20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?  (Lest 49149 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #270 på: 23. Mars 2008, 18:33 »
Ja jeg tror vi også kommer til å greie oss nå..jeg tror kampene mot: West Ham,Reading og Sunderland er kamper vi burde å helt klart kan plukke 3 poeng.Mens resten av kampene mot de bedre lag kan man "forvente" tap men hvis veldig heldige så uavgjort.

Hva som er spennende å se nå er om seiern mot Fullham har gjort mye for å bedre laget spillemessig eller vill vi gå tilbake til gammle synder når vi møter bedre motstand igjen? Spennende å se det.Time will show

gaggyjeja

• Flaskebærer
  • *
  • http://www.fotballensverden.blogspot.com/
    • Vis profil
    • fotballblogg side!
« Svar #271 på: 23. Mars 2008, 20:22 »
Tror ikke vi rykker ned, hva var det Kev sa? 40poeng holder? Da mangler vi minst 8 poeng til da på 8 kamper. Det tilsier 2 avgjort og 2seire og 3 tap. Men hvis det går noen uker før vi vinner igjen så kan det fort bli tøft på tampen...men tror vi har noe på gang nå, spesielt med owen på topp.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #272 på: 23. Mars 2008, 20:37 »
Det der var altfor optimistisk, bjørni.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #273 på: 23. Mars 2008, 20:43 »
Er faktisk enig med Bjørni. Det eneste jeg tror kan bli vanskelig er Spurs. MEN samtidig er vi på gang så man vet aldri.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #274 på: 23. Mars 2008, 20:54 »
Skal jeg være maks optimistisk, men allikevel realistisk, tror jeg vi får 7 poeng. Reading og Mackems hjemme er vel ikke altfor vanskelig, selv om de begge kjemper en heroisk kamp. Begge vant i helga, noe som ikke var lette kamper.
Det siste poenget tror jeg kommer mot enten Spurs eller Pompey, men i de to kampene møter vi to gode lag.
Everton føler jeg har mistet mye av kampviljen i det siste. Ser ut til å slå seg til ro med at 4.plassen er tapt.
Så kommer vi på et bra tidspunkt, kan vi med flaks og dyktighet ta tre poeng. Men før den kampen, BØR alt være avgjort. Både for oss og Everton.
West Ham borte kan by på problemer. Skjønt, de har vel ikke all verden å spille for, så dette er også en kamp hvor alt kan skje.
Mot Chelsea er vi i mine øyne fortapte, og bør heller prøve å satse på et tap hvor vi kan gå med hevet hode ut av kampen.
Tenker på begge kampene mot Manchester U og Pompey hjemme. Det var flaut.

Konklusjonen min er at ut ifra hva tabellen tilsier, kan vi få med oss 7 poeng. Mer enn det tror jeg vi skal anse som en bonus :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 23. Mars 2008, 21:30 »
Utrolig viktig seier mot Fulham. Det betyr me kan vinne kamper i år 2008 også. Heimekampene mot Sunderland og Reading blir viktige bør helst ha 4 poeng her.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 23. Mars 2008, 23:16 »
Er faktisk enig med Bjørni. Det eneste jeg tror kan bli vanskelig er Spurs. MEN samtidig er vi på gang så man vet aldri.

Haha, vi slår Fulham hjemme og nå tror plutselig folk at vi er blant topp 6 i PL igjen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #277 på: 23. Mars 2008, 23:30 »
Nei jeg har aldir sagt at vi er blant topp 6 selv om vi slo Fulham. Mener å ha sett du kritisere Joakim for å "produsere" meninger blant folk... Nå gjør du det samme ;)
Men jeg sier at jeg tror vi kan få en god avslutning av sesongen. Spurs blir tøft, men vi kommer full av selvtillit til London + at vi KNUSTE de på SJP så jeg tror absolutt vi har en fair sjanse. Vanskelig? JA! Umulig? Nei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 23. Mars 2008, 23:34 »
At Noken Newutd supportere i nåverende sesong kan meine lag som Chelsea blir lett match er for meg ei gåte.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #279 på: 23. Mars 2008, 23:41 »
visst du ser på lista til Bjørni så har han "notert" TAP i den kampen... DET tror jeg også ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 23. Mars 2008, 23:44 »
Åja på den måten og forstå  :D

gaggyjeja

• Flaskebærer
  • *
  • http://www.fotballensverden.blogspot.com/
    • Vis profil
    • fotballblogg side!
« Svar #281 på: 24. Mars 2008, 04:18 »
bare vi vinner neste match så slipper vi det drama på tampen av sesongen, altså drama blir det jo forsåvidt helt til vi er helt sikret PL plassen vår. men tror vi kan senke skuldrene mer hvis vi vinner en match elr to til. Så sånn som jeg ser det må vi vinne minimum 2 av de 7 siste kampene for å holde oss. Det bør vi pokker meg klare med flere klassespillere enn ALLE de lagene under oss på tabellen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 24. Mars 2008, 06:56 »
Jeg tror vi slår Chelsea jeg!! Mest sannsynlig kommer Chelsea til SJP uten noe å spille for, samtidig som at Newcastle vil gi fansen en takk for støtten i denne vanskelige sesongen. Tror på seier i den jeg.. ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #283 på: 24. Mars 2008, 10:16 »
Tror vi slår Sunderland å Reading å spiller uavgjort borte mot West-Ham. Å det er iallefall 7 poeng..
Det at Chelsea ikke har noe å spiller for??? Hvor kommer det ifra. De kjemper om 1-2 eller 3 plass. Regner med de tar 2 plassen jeg da.

Men ja, alt er opp til Newcastle selv ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 24. Mars 2008, 12:48 »
Nei jeg har aldir sagt at vi er blant topp 6 selv om vi slo Fulham. Mener å ha sett du kritisere Joakim for å "produsere" meninger blant folk... Nå gjør du det samme ;)
Men jeg sier at jeg tror vi kan få en god avslutning av sesongen. Spurs blir tøft, men vi kommer full av selvtillit til London + at vi KNUSTE de på SJP så jeg tror absolutt vi har en fair sjanse. Vanskelig? JA! Umulig? Nei.

Hehe, ok da.

Men allikevel syntes jeg det var litt optimistisk. At vi slår West Ham borte og at vi får poeng borte mot både Pompey og Spurs tviler jeg på.