20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva er det som går til helvette?  (Lest 19516 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Hva er det som går til helvette?
« Svar #30 på: 24. Feb. 2008, 01:24 »
Må si jeg er skeptisk til akuratt denne historien.Sier ikke at det IKKE er sant men er skeptisk!.Skulle det virkelig være tillfellet at det er sånn så må jeg si det er avskylige holdninger ute å går innad der som må gjøres noe med.

Forresten.Jeg så hva slags navn som blei skrivd opp før Radar fjerna det :D

Argh, kan noen sende meg navnet på PM eller? LOVER å ikke si det til noen!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 24. Feb. 2008, 02:26 »
Mener og huske at Rossi og sa noko negativt om korleis det var i klubben, når han drog tilbake fra lånet igjen og. Om dette stemmer, noko eg trur det gjer så tviler eg ikkje eit sekund. Veldig skuffende angående Owen da. Ser bare ein grunn til at Owen er kaptein, Keegan skal bevise at han og Owen har eit godt forhold...

Om man ser på kven som skal ut for og bedre dette, trur eg nokk mange av dei beste spelarane må forlate i klubben. Vi må nok ofre mange av våre beste. Skal ikkje nevne navn, da eg ikkje vil dømme nokon, men eg har mine tankar...
« Siste redigering: 24. Feb. 2008, 02:39 av Nikolaien »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 24. Feb. 2008, 03:16 »
Haha visste Owen var ein overlegen drittsekk. Men dette var ille. Er ikkje rart at laget fall saman som ein kortstokk når samholdet er så ræva.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 24. Feb. 2008, 06:17 »
Høres ganske usannsynlig ut spør du meg. Er det den mannen jeg tror det er som vistnok har kommet med disse uttalelsene tar jeg det fortsatt med stor klype salt. MEN, at samholdet er for dårlig er det ingen tvil om. Vi står per nå ikke sammen som et lag. Det har vært slik over flere år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 24. Feb. 2008, 10:23 »
Men snakket du med han personlig eller har du hørt det fra noen andre?

Jeg var innom en kamerat for å levere noen DVD'er på fredagen da han var på besøk. De satt å snakket litt om klubbkultur og jeg hørte noe av det han sa. I går spurte jeg han som han besøkte hva han mente for jeg hørte ikke alt. Så jeg fikk historien om hvordan han hadde beskrevet kulturen.

Treffer mest sannsynlig spilleren igjen i dag så jeg kan sikkert spørre litt diskret for å være sikker på at det ikke var stor forskjell på det som ble sagt og det jeg fikk fortalt.
« Siste redigering: 24. Feb. 2008, 11:06 av Radar »

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 24. Feb. 2008, 12:01 »
Jeg kan ikke tro at Owen er rasistisk ovenfor mørke lagkamerater. Etter hva jeg har sett er han ganske så profisjonell. At laget er helt blottet for selvtillit og samhold er nok sant. At Keegan blir den store syndebukken er heller ikke bra, det ligger nok mer i bunn og grunn.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 24. Feb. 2008, 12:26 »
Men snakket du med han personlig eller har du hørt det fra noen andre?

Jeg var innom en kamerat for å levere noen DVD'er på fredagen da han var på besøk. De satt å snakket litt om klubbkultur og jeg hørte noe av det han sa. I går spurte jeg han som han besøkte hva han mente for jeg hørte ikke alt. Så jeg fikk historien om hvordan han hadde beskrevet kulturen.

Treffer mest sannsynlig spilleren igjen i dag så jeg kan sikkert spørre litt diskret for å være sikker på at det ikke var stor forskjell på det som ble sagt og det jeg fikk fortalt.

Wow, så spilleren er en kompis av en kompis! Imponerende!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 24. Feb. 2008, 13:30 »
Høres ganske usannsynlig ut spør du meg. Er det den mannen jeg tror det er som vistnok har kommet med disse uttalelsene tar jeg det fortsatt med stor klype salt. MEN, at samholdet er for dårlig er det ingen tvil om. Vi står per nå ikke sammen som et lag. Det har vært slik over flere år.
Hvem tror du at det er da? ;)

Så hvem det var, og han tror jeg vi kan stole på.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 24. Feb. 2008, 14:51 »
Jeg tror ikke at det nødvendigvis er rasisme, MEN jeg kan være tilbøyelig til å tro der er klikker innad i gruppa. Og det tror jeg også det har vært over flere år. Fjor sommer var jo Nicky Butt svært hard mot ukultur og uprofesjonalitet i laget, og sa at de visste hvem de var og antakeligvis ble borte den sommeren.
Videre har eksempelvis Zog vært endel trøbbel med, og han har måttet være avhengig av Boumsong, og nå godeste Geremi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

minishearer

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #39 på: 24. Feb. 2008, 15:56 »
Keegan må begnne å få inn noen ung talenter i forsvare.det som er nå roter det bare til

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #40 på: 24. Feb. 2008, 16:26 »
Du kan nok trygt legge ut navnet her. Om noen skulle gidde å si dette videre til feks. VG, så må VG ha noe som heter "kilder". Og kompisen til en kompis av en fyr VG aldri har snakket med, som ingen vet hvem er, og som ingen vet om snakker sant, er nok ikke gode nok kilder for å kjøre en sak.

Så bare legg ut navnet, det syntes jeg vi fortjener.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 24. Feb. 2008, 16:45 »
Tipper Viduka
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 24. Feb. 2008, 16:53 »
Etter kva eg fikk med meg var det ein kvit som uttalte dette. At det er ein kvit som uttaler at han er lei "rasisme" av fargede spillerer er veldig truverdig trur eg. Så dette er veldig skremmende

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 24. Feb. 2008, 19:44 »
Jeg kan ikke tro at Owen er rasistisk ovenfor mørke lagkamerater. Etter hva jeg har sett er han ganske så profisjonell. At laget er helt blottet for selvtillit og samhold er nok sant. At Keegan blir den store syndebukken er heller ikke bra, det ligger nok mer i bunn og grunn.

Ikke bra at Owen har noe imot mørkhudede. Tror ikke vi trenger sånne i laget. Gleder meg som en unge til transfermarkedet i sommer, så vi kan sitte å le av alle møkkaspillerne som blir solgt. Og om ikke Ashley&Mort skjerper seg når det kommer til bevilging av transferpenger, så ser jeg helst at de kommer seg til helvete ut av klubben. Hittil sitter jeg igjen med et veldig dårlig inntrykk av de to.

Det Newcastle-laget jeg en gang likte så godt er ikke nå til å kjenne igjen lenger. Det er fullstendig ødelagt, og for å være ærlig - jeg kan ikke se særlig lys i enden av tunnelen heller.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #44 på: 24. Feb. 2008, 20:21 »
Jeg vet ikke hva jeg skal tro om denna "rasismen" .Alså..Owen har spillt for både Liverpool,Real Madrid å har mange kamper for England hvor det er en rekke fargede spillere på laget.Har aldri hørt noe om rasisme anklager der.Sikker på at det ikke like godt er rett å slett bare dårlig stemming i laget? At stemmingen å sammholdet er dårlig er det ingen tvil om.Men å si at Owen å andre spillere er rasister det skal man passe seg litt med å si med tanke på at det kan rett å slett bare være den dårlige stemminga i laget å ikke ha noe med hudfarge å gjøre.

Jeg skulle gjerne hørt hva grunnlaget for å tro at det er rasisme.At han ikke snakker med visse fargede kan like godt bare være tillfeldighet for dårlig stemming i laget.

På det grunnlaget jeg har hørt så blir det alltfor tynt til å stole på.Trenger litt mere solide fakta her for å tro noe eller overbesive meg om noe at det er faktisk rasisme ute å går.

I mine øyne så virker da Owen som en  profesjonell fotballspiller å har meget vanskelig for å tro han er rasist men man skal aldri si aldri.Men still veldig vanskelig for meg å tro på detta å jeg trenger mere for å tro på disse rasisme anklagelsene.