2008, 21:14 »
Jeg tror vi bør ta én kamp av gangen og se hva som skjer jeg.
Jeg tror fort at sju poeng kan være det meste vi får med oss av disse kampene, men igjen, hvis vi kommer i flyten, og opplever at vi lykkes med det vi gjør, så er det ikke godt å si hva som skjer. Selvsagt KAN vi slå alle de lagene vi møter i innspurten. Vi kan lett banke Everton på Goodison om vi bare bestemmer oss for det, og har den nødvendige "flaksen" på vår side. Men det er ikke dermed sagt at vi faktisk gjør det.

Nå har vi tatt fire særdeles viktige poeng på to kamper mot Birmingham og Fulham. Sammen med hjemmekampene mot Reading og Sunderland er dette to av i alt fire skjebnekamper for vår del. Får vi 6 poeng mot Reading og Sunderland har vi tatt 10 av 12 mulige. Da skal vi være VELDIG godt fornøyd med avslutningen på sesongen, for det betyr trolig at vi får en "respektabel" plassering på tabellen, og forhåpentligvis kommer vi foran mackems. Og sånn som sesongen har utviklet seg, så må det være hovedmålet vårt. Nest etter å beholde plassen, noe seieren mot Fulham kanskje er nok til.

Vi har såvidt fått hodet over vannflaten igjen, la oss håpe vi greier å svømme i land.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #290 på: 26. Mars 2008, 02:12 »
På en maks dag så kan vi slå alle lag i PL, spesielt hjemme. Men også på bortebane så kan vi slå de aller fleste. Spurs slo vi borte i fjor og jeg tror vi kan gjøre det igjen. Everton og Pompey kan vi selvsagt slå også, men alle disse er meget tøffe oppgjør. Jeg blir overrasket hvis vi ikke makter en eneste seier på bortekampene mot spurs, everton, pompey og west ham!

Men dessverre er det slik med Newcastle at vi på våre værste dager kan tape mot hvem som helst også.

Jasså vi kan det? På en maks dag? Faktumet er at vi ikke er gode nok.Er en grunn til at vi er i den situasjonen som vi nå er..hadde vi vært så gode som du skal ha det til så hadde vi ikke vært der vi er nå heller.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 26. Mars 2008, 11:21 »

Jasså vi kan det? På en maks dag? Faktumet er at vi ikke er gode nok.Er en grunn til at vi er i den situasjonen som vi nå er..hadde vi vært så gode som du skal ha det til så hadde vi ikke vært der vi er nå heller.

Hva med kampen mot Arsenal? Den skulle vi ha vunnet... Vi har et potensielt meget godt lag, men problemet er at dette potensialet vises altfor sjeldent.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #292 på: 26. Mars 2008, 16:02 »
Kampen mot Arsenal var nok mere i en kombinasjon.Vi har et årleit lag på papiret ja å vi burde være for gode til å havne så langt nede som vi er nå.Men her nede har vi havna..Men til dags dato med detta laget så er vi ikke noe lag på toppen der.De fleste lag i PL kan slå hvem som helst hvis mostanderen har en dålig dag el i kombiansjon med flaks osv.

Troppen trengs å forsterkes betraktlig med mye kvalitet før vi kan si at vi vill kjempe på toppen igjen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #293 på: 26. Mars 2008, 18:29 »
Robson selv mener iallefall vi burde ha 5 spillere som er bedre enn de vi har før vi blander oss inn i toppen igjen.. Å her er det snakk om 1 ellveren.. Å er det noen man skal høre på så er det den mannen..

Men her er det vel snakk om vi er innblandet i nedrykkstriden.. Ja, det er vi fortsatt. Vi er faktisk ganske heldige, siden lagene rundt oss å under oss ikke har kapret allverdens med poeng. Å på toppen av det hele, de skal møte hverandre i de kommende kampene å. Så for oss er dette bare gode nyheter..
Det som er viktig er at vi fortsetter å spille som et lag, slik vi har gjort..
Jeg kommer ikke til å føle meg trygg før det er kommet enten 4 eller 6 poeng til. Å de tror jeg kommer. Å da skal vi ha den luka å ha allerede avgjort at vi ikke rykker ned, siden de under oss har tapt da ;)

Da kan det jobbes knallhardt mot å hente kvalitet. Selv om jeg personlig tror det jobbes bak murene allerede med det..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #294 på: 27. Mars 2008, 15:03 »
Enig med Joakim og Lars Arild. De nødvendige poengene kommer, og skulle det ikke komme så mange poeng så tror eg vi klarer det allikevel med god margin for vi er rett og slett for gode til å rykke ned... Evig middelhavsfarer? Håper ikke det..... >:(

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 27. Mars 2008, 15:38 »
Slik i verste fall so trur eg ikkje Fulham eller Bolton greie ta so mange fleire poeng. Derfor rykke dei ned.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 27. Mars 2008, 18:21 »
Enig med Joakim og Lars Arild. De nødvendige poengene kommer, og skulle det ikke komme så mange poeng så tror eg vi klarer det allikevel med god margin for vi er rett og slett for gode til å rykke ned... Evig middelhavsfarer? Håper ikke det..... >:(

Trur ikkje det er fordi vi er for gode, men fordi konkurrentane er for dårlige. Vi ligg 6 poeng foran Bolton no, og eg tippa dei ikkje får 6 poeng engang på sine siste.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 27. Mars 2008, 19:05 »
Dersom de under oss er for dårlige, er jo for gode for å havne under de  ;)
Men ja, jeg har stadig mindre tro på at vi skal klare rykke ned. Da må vi isåfall drite oss ut mot Reading og Mackems.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 27. Mars 2008, 19:19 »
Vil ikkje påstå at vi er bedre enn dei, men vi va bedre enn dei før jul, takk og lov.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 27. Mars 2008, 19:25 »
Hehe. Jeg kan med handa på hjertet si at jeg mener kvalitetene i laget tilsier at vi burde være høyere opp enn det vi er.
Men ja, du har nok rett, prestasjonsmessig har vi ikke vært bedre enn de under oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida