20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva er det som går til helvette?  (Lest 19530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hva er det som går til helvette?
« Svar #15 på: 28. Jan. 2008, 19:55 »
Jeg kan selvfølgelig ikke utelukke at noen av de som sitter i styrerommet er amerikanere, men de jeg vet om er ihvertfall engelskmenn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
« Svar #16 på: 03. Feb. 2008, 21:44 »
Langsiktig tenkning i alle deler av klubben.
Alle skiftene gjør det vanskelig å rekruttere spillere og trenere til klubben.
Manglende resultater
Manglende ressurser
Kritiske supporterer (sikkert meg inkludert)
... og sikkert mye mer

Tilsammen har det blitt jævlig mye gørr de siste årene.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 03. Feb. 2008, 22:26 »
Langsiktig tenkning er en selvfølge. Jeg var selv veldig kritisk til det da Ashley og Mort ga Allardyce fyken. Men nå har de fått inn sin mann. Jeg stoler på at det fra nå av vil tenkes langsiktig. Innkjøpene av fire 17-åringer er et bevis på at denne prosessen er i gang. Når man ser at det står antall måneder en manager var i klubben, så vet vi at det er på tide å tenke annerledes. Det er nettopp derfor vi har fått inn Mike Ashley nå.

Han har slettet gjelda, hentet inn flere lovende u18-spillere og hentet SIN mann inn som manager. Nå er det opp til Keegan å levere resultater, selv om det ikke vil skje noen revolusjon på kort sikt, så kan vi få en evolusjon. En gradvis utvikling i riktig retning. Wise må vise at tabloidpressen tar feil, og Mort & Ashley må tenke langsiktig.

folesvert

• Gjest
« Svar #18 på: 04. Feb. 2008, 18:34 »
... hvor mye er egentlig Keegan Ashleys mann? Magefølelsen sier at dette er midlertid og at Ashley tenker større, men at han nå like etter julestria ikke fant noe bedre. Har ikke grunnlag for det jeg sier, men frykter Keegan er en midlertidig løsning. Hva tror dere?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 04. Feb. 2008, 18:46 »
Keegan kan jo ikke vært en midlertidig løsning. Hvorfor skal Ashely gi han en så lang kontrakt hvis han tenker på KK som en midlertidig løsning?

folesvert

• Gjest
« Svar #20 på: 04. Feb. 2008, 18:53 »
... hvor lang kontrakt har han da? ... og hvor liten / stor er fallskjermen?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Feb. 2008, 19:00 »
Fallskjermen vet vi jo ikke noe om før Keegan evt. skulle få sparken.
Selv tror jeg på ingen måte at Ashley anser dette som noen midlertidig løsning. Men det spørs selvfølgelig hva man definerer som midlertidig. Nei, jeg tror ikke han tenker som så at Keegan kommer til å være her i 10 år. Men det er neppe sånn at han kommer til å gå på managerjakt allerede til sommeren eller neste sommer for å si det sånn.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 04. Feb. 2008, 19:05 »
Tror det er tre års kontarakt og da må vel også fallskjermen bli nokså stor. Det virker på meg som Ashely gjerne vil bli likt av fansen (står sammen med fansen på mange kamper, har på seg drakten og sparkingen av Sam blandt annet pga. spillestil)  og en sparking av KK vil gjør det stikk motsatte. Regner også med at han etter så mange år høyt oppe i næringslivet forstår at man ikke kommer noen vei med å bytte sjef ofte. Det gjelder også for en fotballklubb.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 23. Feb. 2008, 21:29 »
Da er ennå et tap i boka og hva er det som er feil? Manageren får skylda og fansen mister troa. Hørte noen overraskende ord fra en av spillerne på fredag. Newcastle united er en klubb med "rasisme", små gjenger og mangel på samhold. Hvordan?

Michael Owen hilser ikke en gang på de fargede spillerne i klubben, og det er flere som han. Om de spiser luch sammen en sjelden gang så ser han knapt på dem. Det er 2-3 andre i klubben som klubben som også er slik men Owen er definitivt verst.

Samholdet i klubben eksisterer ikke. De har alltid kommet spredt til stadion litt før kampen og til treninger. Ingen felles måltider (Som flere andre lag har) før kampen. Ingen fellesskap utenom aktiv treningstid utenom med de få som er i sin "klikk". At KK ønsket å gjeninnføre samhold skjønner jeg godt for teambygging trengs for å skape et godt lag.

Han jeg hørte det fra mistrives pga mangel på samhold. Han har kontrakt noen år til men har ser det ikke som umulig at han kommer til å ønske seg bort om ting ikke endrer seg.

Generelt er jeg litt skuffet over å høre sannheten om det som skjer bak murene på SJP. Tror KK kan endre ting men det vil ta tid med den spillerkulturen laget har for tiden.
« Siste redigering: 23. Feb. 2008, 23:44 av Radar »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 23. Feb. 2008, 23:31 »
Høres jo helt for jævlig ut. Korleis veit du dette?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 23. Feb. 2008, 23:42 »
Som jeg skrev : En av spillerne sa det på fredag.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 23. Feb. 2008, 23:49 »
Er det noe stress å legge ut hvem som sa det da, Radar? Jeg rakk å se det før du endret, men hvis du vil ha det slik, skal jeg selvfølgelig ikke legge ut navnet! :)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 23. Feb. 2008, 23:58 »
Den som følger med på forum vet helt sikkert hvem jeg snakker om  :) , men regner med at han ikke vil ha det offisielt siden det ble snakket om i mer privat sammenheng siden han ikke trives slik miljøet er i klubben. Sikkert ingen fare å si det her, men det er sikkert noen som er interessert i å ringe VG eller Dagbladet å få seg noen Flaxlodd for å få ut en historie om kaoset i klubben. Har, på lik linje med han, tro på KK's reformer og tror det kommer en endring. Tenkte å legge det ut her siden det er mye frustrasjon blant fansen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #28 på: 24. Feb. 2008, 00:00 »
Du gjør nok lurt i å holde navnet hans skjult, Radar. (dør uansett av nyskjerrighet her, har lett på mange newcastle-sider uten hell) Men snakket du med han personlig eller har du hørt det fra noen andre?
« Siste redigering: 24. Feb. 2008, 00:33 av geordie-olav »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #29 på: 24. Feb. 2008, 01:11 »
Må si jeg er skeptisk til akuratt denne historien.Sier ikke at det IKKE er sant men er skeptisk!.Skulle det virkelig være tillfellet at det er sånn så må jeg si det er avskylige holdninger ute å går innad der som må gjøres noe med.

Forresten.Jeg så hva slags navn som blei skrivd opp før Radar fjerna det :D